Здравейте колеги имам типо 1.4 i.e преди време по -точно зимата ,някакво маркуче се беше подпушило и според майстора ми то било причината да ми избие щеката за маслото всичко уж се нормализира, но аз нямах щека търсих по моргите и си взех една от двигател на някакъв форд,след това я замерих с един колега с 1.4 карбуратор и я отбелязъх къде са и минимума и максимума скоро един колега ми изпрати щека от 1.4 i.e и сега виждам,че показанията се раминават малко с 4-5мм ми е бил по-голям максимума а колата я карах така на максимум.Чудя се това какви негативни последици може да доведе и дали това може да е причина да ми се скапва семерингата на коляновия вал и да има тук там масло по двигателя от някоя гарнитура.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво става, ако са ти сипали малко повече масло в двгателя
Collapse
X
-
Мненията по въпроса общо взето могат да се обобщат в две категории:1. Не случайно има минимум и максимум, в границите на които трябва да бъде нивото. Ако е повече - ще избие от някъде, най-често от семерингите.2. Нали караме 10-15 годишни кошници - карай си спокойно, маслото ще изгори.След като ти е избило масло по двигателя - сам си прави изводите.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Реклама
Collapse
Коментар