Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравото се намокри и нещо почна да вие

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бравото се намокри и нещо почна да вие

    Проблема е следния - откакто имам колата досега не ми се беше случвало да я намокри .... обаче оня ден заваляяяяя и що да чуя ... отпред откъм генератора се появи едно виене . С увеличаване на оборотите се увеличава и виенето , най-силно се чува м/у 1600 и 1900 оборота , апък точно това е най-често използвания от мен работен диапазон.
    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.




    #2
    Ремъка е не се плаши ще му мине.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Е да де ама ремъка не трябва ли да свири (ако имаш впредвид , че приплъзва понеже е мокър). Поне това което аз съм чувал , когато се намокри ремък и приплъзва , няма нищо общо с това което се чува сега. Пък и интересното е ,че когато колата не беше карана 24 часа , и се предполага,че вече всичко трябва да е изсъхнало , и то пак си виеше
      '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



      Коментар


        #4
        Според мен някоя ролка на ремъка е заимнала...и моята беше почнала да вие....чуваше се повече от сеиренето на турбота, а мойто здраво си свири.Иди някъде да ти видят ролките.
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          В петък ще сменям ролки и ремъци , така че нали няма де е проблем да си кара така дотогава или можеби НЕ
          '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



          Коментар


            #6
            Ми май не...аз поне един месец я карах така и нямаше проблеми.
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7
              Еми в петък или в понеделник (в зависимост кога взема заплата) като заведа Бравока на доктор и ше си каже ролка ли е , ремък ли е или някоя друга пущина П.С.Мерси за съветите , че се бях притеснил
              '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



              Коментар


                #8
                Колега, само да ти кажа и при мене това свирене до какво доведе. Аз съм с Пунто и както и при тебе почна като се намокри отвреме навреме нещо да присвирва. Викам си сигурно е вече време да сменям ролка и ремъци. Веднъж се наложи да оставя колата за 4,5 дена без да я карам и след това като запалих пак присвири /за първи път и то на абсолютно сухо и топло време/. След това си я карах колата почти без да чувам този звук и така доката не отидох на море и този път не я бях палил повече от 10 дена. Та запалих аз но само за няколко секунди като през това време ми светеше лампата за тоците и след това колата угасна и се оказа спукан корпус на алтернатора. След смяната му вече нямаше никакво свирене, но за всеки случай след няколко седмици от тая случка смених ролката и ремъците и засега всичко е ок.
                Фиат Пунто 1,2 HSD

                Коментар


                  #9
                  Еми както вече казах , дошло е време за смяна на ролки и ремъци , така че когато ги сменят ше погледна и генератора и другите джаджи около него. Той майстора е свесен , така че надявам се да се да открием причината. В понеделник ще напиша каква е била диагнозата
                  '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                  Коментар


                    #10
                    Може да вие и от водна помпа- трябва като свалиш ремъка да я завърташ само нея на ръка и ако поскърцва- значи лагера и е заминал.
                    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #11
                      Ако е водна помпа и е заминала , не трябва ли да хвъля вода ?!?!?
                      '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                      Коментар


                        #12
                        Айде и тука да се похваля . Днеска сменях ролки и ремък(ангренажни) и като погледнах ролката на пистовия ремък (една такава пластмасова) нещо ми се стори позаминала , смениха я и нея и готовоооо - виенето спря ЗАСЕГА
                        '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                        Коментар


                          #13
                          спокойно не е било от нея, от ненатегнат ремък е било

                          Коментар


                            #14
                            НАпълно е възможно да свири лагер - при мен беше предния лагер на алтернатора. А си мислех че е ремък
                            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                            FIAT UNO 1.5

                            Коментар


                              #15
                              Geraka написа:
                              Според мен някоя ролка на ремъка е заимнала...и моята беше почнала да вие....чуваше се повече от сеиренето на турбота, а мойто здраво си свири.Иди някъде да ти видят ролките.
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X