///// написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем запалване?!
Collapse
X
-
SHB написа:///// написа:Като за начало почисти клемите - тези на акомулатора и тези, които се конектват към него! Преди да ги закачиш и стегнеш обаче ги намажи с технически вазелин или обикновена грес!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Така, скиталчествата на Бравечко - ден трети. Вчера почистих обстоино клемите на акумулатора, както и кабелните обувки които се закачат на тях и ги пръснах с контактен спрей. Ефект никакъв. Реших че пак ще пробвам да му подам ток и да видя дали ще запали. Вързах го с баба Сиера и почна да пали, след всяко припалване обаче огасваше сам и така до 4тия път когато запали. Странното беше че за около 20 секунди сам си държа оборотите на 3000. Аз поне си гообяснявам с голямата консумация. После се закроти и почна да рботи нормално - леко задъхано, предполагам отново защото се опитва да зареди. Както и да е зареждах го цяла нощ и пак няма никой. Ще тестевам с друг акумулатор, надявам се просто да е окъсил.Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
www.dolni.org
Коментар
-
Колега, мисля, че 50Аh ще ти свършат работа. Първо, преди да купя моя нов акумулатор, попаднах на някакви каталожни данни, където за 1,6 се препоръчват акумулатори 50 и 62 амперчаса. Като отидох в магазина, вече да купувам, момчето ме попита първо каква ми е колата. Като му казах бензин 1,6, той също потвърди тези амперажи и ми препоръча по-малкия, въпреки че иначе печелеше с 40 лева отгоре. Като свалихме стария акумулатор, отдолу поставката се откри точно за 50 амперчаса акумулатор, като незнайно защо досега съм карал със 70 - сигурно с такъв са разполагали джамбазите, като са ми предлагали колата.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Здравейте отново, колеги. Проблема на Джовани беше решен с нов акумулатор. Сега пали само като му покажа кллюча. Не очалквах да е това, защото до последно палеше от раз, явно е прекъснала клетка. Както и да е, идва зима, така че нов акумулатор си е инвестиция.Интерсна промяна обаче се забелязва когато колата е студена. Преди на студено, когато потеглях с по-малко газ, предницата се разтрисаше зверски. Сега това нещо го няма. Единствено обяснение за което се сещам е, че акумулатора е бил тръгнал и на студено веднага след палене, алтернатора се е мъчел да го зареди интезивно и затова са ми трябвали повече обороти при потегляне. А може и да греша и да е от бензина, примерно, макар че сипвам от едно и също място.Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
www.dolni.org
Коментар
-
SHB написа:jenshen73 написа:Ъъъ? Датчик колянов вал?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Като стана въпрос за клеми, малко личен опит. Оригиналните оловни клеми са със запресовани или не знам какво си медни кабели. С времето медта се окислява вътре в клемата и вече нищо не може да се направи нито с чистене, нито с пръскане. Решението е нови клеми.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Като стана въпрос за клеми, малко личен опит. Оригиналните оловни клеми са със запресовани или не знам какво си медни кабели. С времето медта се окислява вътре в клемата и вече нищо не може да се направи нито с чистене, нито с пръскане. Решението е нови клеми.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар