Имам Фиат Темпра 1.6i.e. 1992г. с един вал.От известно време при загряла кола оборотите на празен ход са 1400-1600 1/мин.Има нещо интересно при освобождаване от скорст първите 5-7сек оборотите са нормални около 800 1/мин,а след това скачат на 1400-1600 1/мин.Всичко друго е нормално,палене на топло и студено,динамика принудителен празен ход,разхода е завишен с около 0.5л при градско.Къде според вас причината?БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО х 100!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем:Високи обороти на празен ход
Collapse
X
-
ЗдрастиТи не пишеш дали имаш газова уредба(за това се предполага че нямаш)Най-често това се дължи на повреден датчик за загряла кола (coolant temperature sensor) и грешка в ECU-тоМоже и моторчето за празен ход да се ебава ама това вече трябва да се установи (къде е причината)Ти с кой номер двигател си?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
mariobg
-
HELP!!!
Рестартирах ЕКУ и проблема изчезна за 70-80км градско и след това пак същото Сигурно ЕКУ трупа от някои датчик грешки и затова след известно време влиза в авариен режим(според мен).Моторчето за празен ход е в добро здраве и работи без никакви задържания.Това може ли да е от ламбда сондата?Колата няма АГУ.
Коментар
-
мнение ....
А на диагностика не си ли ходил? Обикновено някой "разбирачи" поне казват каква грешка се е натрупала а "специалистите" даже казват и от къде е, а "хай-добрите" /такъв още не съм срещал / казват каквоо да се направи .....А между другото как ресетна ЕКУ-то?Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Реших проблема!!!
Ходих на диагностика и показа натрупана грешка в тротал потенциометъра.Ресетнаха ЕКУ по споменатия по горе метод и спря да показва грешки и всичко изглежда нормално.След след подробен оглед се оказа че маркуча на сервото на спирачките е спукан и като се нагрее омеква почва да смуче въздух и дава грешка.Подменихме полвината маркуч с такъв от серво на Лада и проблема изчезна :D
Коментар
-
И аз да попитам нещо.Един мой добър приятел има Форд Орион моно инжекция и ми се оплака че както си кара и изключи от скорост то оборотите му се вдигнат до 3.000 и след малко се върнат на нормално положение .Също като спре на стоп пак за момент се вдигнат до 3.000 и отново паднат.Ходил на Плевен на диагностика но само са му взели 25лв почти нищо не са му казали.Предполагам че моноинжекционите били то на Фиат или Форд са долу горе едни и същи и дефектите би трябвало също да са еднакви.Нещо да мога да го насоча да провери?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар