Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не ускорява, като давам газ - конденз в ламда контрола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не ускорява, като давам газ - конденз в ламда контрола

    Колата е Пунто МК1 (от подписа). Проблемът е следният:Паля колата за първи път днес и всичко е наред. Запали на бензин, автоматично превключи на газ. Минавам километър и нещо и изведнъж загуби мощност. Натискам газта, но никаква реакция. Викам си - от газта в бутилката ще е; или нещо е калпава, или свършва. Веднага превключих на бензин, но никаква промяна. Отпускам педала и после пак натискам и за 1-2 секунди ускорява, после пак спира. Прибрах се на бензин с отпускане и натискане на газта. По някое време (за 50 метра някъде) се случваше да върви нормално.Та затова не сложих темата при Газови уредби, защото проблемът е и на бензин, и на газ.Мисля си за две неща:1. Катализаторът се е прецакал и някакви начупени парчета в него запушват ауспуха;2. Някой през нощта е пъхнал нещо в ауспуха. Честно казано, не погледнах, дали има нещо в него.Вие какво мислите?П.П. на празен ход работи добре. И на бензин и на газ. Държи малко по-малко от 1000 оборота.
    Alfa 147 JTD 115 hp
    ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

    #2
    колега, в сервиза на Stenli и Jack_Daniels от форума сигурно ще го дигностицират най-точно
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      никой ли не знае какви са симптомите при повреден катализатор?
      Alfa 147 JTD 115 hp
      ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

      Коментар


        #4
        Колега колата придърпва ли (на около 2000 - 2200 оборота) . Провери си свещите и ако има от каде да вземеш и други кабели (от някоя кола , която работи както трябва) , въпреки че щом на място не прекъсва едва ли е от цвещи или кабели амаааа... . А според мен ако е заминал катализатора трябва и да попушва малко повече, и да мирише на гадно (нещо като сяра или развалени яйца или нещо подобно ебахти описанието )
        '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



        Коментар


          #5
          ако искаш погледни темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...+++++16vтам пише доста интересни неща по темата
          '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



          Коментар


            #6
            не е от свещите или кабелите. зная как придръпва когато проблем са свещи или кабели, защото в началото като я взех колата, карах с точно такъв проблем. сега е различно. става така, че като давам газ изобщо не реагира.днес пробвах пак колата - на празен ход забелязах, че на газ работи по-равномерно двигателя. на бензин малко повече вибрира в купето. но искам ли да тръгна на газ, забива нос и не мръдва. дори изгасва. а на бензин тръгваше и вървеше по-добре.
            Alfa 147 JTD 115 hp
            ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

            Коментар


              #7
              А за миризмата нещо да кажеш ?!?!? Смърди ли на развалени яйца след като покараш 10-15 минути ? Общо взето характерно при заминал напълно катализатор е именно тази гадна миризма , просто няма начин да не я усетиш
              '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



              Коментар


                #8
                специфична миризма на газовете не усетих. вече си мисля, че проблемът може и да е другаде.
                Alfa 147 JTD 115 hp
                ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                Коментар


                  #9
                  Ламбда сонда ?!?!?
                  '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                  Коментар


                    #10
                    chandler написа:
                    никой ли не знае какви са симптомите при повреден катализатор?
                    На свободна се форсира но на скорост е пъргава като жигулка!! Светва ти пипетката на таблото и най вероятно ще ти даде грешка в детонационен дадчик и ламбда сонда. При по леки случаи ще имаш загуба на мощност и след връщане на газта оборотите ще падат бавно! Това е лично мои9 наблюдения от заминал катализатор на фиат купе?П.С. Ако махаш катализатора НЕ го оставяй в сервиза и НЕ го изхвърляй!!!!Предай го на втурични или кадето изкупуватстари такива-сумата е около 80 лв
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      моето браво придърпва на 2000 - 2200 оборота като подам повече газ , от какво се дължи това ? мислил съм си за напукани бензино проводи или задръстена цедка на бензиновата помпа... но незнам

                      Коментар


                        #12
                        MoHaX написа:
                        моето браво придърпва на 2000 - 2200 оборота като подам повече газ , от какво се дължи това ? мислил съм си за напукани бензино проводи или задръстена цедка на бензиновата помпа... но незнам
                        защо не кабели или свещи? те как са?
                        Alfa 147 JTD 115 hp
                        ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                        Коментар


                          #13
                          MoHaX написа:
                          моето браво придърпва на 2000 - 2200 оборота като подам повече газ , от какво се дължи това ? мислил съм си за напукани бензино проводи или задръстена цедка на бензиновата помпа... но незнам
                          Имаше специална тема за проблем като твоя някаде. Поразрови се и я намери, там колеги с проблем като твоя много имаше!
                          Powered by Emzo

                          Коментар


                            #14
                            B1keP_B0y написа:
                            колега, в сервиза на Stenli и Jack_Daniels от форума сигурно ще го дигностицират най-точно
                            Точно там оправиха нещата. Оказа се, че има конденз в ламда контрола на газовата.
                            Alfa 147 JTD 115 hp
                            ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                            Коментар


                              #15
                              "Елементарно Уотсън". Колко просто се оказало всичко, а тука си скубим косите за възможно най сложните работи, е то не е за сефте. "Гениалните идеи са винаги прости" не съм го измислил аз.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X