Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем запалване?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ///// написа:
    Като за начало почисти клемите - тези на акомулатора и тези, които се конектват към него! Преди да ги закачиш и стегнеш обаче ги намажи с технически вазелин или обикновена грес!
    На последните си няколко технически питания получавам отговор все от теб ,за което впрочем ти благодаря !Ще се вслушам в съвета ти,даже гледах нови клеми се продават по магазини,но все пак ,пак да си питам за акумулатора.50 ампера ОК ли е?

    Коментар


      #17
      SHB написа:
      ///// написа:
      Като за начало почисти клемите - тези на акомулатора и тези, които се конектват към него! Преди да ги закачиш и стегнеш обаче ги намажи с технически вазелин или обикновена грес!
      На последните си няколко технически питания получавам отговор все от теб ,за което впрочем ти благодаря !Ще се вслушам в съвета ти,даже гледах нови клеми се продават по магазини,но все пак ,пак да си питам за акумулатора.50 ампера ОК ли е?
      Нормално е да получаваш отговори на тези си въпроси от колегата - той е майстор, от тия дето им помним имената!
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #18
        Така, скиталчествата на Бравечко - ден трети. Вчера почистих обстоино клемите на акумулатора, както и кабелните обувки които се закачат на тях и ги пръснах с контактен спрей. Ефект никакъв. Реших че пак ще пробвам да му подам ток и да видя дали ще запали. Вързах го с баба Сиера и почна да пали, след всяко припалване обаче огасваше сам и така до 4тия път когато запали. Странното беше че за около 20 секунди сам си държа оборотите на 3000. Аз поне си гообяснявам с голямата консумация. После се закроти и почна да рботи нормално - леко задъхано, предполагам отново защото се опитва да зареди. Както и да е зареждах го цяла нощ и пак няма никой. Ще тестевам с друг акумулатор, надявам се просто да е окъсил.
        Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
        www.dolni.org

        Коментар


          #19
          Колега, мисля, че 50Аh ще ти свършат работа. Първо, преди да купя моя нов акумулатор, попаднах на някакви каталожни данни, където за 1,6 се препоръчват акумулатори 50 и 62 амперчаса. Като отидох в магазина, вече да купувам, момчето ме попита първо каква ми е колата. Като му казах бензин 1,6, той също потвърди тези амперажи и ми препоръча по-малкия, въпреки че иначе печелеше с 40 лева отгоре. Като свалихме стария акумулатор, отдолу поставката се откри точно за 50 амперчаса акумулатор, като незнайно защо досега съм карал със 70 - сигурно с такъв са разполагали джамбазите, като са ми предлагали колата.
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

          Коментар


            #20
            Здравейте отново, колеги. Проблема на Джовани беше решен с нов акумулатор. Сега пали само като му покажа кллюча. Не очалквах да е това, защото до последно палеше от раз, явно е прекъснала клетка. Както и да е, идва зима, така че нов акумулатор си е инвестиция.Интерсна промяна обаче се забелязва когато колата е студена. Преди на студено, когато потеглях с по-малко газ, предницата се разтрисаше зверски. Сега това нещо го няма. Единствено обяснение за което се сещам е, че акумулатора е бил тръгнал и на студено веднага след палене, алтернатора се е мъчел да го зареди интезивно и затова са ми трябвали повече обороти при потегляне. А може и да греша и да е от бензина, примерно, макар че сипвам от едно и също място.
            Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
            www.dolni.org

            Коментар


              #21
              По-вероятно е, докато сте сменяли акумулатора, компът да се е ресетнал и по този начин да се е изчистила някоя грешка от преди.
              Fiat Marea Weekend 1,6 16V

              Коментар


                #22
                Дам и при мене се оказа акумулатора...

                Коментар


                  #23
                  SHB написа:
                  Дам и при мене се оказа акумулатора...
                  Поправка....не е акумулатора... ще си изгубя разсъдъка скоро време,ако не се оправи ...

                  Коментар


                    #24
                    Ъъъ? Датчик колянов вал?
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #25
                      jenshen73 написа:
                      Ъъъ? Датчик колянов вал?
                      Ми аз май нямам такова....ъъъ то не е ли само при инжекционите?

                      Коментар


                        #26
                        SHB написа:
                        jenshen73 написа:
                        Ъъъ? Датчик колянов вал?
                        Ми аз май нямам такова....ъъъ то не е ли само при инжекционите?
                        Абе де да знам Нийде не видях каква точно е колата и просто ти пускам напомняне какво да потърсиш/погледниш. Инжекцион или не - знаеш ли италианския автомобилен гений какво е намърдал там?
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #27
                          Като стана въпрос за клеми, малко личен опит. Оригиналните оловни клеми са със запресовани или не знам какво си медни кабели. С времето медта се окислява вътре в клемата и вече нищо не може да се направи нито с чистене, нито с пръскане. Решението е нови клеми.
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #28
                            stanleyhacker написа:
                            Като стана въпрос за клеми, малко личен опит. Оригиналните оловни клеми са със запресовани или не знам какво си медни кабели. С времето медта се окислява вътре в клемата и вече нищо не може да се направи нито с чистене, нито с пръскане. Решението е нови клеми.
                            Смених и клемите,смених и акумулатора,оправяха ми стартера...по-добре става,ама не оздравяра автмобилчето от тея намеси.

                            Коментар

                            Working...
                            X