повтарям пак, мерил съм всичките датчици по твят, дори ги имам в нас всичките им цветове...еднакви стойности от -15 до +100 градуса
Добре, но тогава какъв е смисъла при Типо, да могат да се слагат от всички цветове??? Не вярвям да им е свършила пластмасата от един цвят и да са я заменили с друг
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
не съм сигурен 100% ама май са те баламосали въпросните продавачи
Не са ме баламосали, защото собственика на сервиза ми е познат и беше се загрижил, че може да няма син датчик, а само бял. Та той ми обясни тази подробност с цвета на датчиците. Не виждам каква полза би имал да ме баламосва. За него е без значение, кой датчик ще взема ....
както колегата КРЕМАТОР е описал е вярно ,а разликата между синия и белия е в резбата и по точно диаметъра, та за това ти викам че са те баламосали- бял няма как да сложиш на мястото на синия поради тази причина
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Колеги малко късно се включвам но и пре мен на Бравото преди година и половина имаше подобни проблеми, като в допълнение и палеше много трудно когато е загряла на бензин. След диагностика в Александър Ауто в ECU -то нямаше грешки обаче там направиха точно тоя номер с резистора на синия датчик и се оказа че там е проблема, друг е въпроса че ми оферираха тоя датчик за 70 лв + 30 за смяна, а на Стамболийски го купих за 25 (по спомен), смених си го сам и нещата заспаха.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце) http://forum.fiat-bg.org
Готово! Направих това, което hit-ko ме посъветва и... нова кола Ръгнах му едно 3 килоома съпротивлвние, колата се държеше перфектно! При мен датчика е със зелен вход, а куплунга е син. Сега ще отида да поразпитам из магазините. Много благодаря на всички за съветите!!!!
и резбата е същата, всичките съм ги пробвал на Уно Турбо (старата ми кола)единствената разлика е в буксите, за различните цветове...
верно че и резбата е същата ,погледнах в каталог- характеристиките са еднакви раликата май е само в цвета на датчика белия е за моделите преди 90-те години а след това се замества със синия датчик - така че предполагам са взаимозаменяеми
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
уното ми беше със син датчик 1986г производствопросто нали има едни издатини на датчиците и каналчета в буксите, това е разликатаако имах цифров апарат щях да ви снимам датчиците и буксите
В магазините не знаят за различните цветове на куплунгите(или поне където питах). В понеделник ще ми донесат датчик, нямаха в наличност. Обявиха ми цена 17 или 30 лв., в зависимост кой точно е моя(ще го сваля да го сравним)
Здравейте колеги, аз имам аналогочен проблем само че наопъки, Като е студена колата работи перфектно, но към 60-те градуда почва едно хълцане, като форсирам се оправя но за малко, пък и разхода отиде по дяволите 12-14 литра. Ще стане ли същия номер с резистора? А и дали това ще ми даде информация че е точно температурния датчик? Става въпрос за Алфата от подписа ми.
Здравейте колеги, аз имам аналогочен проблем само че наопъки, Като е студена колата работи перфектно, но към 60-те градуда почва едно хълцане, като форсирам се оправя но за малко, пък и разхода отиде по дяволите 12-14 литра. Ще стане ли същия номер с резистора? А и дали това ще ми даде информация че е точно температурния датчик? Става въпрос за Алфата от подписа ми.
При твоя мотор 1.4TS /16V може да има и още две причини за подобен проблем, но виж пьрво стойностите на този датчик и ако там всичко е ОК, ще видим по-нататък!Ти обаче, при загрят мотор/ 60-80/ трябва да сложиш резистор 300-500 ома!!!
Коментар