Проблема ми е следния-когато колата е студена, независимо дали е студено или топло навън(проблема не е от вчера) и тръгна, просто цялата предница като че ли боксува! Това е на ниски обороти, при достигане на 3000-3500 не го прави. Освен това придърпва здраво като и дам газ, пак докато достигне тези обороти. При загряване на мотора обаче, все едно никога не е имало такъв проблем, всичко е ОК. Сменени са горивен+въздушен филтър, чисто нови свещи "Голден Лодж", колата работи постоянно на 4 цилиндъра, кабели, бобини са отпаднали от схемата. Повтарям, като загрее колата няма грижи...ама до тогава Аз се насочвам вече към датчици. На търво място сензора за температура на водата. Гледам, при 60 градуса вече няма съпротивление, демек не подава сигнал? Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата придърпва много гадно
Collapse
X
-
Това,което си показал на чертежа е датчика за температура на входящия въздух и електромагнитния клапан за регулиране на празния ход и качеството на горивната смес.Моя инжекцион е такъв-доста старичък-91 г.Ако при теб е същия тип,ми драсни,ще ти обясня до какви изводи стигнах,понеже и аз съм с аналогични проблеми като теб.Успех П.П.Откъде свали този чертеж?Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
-
Затова и питам и аз, просто диаграмата трябва да е в друг мащаб, за да се види примерно в диапазона 0-60 градуса какво е съпротивлението. Тука е дадена за нагледност по-скоро от колкото за конкретна справка. Щото мене не ме топли, че при -20 е 30 килоома. Хайде сега ако някой ми даде зависимост между напрежението и температурата на водата с конкретни стойности ще съм много благодарен! Двигател 183А1000
Коментар
-
me_to_u написа:Затова и питам и аз, просто диаграмата трябва да е в друг мащаб, за да се види примерно в диапазона 0-60 градуса какво е съпротивлението. Тука е дадена за нагледност по-скоро от колкото за конкретна справка. Щото мене не ме топли, че при -20 е 30 килоома. Хайде сега ако някой ми даде зависимост между напрежението и температурата на водата с конкретни стойности ще съм много благодарен! Двигател 183А1000Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
Тези датчици имат значение за коя климатична зона се използват. От там идва и различния им цвят. Като гледам този на снимката е бял и е за по-топла климатична зона. Аз скоро сменях на Типо-то и при мене датчика е светло син, което както ми обясниха е за по-студена климатична зона, нещо като нашата. Ако твоя датчик е бял поинтересувай се дали има друг цвят или намери инфо белия датчик на твоя двигател на каква климатична зона отговаря.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Проблема ми е следния-когато колата е студена, независимо дали е студено или топло навън(проблема не е от вчера) и тръгна, просто цялата предница като че ли боксува! Това е на ниски обороти, при достигане на 3000-3500 не го прави. Освен това придърпва здраво като и дам газ, пак докато достигне тези обороти. При загряване на мотора обаче, все едно никога не е имало такъв проблем, всичко е ОК. Сменени са горивен+въздушен филтър, чисто нови свещи "Голден Лодж", колата работи постоянно на 4 цилиндъра, кабели, бобини са отпаднали от схемата. Повтарям, като загрее колата няма грижи...ама до тогава Аз се насочвам вече към датчици. На търво място сензора за температура на водата. Гледам, при 60 градуса вече няма съпротивление, демек не подава сигнал? Някакви идеи?
Коментар
-
brat_John написа:Тези датчици имат значение за коя климатична зона се използват. От там идва и различния им цвят. Като гледам този на снимката е бял и е за по-топла климатична зона. Аз скоро сменях на Типо-то и при мене датчика е светло син, което както ми обясниха е за по-студена климатична зона, нещо като нашата. Ако твоя датчик е бял поинтересувай се дали има друг цвят или намери инфо белия датчик на твоя двигател на каква климатична зона отговаря.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stef написа:не съм сигурен 100% ама май са те баламосали въпросните продавачиFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар