Ми ей сега мерих датчика при различни темпереатуру на ДВГ, резултатите са следните:Температура 5 градуса - съпротивление 4450 омаТемпература 20 градуса - съпротивление 2850 омаТемпература 65 градуса - съпротивление 396 омаДВГ не вдига по-висока температура заради термостата ми, който е някакав "африкански" тип и отваря точно на 65 градуса /проверено/. Ще го сменя. Давйте съвети за други възможности. Благодаря предварително!P.S. Според Аутодатата тези параметри са напълно нормални. А пробвах и сензора на еър интейка и там всичко си е ОК.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата придърпва много гадно
Collapse
X
-
Crusader написа:Ми ей сега мерих датчика при различни темпереатуру на ДВГ, резултатите са следните:Температура 5 градуса - съпротивление 4450 омаТемпература 20 градуса - съпротивление 2850 омаТемпература 65 градуса - съпротивление 396 омаДВГ не вдига по-висока температура заради термостата ми, който е някакав "африкански" тип и отваря точно на 65 градуса /проверено/. Ще го сменя. Давйте съвети за други възможности. Благодаря предварително!P.S. Според Аутодатата тези параметри са напълно нормални. А пробвах и сензора на еър интейка и там всичко си е ОК.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Веднъж в задръстване - 85 градуса. А иначе колата ми е от Италия. Тия дни ще ми дойде новият термостат. Но проблема е на топъл ДВГ, на студен всичко е ОК.Бил съм на диагностика - всичко си е ОК с изключение на ламбдата - замряла е на 0.45V. Но тя така си вървя няколко месеца и проблема се появи преди седмица.Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Как разбра, че показанията от ламбда сондата не са нормални??? Предполагам, че си ги гледал на загрял двигател. Между другото не съм срещал във форума, колко трябва да е показанието на ламбда сондата при загрял двигател!!! Ако някой от колегите знае нека да каже!FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Трябва да се мени /за мойта/ от 0.1 до 0.9 V в зависимост от това колко неизгоряло гориво има в изходящите газове и да "казва" на ЕКУ-то да обогати или да обедни сместа, но като стане "мързелива" и почва да покачва разхода.P.S. В Аутодата-та може да намериш параметрите на твоята /heated oxigen sensor/ от 0.2 до 0.8 мисля че е за твоята колаLancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
ici написа:Напрежението на ламбдата пулсира постоянно,не стои с една стойност. Ако стои сондата е станала "мързелива" и е за смяна. Но волтметър не може да се "хване", не реагира на скачането на напрежението. Мери се с осцилоскоп или на стенд за диагностика.Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар