Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем запалване?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем запалване?!

    Здравейте колеги. Имам нужда от съвет. Онзи ден с моето Браво се случи следната неприятна случка. Следкато го бях оставил паркиран абсолютно безпеоблемен се качих в него с идеята да се прибирам. Поставих ключа, завъртях на контакт, таблото си светна както обичайно, с единствената разлика, че бях забравил включени няколко консуматора - вентилатор, фарове и нагревател. Принципно винаги изключвам всичко преди да го изгася, но закъснявах когато го паркирах и просто съм ги забравил включени. Както и да е, врътнах ключа за да запаля и всичко просто изгасна пез откъм двигателя да се чуе какъвто и да е звук. Колата просто умря. Изгасих веднага всичко, защотото реших че ми е паднал акумолатора. Опитах пак, лампите примигват, напрежението се колебае, никакъв опит дори за палене. В следващия момент забелязах че радиото ми се е върнало със заводски настройки, все едно съм откачал акумолатора. Дойдоха приятели дадоха ми ток, макар че ток в колата има, смисал таблото свети, плафониерата също, прозорците се свалят и качват. Според мен алармата е ОК, защотото първо си помислих че тя нешо се е побъркала. Интересно е че не ми работи централното обаче. След известно мъдрене решихме да бутнем и да видим дали така ще запали. Запали гадта. Според мен ако беше алармата и с бутане нямаше да можем да го запалим. Но изгасиш ли го, няма паленката. При подаване на контакт таблото си светва нормално, завърташ още малко и просто нищо не се случва.Много тъпа история, може да са 10на неща, аларма(въпреки че ужким работи), акумулатор, стартер, отечка някаде. Просто искам да попитам дали на някой колега му се е случвало и да споделите идеи какво да го правя, защотото без кола ми е много сложно. А и знам че Бравото си страда от пролеми с токовете.
    Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
    www.dolni.org

    #2
    със старата ми бръкма имах такъв проблем.. набързо го открих, беше клемата на акумолатора ( маса ) .. дозатегнах и 2те клеми и всичко се оправи
    Пунтак 1.1 с лека измама под капака

    Коментар


      #3
      И аз глсаувам за клеми на ак.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        Гледах ги бе, мамка им, затегнати са. Но не съм ги чистил. Трябваше първо това да направя, но само ги затегнах.
        Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
        www.dolni.org

        Коментар


          #5
          Тока на ак-ра мери ли го? Друг възможен вариант е стартера да е запекъл и като подадеш ток да става голямо натоварване и затова да ти гасне всичкко по таблото. Друг вариант е генератора да не зарежда и да ти е отслабнал ак.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            Не ток не съм мерил, съмнявам се и аз за стартер, защото от време на време ме изсвирва при палене, явно не отделя веднага. Иначе с алтернатора не вярвам да имам проблем, защото досега никога не съм имал проблем, стана изведнъж а и си мисля че ако беше от това като сложихме кабелите щеше да запали.
            Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
            www.dolni.org

            Коментар


              #7
              ако беше стартера щеше да се чува едно едно тракане еднократно а ти каза че няма никакав шум . Почисти клемите на ак.
              Пунтак 1.1 с лека измама под капака

              Коментар


                #8
                Хммм, ако е нещо толкова просто, ще е чудесно. Ама някакси ме съмнява, незнам защо. Ще пробвам да почистя клемите и даже ще пробвам с друг акумулатор в случай, че на този му е гръмнала някоя клетка. И ако няма ефект ще търся нататък по веригата.
                Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
                www.dolni.org

                Коментар


                  #9
                  Акумулатор. Същите симптоми ги имах и аз наскоро.
                  brava 1.6_v16 elx

                  Коментар


                    #10
                    Колега,я първо провери масата на автомобила.Двигателя и рамата са свързани някъде със медна връзка/маса/,при окисляване на тези връзки или лош контакт при натоварване на ел.системата/стартер/ връзката се губи.Имах подобен проблем преди време с една Астра.Успех и сподели развръзката.

                    Коментар


                      #11
                      Колега, същата работа с Рено 19 на приятелката ми. Качвам се давам на контакт, всичко свети, въртя да паля и всичко угасва. Край - няма никой. Оказа се, че едната клема е разбъзикана - жичките й са малко оголени и накъсани. Като я бутнах, въртя - пали. Така, че колкото и да не ми се вярваше се оказа това проблема. Дано и при теб е така.
                      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                      Коментар


                        #12
                        motikas написа:
                        Акумулатор. Същите симптоми ги имах и аз наскоро.
                        Подкрепям Колегата с две ръце!
                        Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
                        Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

                        Коментар


                          #13
                          Миналата седмица я преболедувах същата болест. Лекарството - нов акумулатор и работата заспива.
                          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                          Коментар


                            #14
                            Хвърлихте ме в е*ати размисъла колеги! Имам същите симптоми -на контакт има ток,на старт изгасва всички.Оправях стартер.След два дни пак същото.Сега пак е в сервиз -майстора вика нищо и няма....50 ампера акумулатор става ли за Типо?Сега съм с 60

                            Коментар


                              #15
                              Като за начало почисти клемите - тези на акомулатора и тези, които се конектват към него! Преди да ги закачиш и стегнеш обаче ги намажи с технически вазелин или обикновена грес!

                              Коментар

                              Working...
                              X