Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата придърпва много гадно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата придърпва много гадно

    Проблема ми е следния-когато колата е студена, независимо дали е студено или топло навън(проблема не е от вчера) и тръгна, просто цялата предница като че ли боксува! Това е на ниски обороти, при достигане на 3000-3500 не го прави. Освен това придърпва здраво като и дам газ, пак докато достигне тези обороти. При загряване на мотора обаче, все едно никога не е имало такъв проблем, всичко е ОК. Сменени са горивен+въздушен филтър, чисто нови свещи "Голден Лодж", колата работи постоянно на 4 цилиндъра, кабели, бобини са отпаднали от схемата. Повтарям, като загрее колата няма грижи...ама до тогава Аз се насочвам вече към датчици. На търво място сензора за температура на водата. Гледам, при 60 градуса вече няма съпротивление, демек не подава сигнал? Някакви идеи?
    Прикачени файлове

    #2
    Това,което си показал на чертежа е датчика за температура на входящия въздух и електромагнитния клапан за регулиране на празния ход и качеството на горивната смес.Моя инжекцион е такъв-доста старичък-91 г.Ако при теб е същия тип,ми драсни,ще ти обясня до какви изводи стигнах,понеже и аз съм с аналогични проблеми като теб.Успех П.П.Откъде свали този чертеж?
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #3
      Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Ех ама, къде гледам и аз! Грешна картинка(не че двата се различават много съществено по пренцип на работа де)!

      Коментар


        #4
        Доста е вероятно да е този датчик. Малко е забутан за измерване.Малко странно е при 60 град.Ц да е с 0 ома. Гледам на моето Типо в Аутодата : 20 град-2000-4500 ом; 50град-600-900 ом;90град-100-300ом
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          абе то за да е 0 ома, трабва да е дало накъсо. аи тогава май няма да е 0 ома...
          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

          Коментар


            #6
            Затова и питам и аз, просто диаграмата трябва да е в друг мащаб, за да се види примерно в диапазона 0-60 градуса какво е съпротивлението. Тука е дадена за нагледност по-скоро от колкото за конкретна справка. Щото мене не ме топли, че при -20 е 30 килоома. Хайде сега ако някой ми даде зависимост между напрежението и температурата на водата с конкретни стойности ще съм много благодарен! Двигател 183А1000

            Коментар


              #7
              me_to_u написа:
              Затова и питам и аз, просто диаграмата трябва да е в друг мащаб, за да се види примерно в диапазона 0-60 градуса какво е съпротивлението. Тука е дадена за нагледност по-скоро от колкото за конкретна справка. Щото мене не ме топли, че при -20 е 30 килоома. Хайде сега ако някой ми даде зависимост между напрежението и температурата на водата с конкретни стойности ще съм много благодарен! Двигател 183А1000
              Ей това намерих за твоя двигател. Сигурен съм че някъде гледах и волтовата характеристика при промяна на темп., дано да я намеря. Но е ясно, че не може да показва 0 ома ако е в ред датчика.
              Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
              Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
              BlueStorm transforms . . .
              . . . !!!

              Коментар


                #8
                BlueStorm написа:
                ....
                Благодаря много! Първата работа в събота ще е това!!

                Коментар


                  #9
                  Тези датчици имат значение за коя климатична зона се използват. От там идва и различния им цвят. Като гледам този на снимката е бял и е за по-топла климатична зона. Аз скоро сменях на Типо-то и при мене датчика е светло син, което както ми обясниха е за по-студена климатична зона, нещо като нашата. Ако твоя датчик е бял поинтересувай се дали има друг цвят или намери инфо белия датчик на твоя двигател на каква климатична зона отговаря.
                  FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                  ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                  Коментар


                    #10
                    имам няколко температурни датчика в нас мерил съм ги всичките, еднакви стойности показват на всички температурибели, черни, кафяви и зелени...само че са за различни букси!!!
                    2004 Audi A6 4F
                    2002 Lancia Y

                    Коментар


                      #11
                      Проблема ми е следния-когато колата е студена, независимо дали е студено или топло навън(проблема не е от вчера) и тръгна, просто цялата предница като че ли боксува! Това е на ниски обороти, при достигане на 3000-3500 не го прави. Освен това придърпва здраво като и дам газ, пак докато достигне тези обороти. При загряване на мотора обаче, все едно никога не е имало такъв проблем, всичко е ОК. Сменени са горивен+въздушен филтър, чисто нови свещи "Голден Лодж", колата работи постоянно на 4 цилиндъра, кабели, бобини са отпаднали от схемата. Повтарям, като загрее колата няма грижи...ама до тогава Аз се насочвам вече към датчици. На търво място сензора за температура на водата. Гледам, при 60 градуса вече няма съпротивление, демек не подава сигнал? Някакви идеи?
                      Малко кьсно видях темата, но виждам, че правилно сте се насочили! Проклетия му CTS е в повечето случаи причината за подобни проблеми!Само, че много лесно можеш сам да провериш версията! Намираш тази вечер едно сьпротивление сьс стойност около 3 килоома, без значение мощноста му и утре сутринта преди да запалиш, откачаш куплунга от датчика , бодваш в куплунга този резистор с което казваш на ECU-то, че е студено!Ако го изльжеш да заработи както трябва, значи е от него! В случая не ти трябва скенер, понеже той би ти показал грешка само ако имаш прекьсване или кьсо на този датчик.Поздрави и очаквам да споделиш резултата от експеримента !

                      Коментар


                        #12
                        brat_John написа:
                        Тези датчици имат значение за коя климатична зона се използват. От там идва и различния им цвят. Като гледам този на снимката е бял и е за по-топла климатична зона. Аз скоро сменях на Типо-то и при мене датчика е светло син, което както ми обясниха е за по-студена климатична зона, нещо като нашата. Ако твоя датчик е бял поинтересувай се дали има друг цвят или намери инфо белия датчик на твоя двигател на каква климатична зона отговаря.
                        не съм сигурен 100% ама май са те баламосали въпросните продавачи
                        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                        UNO 1.0 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          hit-ko написа:
                          ......
                          Късно но на място! Идеята ти ще се пробва още утре!

                          Коментар


                            #14
                            stef написа:
                            не съм сигурен 100% ама май са те баламосали въпросните продавачи
                            Не са ме баламосали, защото собственика на сервиза ми е познат и беше се загрижил, че може да няма син датчик, а само бял. Та той ми обясни тази подробност с цвета на датчиците. Не виждам каква полза би имал да ме баламосва. За него е без значение, кой датчик ще взема ....
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #15
                              повтарям пак, мерил съм всичките датчици по твят, дори ги имам в нас всичките им цветове...еднакви стойности от -15 до +100 градуса
                              2004 Audi A6 4F
                              2002 Lancia Y

                              Коментар

                              Working...
                              X