Като за начало почисти клемите - тези на акомулатора и тези, които се конектват към него! Преди да ги закачиш и стегнеш обаче ги намажи с технически вазелин или обикновена грес!
На последните си няколко технически питания получавам отговор все от теб ,за което впрочем ти благодаря !Ще се вслушам в съвета ти,даже гледах нови клеми се продават по магазини,но все пак ,пак да си питам за акумулатора.50 ампера ОК ли е?
Като за начало почисти клемите - тези на акомулатора и тези, които се конектват към него! Преди да ги закачиш и стегнеш обаче ги намажи с технически вазелин или обикновена грес!
На последните си няколко технически питания получавам отговор все от теб ,за което впрочем ти благодаря !Ще се вслушам в съвета ти,даже гледах нови клеми се продават по магазини,но все пак ,пак да си питам за акумулатора.50 ампера ОК ли е?
Нормално е да получаваш отговори на тези си въпроси от колегата - той е майстор, от тия дето им помним имената!
Така, скиталчествата на Бравечко - ден трети. Вчера почистих обстоино клемите на акумулатора, както и кабелните обувки които се закачат на тях и ги пръснах с контактен спрей. Ефект никакъв. Реших че пак ще пробвам да му подам ток и да видя дали ще запали. Вързах го с баба Сиера и почна да пали, след всяко припалване обаче огасваше сам и така до 4тия път когато запали. Странното беше че за около 20 секунди сам си държа оборотите на 3000. Аз поне си гообяснявам с голямата консумация. После се закроти и почна да рботи нормално - леко задъхано, предполагам отново защото се опитва да зареди. Както и да е зареждах го цяла нощ и пак няма никой. Ще тестевам с друг акумулатор, надявам се просто да е окъсил.
Колега, мисля, че 50Аh ще ти свършат работа. Първо, преди да купя моя нов акумулатор, попаднах на някакви каталожни данни, където за 1,6 се препоръчват акумулатори 50 и 62 амперчаса. Като отидох в магазина, вече да купувам, момчето ме попита първо каква ми е колата. Като му казах бензин 1,6, той също потвърди тези амперажи и ми препоръча по-малкия, въпреки че иначе печелеше с 40 лева отгоре. Като свалихме стария акумулатор, отдолу поставката се откри точно за 50 амперчаса акумулатор, като незнайно защо досега съм карал със 70 - сигурно с такъв са разполагали джамбазите, като са ми предлагали колата.
Здравейте отново, колеги. Проблема на Джовани беше решен с нов акумулатор. Сега пали само като му покажа кллюча. Не очалквах да е това, защото до последно палеше от раз, явно е прекъснала клетка. Както и да е, идва зима, така че нов акумулатор си е инвестиция.Интерсна промяна обаче се забелязва когато колата е студена. Преди на студено, когато потеглях с по-малко газ, предницата се разтрисаше зверски. Сега това нещо го няма. Единствено обяснение за което се сещам е, че акумулатора е бил тръгнал и на студено веднага след палене, алтернатора се е мъчел да го зареди интезивно и затова са ми трябвали повече обороти при потегляне. А може и да греша и да е от бензина, примерно, макар че сипвам от едно и също място.
Ми аз май нямам такова....ъъъ то не е ли само при инжекционите?
Абе де да знам Нийде не видях каква точно е колата и просто ти пускам напомняне какво да потърсиш/погледниш. Инжекцион или не - знаеш ли италианския автомобилен гений какво е намърдал там?
Като стана въпрос за клеми, малко личен опит. Оригиналните оловни клеми са със запресовани или не знам какво си медни кабели. С времето медта се окислява вътре в клемата и вече нищо не може да се направи нито с чистене, нито с пръскане. Решението е нови клеми.
FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Като стана въпрос за клеми, малко личен опит. Оригиналните оловни клеми са със запресовани или не знам какво си медни кабели. С времето медта се окислява вътре в клемата и вече нищо не може да се направи нито с чистене, нито с пръскане. Решението е нови клеми.
Смених и клемите,смених и акумулатора,оправяха ми стартера...по-добре става,ама не оздравяра автмобилчето от тея намеси.
Коментар