Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата придърпва много гадно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    KPEMATOP написа:
    повтарям пак, мерил съм всичките датчици по твят, дори ги имам в нас всичките им цветове...еднакви стойности от -15 до +100 градуса
    Добре, но тогава какъв е смисъла при Типо, да могат да се слагат от всички цветове??? Не вярвям да им е свършила пластмасата от един цвят и да са я заменили с друг
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #17
      brat_John написа:
      stef написа:
      не съм сигурен 100% ама май са те баламосали въпросните продавачи
      Не са ме баламосали, защото собственика на сервиза ми е познат и беше се загрижил, че може да няма син датчик, а само бял. Та той ми обясни тази подробност с цвета на датчиците. Не виждам каква полза би имал да ме баламосва. За него е без значение, кой датчик ще взема ....
      както колегата КРЕМАТОР е описал е вярно ,а разликата между синия и белия е в резбата и по точно диаметъра, та за това ти викам че са те баламосали- бял няма как да сложиш на мястото на синия поради тази причина
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #18
        и резбата е същата, всичките съм ги пробвал на Уно Турбо (старата ми кола)единствената разлика е в буксите, за различните цветове...
        2004 Audi A6 4F
        2002 Lancia Y

        Коментар


          #19
          Колеги малко късно се включвам но и пре мен на Бравото преди година и половина имаше подобни проблеми, като в допълнение и палеше много трудно когато е загряла на бензин. След диагностика в Александър Ауто в ECU -то нямаше грешки обаче там направиха точно тоя номер с резистора на синия датчик и се оказа че там е проблема, друг е въпроса че ми оферираха тоя датчик за 70 лв + 30 за смяна, а на Стамболийски го купих за 25 (по спомен), смених си го сам и нещата заспаха.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #20
            Готово! Направих това, което hit-ko ме посъветва и... нова кола Ръгнах му едно 3 килоома съпротивлвние, колата се държеше перфектно! При мен датчика е със зелен вход, а куплунга е син. Сега ще отида да поразпитам из магазините. Много благодаря на всички за съветите!!!!

            Коментар


              #21
              KPEMATOP написа:
              и резбата е същата, всичките съм ги пробвал на Уно Турбо (старата ми кола)единствената разлика е в буксите, за различните цветове...
              верно че и резбата е същата ,погледнах в каталог- характеристиките са еднакви раликата май е само в цвета на датчика белия е за моделите преди 90-те години а след това се замества със синия датчик - така че предполагам са взаимозаменяеми
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #22
                уното ми беше със син датчик 1986г производствопросто нали има едни издатини на датчиците и каналчета в буксите, това е разликатаако имах цифров апарат щях да ви снимам датчиците и буксите
                2004 Audi A6 4F
                2002 Lancia Y

                Коментар


                  #23
                  В магазините не знаят за различните цветове на куплунгите(или поне където питах). В понеделник ще ми донесат датчик, нямаха в наличност. Обявиха ми цена 17 или 30 лв., в зависимост кой точно е моя(ще го сваля да го сравним)

                  Коментар


                    #24
                    lu40 написа:
                    .......................П.П.Откъде свали този чертеж?
                    http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?p=25555#25555

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте колеги, аз имам аналогочен проблем само че наопъки, Като е студена колата работи перфектно, но към 60-те градуда почва едно хълцане, като форсирам се оправя но за малко, пък и разхода отиде по дяволите 12-14 литра. Ще стане ли същия номер с резистора? А и дали това ще ми даде информация че е точно температурния датчик? Става въпрос за Алфата от подписа ми.
                      Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
                      Uno 75 1.5i.e.8V 88`

                      Коментар


                        #26
                        пич, вземи мултицет и измери съпротивленията
                        2004 Audi A6 4F
                        2002 Lancia Y

                        Коментар


                          #27
                          KPEMATOP написа:
                          пич, вземи мултицет и измери съпротивленията
                          Да изключа ли куплунга на датчика когато го меря или да пробия кабелите? Предполагам че меренето става на работещ ДВГ.
                          Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
                          Uno 75 1.5i.e.8V 88`

                          Коментар


                            #28
                            Crusader написа:
                            KPEMATOP написа:
                            пич, вземи мултицет и измери съпротивленията
                            Да изключа ли куплунга на датчика когато го меря или да пробия кабелите? Предполагам че меренето става на работещ ДВГ.
                            Не недей пробива!!!! Махаш куплунга и замерваш датчика, от студен двигател до загрял.

                            Коментар


                              #29
                              датчика е терморезистор...ако незнаеш какво правиш, фани някой приятел за помощ...
                              2004 Audi A6 4F
                              2002 Lancia Y

                              Коментар


                                #30
                                Здравейте колеги, аз имам аналогочен проблем само че наопъки, Като е студена колата работи перфектно, но към 60-те градуда почва едно хълцане, като форсирам се оправя но за малко, пък и разхода отиде по дяволите 12-14 литра. Ще стане ли същия номер с резистора? А и дали това ще ми даде информация че е точно температурния датчик? Става въпрос за Алфата от подписа ми.
                                При твоя мотор 1.4TS /16V може да има и още две причини за подобен проблем, но виж пьрво стойностите на този датчик и ако там всичко е ОК, ще видим по-нататък!Ти обаче, при загрят мотор/ 60-80/ трябва да сложиш резистор 300-500 ома!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X