Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата придърпва много гадно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ми ей сега мерих датчика при различни темпереатуру на ДВГ, резултатите са следните:Температура 5 градуса - съпротивление 4450 омаТемпература 20 градуса - съпротивление 2850 омаТемпература 65 градуса - съпротивление 396 омаДВГ не вдига по-висока температура заради термостата ми, който е някакав "африкански" тип и отваря точно на 65 градуса /проверено/. Ще го сменя. Давйте съвети за други възможности. Благодаря предварително!P.S. Според Аутодатата тези параметри са напълно нормални. А пробвах и сензора на еър интейка и там всичко си е ОК.
    Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
    Uno 75 1.5i.e.8V 88`

    Коментар


      #32
      Айде дайте акъл де
      Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
      Uno 75 1.5i.e.8V 88`

      Коментар


        #33
        Crusader написа:
        Ми ей сега мерих датчика при различни темпереатуру на ДВГ, резултатите са следните:Температура 5 градуса - съпротивление 4450 омаТемпература 20 градуса - съпротивление 2850 омаТемпература 65 градуса - съпротивление 396 омаДВГ не вдига по-висока температура заради термостата ми, който е някакав "африкански" тип и отваря точно на 65 градуса /проверено/. Ще го сменя. Давйте съвети за други възможности. Благодаря предварително!P.S. Според Аутодатата тези параметри са напълно нормални. А пробвах и сензора на еър интейка и там всичко си е ОК.
        Според мен ако гледаме графиката в началото на темата датчика ти е наред, но не е нормално за нашите условия термостатата да ти отваря на 65 градуса За Африка може да е добре, но тук не. Между другото с този термостат вдигал ли си някога около 90 градуса. От тук обаче ми идва нещо друго на ум. Ако колата ти е за някакво африканско изпълнение нищо чудно да имаш и някакви други данни заложени в ECU-то ти. Това все пак е предположение!!! Ходил ли си на диагностика?
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #34
          Веднъж в задръстване - 85 градуса. А иначе колата ми е от Италия. Тия дни ще ми дойде новият термостат. Но проблема е на топъл ДВГ, на студен всичко е ОК.Бил съм на диагностика - всичко си е ОК с изключение на ламбдата - замряла е на 0.45V. Но тя така си вървя няколко месеца и проблема се появи преди седмица.
          Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
          Uno 75 1.5i.e.8V 88`

          Коментар


            #35
            Как разбра, че показанията от ламбда сондата не са нормални??? Предполагам, че си ги гледал на загрял двигател. Между другото не съм срещал във форума, колко трябва да е показанието на ламбда сондата при загрял двигател!!! Ако някой от колегите знае нека да каже!
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #36
              Трябва да се мени /за мойта/ от 0.1 до 0.9 V в зависимост от това колко неизгоряло гориво има в изходящите газове и да "казва" на ЕКУ-то да обогати или да обедни сместа, но като стане "мързелива" и почва да покачва разхода.P.S. В Аутодата-та може да намериш параметрите на твоята /heated oxigen sensor/ от 0.2 до 0.8 мисля че е за твоята кола
              Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
              Uno 75 1.5i.e.8V 88`

              Коментар


                #37
                може да има нагорял клапан или незатварящ, имал съм проблеми с двигателите, а не с датчиците
                2004 Audi A6 4F
                2002 Lancia Y

                Коментар


                  #38
                  Напрежението на ламбдата пулсира постоянно,не стои с една стойност. Ако стои сондата е станала "мързелива" и е за смяна. Но волтметър не може да се "хване", не реагира на скачането на напрежението. Мери се с осцилоскоп или на стенд за диагностика.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #39
                    ici написа:
                    Напрежението на ламбдата пулсира постоянно,не стои с една стойност. Ако стои сондата е станала "мързелива" и е за смяна. Но волтметър не може да се "хване", не реагира на скачането на напрежението. Мери се с осцилоскоп или на стенд за диагностика.
                    На стенд/комютър/ е проверено!
                    Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
                    Uno 75 1.5i.e.8V 88`

                    Коментар

                    Working...
                    X