Здравейте колеги. Имам нужда от съвет. Онзи ден с моето Браво се случи следната неприятна случка. Следкато го бях оставил паркиран абсолютно безпеоблемен се качих в него с идеята да се прибирам. Поставих ключа, завъртях на контакт, таблото си светна както обичайно, с единствената разлика, че бях забравил включени няколко консуматора - вентилатор, фарове и нагревател. Принципно винаги изключвам всичко преди да го изгася, но закъснявах когато го паркирах и просто съм ги забравил включени. Както и да е, врътнах ключа за да запаля и всичко просто изгасна пез откъм двигателя да се чуе какъвто и да е звук. Колата просто умря. Изгасих веднага всичко, защотото реших че ми е паднал акумолатора. Опитах пак, лампите примигват, напрежението се колебае, никакъв опит дори за палене. В следващия момент забелязах че радиото ми се е върнало със заводски настройки, все едно съм откачал акумолатора. Дойдоха приятели дадоха ми ток, макар че ток в колата има, смисал таблото свети, плафониерата също, прозорците се свалят и качват. Според мен алармата е ОК, защотото първо си помислих че тя нешо се е побъркала. Интересно е че не ми работи централното обаче. След известно мъдрене решихме да бутнем и да видим дали така ще запали. Запали гадта. Според мен ако беше алармата и с бутане нямаше да можем да го запалим. Но изгасиш ли го, няма паленката. При подаване на контакт таблото си светва нормално, завърташ още малко и просто нищо не се случва.Много тъпа история, може да са 10на неща, аларма(въпреки че ужким работи), акумулатор, стартер, отечка някаде. Просто искам да попитам дали на някой колега му се е случвало и да споделите идеи какво да го правя, защотото без кола ми е много сложно. А и знам че Бравото си страда от пролеми с токовете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем запалване?!
Collapse
X
-
Гледах ги бе, мамка им, затегнати са. Но не съм ги чистил. Трябваше първо това да направя, но само ги затегнах.Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
www.dolni.org
Коментар
-
Тока на ак-ра мери ли го? Друг възможен вариант е стартера да е запекъл и като подадеш ток да става голямо натоварване и затова да ти гасне всичкко по таблото. Друг вариант е генератора да не зарежда и да ти е отслабнал ак.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Не ток не съм мерил, съмнявам се и аз за стартер, защото от време на време ме изсвирва при палене, явно не отделя веднага. Иначе с алтернатора не вярвам да имам проблем, защото досега никога не съм имал проблем, стана изведнъж а и си мисля че ако беше от това като сложихме кабелите щеше да запали.Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
www.dolni.org
Коментар
-
Хммм, ако е нещо толкова просто, ще е чудесно. Ама някакси ме съмнява, незнам защо. Ще пробвам да почистя клемите и даже ще пробвам с друг акумулатор в случай, че на този му е гръмнала някоя клетка. И ако няма ефект ще търся нататък по веригата.Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
www.dolni.org
Коментар
-
Колега, същата работа с Рено 19 на приятелката ми. Качвам се давам на контакт, всичко свети, въртя да паля и всичко угасва. Край - няма никой. Оказа се, че едната клема е разбъзикана - жичките й са малко оголени и накъсани. Като я бутнах, въртя - пали. Така, че колкото и да не ми се вярваше се оказа това проблема. Дано и при теб е така.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар