Съществува ли въобще някакъв начин катализатора да се "ремонтира" (така да се каже), за да може да се подобри работата на двигателя ако е запушен, и в същото време да продължи да си функционира като такъв ( че с тия еко такси не искам да го изтръмбушвам или да го махам изцяло) ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за катализатор
Collapse
X
-
Ами то вътре е една решетка от край до край и като се запуши ще е бая зор, пробвай с някакъв спрей за разтваряне на загорели мизерии и после с вода, но това е в краен случай и не ти остава какво друго да пробваш и рядко се случва да е само запушен и вътре решетката да е здрава.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Режи момче не му мисли много! Ако ламбата ти е преди катализатора колата ще хвърка като го махнеш а тая еко такса---кой щи гледа дали имаш катализатор или не? Нали в китапа пише че си с такъв така че нема проблем И ако го махаш НЕЕЕ го оставяй в сегвиза и не го изхвърлай а го даи на вторични или кадето искупуват стари такива!! Ще ти дадат нямаде 70-80 лв зависи от састоянието му!!
Коментар
-
Да точно сега това да го дадеш на вторични може да бъде най-голямата грешка, защото скоро може да издънят едни такива еконорми от, които главата да те заболи и ако се въведе контрол най-малкото колата ще трява да отговаря на евростандарта при който е произведена Е2,Е3,Е4 и т.н. и като махнеш катализатора няма да може да отговаря. Варианта е сега да го махнеш и да си го пазиш и ако се наложи да го сложиш.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Re: Съвет за катализатор
Interceptor написа:Съществува ли въобще някакъв начин катализатора да се "ремонтира" (така да се каже), за да може да се подобри работата на двигателя ако е запушен, и в същото време да продължи да си функционира като такъв ( че с тия еко такси не искам да го изтръмбушвам или да го махам изцяло) ?
Коментар
-
van_dal написа:Да точно сега това да го дадеш на вторични може да бъде най-голямата грешка, защото скоро може да издънят едни такива еконорми от, които главата да те заболи и ако се въведе контрол най-малкото колата ще трява да отговаря на евростандарта при който е произведена Е2,Е3,Е4 и т.н. и като махнеш катализатора няма да може да отговаря. Варианта е сега да го махнеш и да си го пазиш и ако се наложи да го сложиш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар