u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак проблем с разхода
Collapse
X
-
-
Stefan Hadjov написа:u_bo написа:за програма - например Виза унисканно можеш да си замериш ламбдата с мултицеттрябва да играе между 0,1 и 0,99 Волтаособено при форсиране на място.за мап-а трябва да се мени между 0,1 и 4,9 Волта - колкото по-отворена дроселова клапа - толкова повече.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
u_bo
колегата Хаджов е абсолютно прав, пък и по-добре обяснява от менпредлагам ти да прочетеш повторно и внимателно поста му"Предполаам че и ламвдата и МАП-а генеритат постоянно напрежение" - ГРЕШНО предполагашако ти работят коректно тези сензори трябва да генерират напрежение което ПОСТОЯНО СЕ МЕНИ в описаните от колегата Стефан граници.!!мултицета е само за ’първична’ диагностика - ще покаже ако някой от 2-та сензора се е прецакал тотално.
Sev написа:за сондата трябва осцилоскоп
Коментар
-
Ясно разбрах.Тука един познат ме посъветва като за начало да сваля ламбдата и да я почистя хубаво с четка.Та се чудя проблем ли ще е да карам колата около 200 метра от канала до нас с махната ламбда сонда??Имам предвид не електрически откачена, а отвита от колектора.Дали ще реве много двигателя така?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Stefan Hadjov написа:u_bo написа:за програма - например Виза унисканно можеш да си замериш ламбдата с мултицеттрябва да играе между 0,1 и 0,99 Волтаособено при форсиране на място.за мап-а трябва да се мени между 0,1 и 4,9 Волта - колкото по-отворена дроселова клапа - толкова повече.
Коментар
-
infineon написа:Ясно разбрах.Тука един познат ме посъветва като за начало да сваля ламбдата и да я почистя хубаво с четка.Та се чудя проблем ли ще е да карам колата около 200 метра от канала до нас с махната ламбда сонда??Имам предвид не електрически откачена, а отвита от колектора.Дали ще реве много двигателя така?
Коментар
-
Вчера мерих ламбдата и съм доста изненадан.Да попитам само проблем ли е ако я меря сондата при изключено отопление??Разбира се изчаках двигателя да загрее. На сигналните пинове черния и сивия с аналогов мултицет на обхват 1 волт стрелката не мърдаше от 0. Само веднъж за кратко показа съвсем леко напрежение и толкова беше.Най интересното е че при изключена ламбда сонда няма промяна в работата на двигателя и чек лампата на таблото не светва.От това ми идва на ум че ламбдата или е прекъснат кабела някъде или не работи изобщо.Когато откача МАП сензора оборотите на празен ход са нестабилни и светва чек-а на таблото.А колегата който каза че ще ми трябва кодочетец- като го закачих обратно и си работеше нормално без да отчита грешка, явно не записва в паметта.Да купувам ли ламбда сонда направо или да търся осцилоскоп да я меря??http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
u_bo
infineon написа:Вчера мерих ламбдата и съм доста изненадан.Да попитам само проблем ли е ако я меря сондата при изключено отопление??Разбира се изчаках двигателя да загрее. На сигналните пинове черния и сивия с аналогов мултицет на обхват 1 волт стрелката не мърдаше от 0. Само веднъж за кратко показа съвсем леко напрежение и толкова беше.Най интересното е че при изключена ламбда сонда няма промяна в работата на двигателя и чек лампата на таблото не светва.От това ми идва на ум че ламбдата или е прекъснат кабела някъде или не работи изобщо.Когато откача МАП сензора оборотите на празен ход са нестабилни и светва чек-а на таблото.А колегата който каза че ще ми трябва кодочетец- като го закачих обратно и си работеше нормално без да отчита грешка, явно не записва в паметта.Да купувам ли ламбда сонда направо или да търся осцилоскоп да я меря??
Коментар
-
u_bo написа:infineon написа:Вчера мерих ламбдата и съм доста изненадан.Да попитам само проблем ли е ако я меря сондата при изключено отопление??Разбира се изчаках двигателя да загрее. На сигналните пинове черния и сивия с аналогов мултицет на обхват 1 волт стрелката не мърдаше от 0. Само веднъж за кратко показа съвсем леко напрежение и толкова беше.Най интересното е че при изключена ламбда сонда няма промяна в работата на двигателя и чек лампата на таблото не светва.От това ми идва на ум че ламбдата или е прекъснат кабела някъде или не работи изобщо.Когато откача МАП сензора оборотите на празен ход са нестабилни и светва чек-а на таблото.А колегата който каза че ще ми трябва кодочетец- като го закачих обратно и си работеше нормално без да отчита грешка, явно не записва в паметта.Да купувам ли ламбда сонда направо или да търся осцилоскоп да я меря??http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Вчера мерих ламбдата и съм доста изненадан.Да попитам само проблем ли е ако я меря сондата при изключено отопление??Разбира се изчаках двигателя да загрее. На сигналните пинове черния и сивия с аналогов мултицет на обхват 1 волт стрелката не мърдаше от 0. Само веднъж за кратко показа съвсем леко напрежение и толкова беше.Най интересното е че при изключена ламбда сонда няма промяна в работата на двигателя и чек лампата на таблото не светва.От това ми идва на ум че ламбдата или е прекъснат кабела някъде или не работи изобщо.Когато откача МАП сензора оборотите на празен ход са нестабилни и светва чек-а на таблото.А колегата който каза че ще ми трябва кодочетец- като го закачих обратно и си работеше нормално без да отчита грешка, явно не записва в паметта.Да купувам ли ламбда сонда направо или да търся осцилоскоп да я меря??
Коментар
-
Ясно ще меря с включено отопление.А нормално ли е когато съм изклюючил буксата на ламбда сондата да не ми светва лампата на инжекциона?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар