Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за задната чистачка на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново за задната чистачка на Брава

    Превъртя ми остта в пластмасовото колело, някой правил ли е ремонт на такъв проблем имате ли идеи. Иначе вътре всичко е като ново няма ръжди, клеасване и т.н. явно нещо е прецакано от предишната собственичка в Италия. Отварях го когато купих колата з/о не работеше, но причината беше в нагорялия куплунг на купето, тогава не забелязах проблема иначе при вдигнато рамо всичко си работи, сега като заваля дъжда и се оказа проблем. Имам една идея но като го сваля отново ще видя дали е възможно и по-точно да сложя един щифт през колелото и остта. Търсих някъкъв подобен ремонт тук, но не намерих.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Аз лично не разбрах кое точно ти е превъртяло.

    Коментар


      #3
      ето това:
      Прикачени файлове
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        идеатя ми е на фреза да направя прорез 2-3 мм - синьото и там да сложа един щифт
        Прикачени файлове
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Аз днес разглобих и моята че оста е ръждясала и едвам се движеше.Това клолело просто си лагерува на тази ос. За какво ще го фиксираш за нея.Ето снимка на моето в извадено състояние.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            В момента не съм го разглобил, тези снимкаи не са на моя механизъм. Проблемът ми е че двигателя върти, но чистачката не се движи при спуснато положение на рамото. Опа! Прав си тя остта не е там а под онази желязната шина, с назъбения сектор. А бе така е като не мисля. Значи решението ще е по-лесно, трябва да се занити само. А бе че съм будала!
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Аз в момента съм в процедура по вадене на дългата ос към чистачката Мнгого бой с чука изяде но не излиза. Сега я кисна в някаква гадост че да се прояде малко мизерията вътре.

              Коментар


                #8
                Млако спам. Бой, глад и гръцка музика. Интересното при мен е че всичко е чистичко, как се е прецакало нямам обяснение.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Амо мотора върти а чистачката не - най вероятно червяка е изронил зъбите на пластмасовото колело.Там ми се вижда най слабото място.

                  Коментар


                    #10
                    Като вдигна чистачката си работи съвсем нормално, но като я пусна да легне на стъклото се тормози, чува се че двигателя върви и прещракване все едно приплъзва по шлиците, но остта не се върти. А бе ще се отваря то е ясно. Всъщност си прав за слабото място може би е направено и с предпазна цел, да се сринат зъбите при блокировка на механизма, но да не се товари и изгаря двигателя.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Ами най слабото място във цялата тази система трябва да е бушона.Миналата зима ми беше замръзнала чистачката и след като я включих и я забравих ми изгоря бушона.Ако се чува прещакване 100% е от износени зъби на пластмасовото колело.Друго няма какво да щрака вътре.

                      Коментар


                        #12
                        Може ли да използвам и аз темата... При мен някак се е извъртяла пластмасата, през която минава оста и в която влиза маркучето. Извъртяла се е като застанеш задо колата и гледаш задното стъкло - с около 10-15 градуса наляво. В резултат цицката е изкривена наляво и не пръска симетрично в/у стъклото, което пък от своя страна води до това, че заради извивката на стъклото, лявата струйка ми пръска по шофьорското огледало, а дясната - едва стига да половината на задното стъкло. Един вид не мога да я регулирам така. ilkor, можеш ли да снимаш точно тази част в разглобен вид, да видя как е захваната отвътре, и защо се е извъртяла, и може ли да се оправи?

                        Коментар


                          #13
                          Ето какво направихме след работа:на снимка 86 с червената стрелка посочвам къде е превъртяла остта, там е на шлици и те бяха обрани вътрешните, на остта се оказаха цели. Със зелената стрелка посочвам О пръстена за който предполагам че някой може да го пропусне да го махне и тогава ще има да се чуди защо не излиза оста, той се намира непосредствено до пластмасата в която влиза остта.снимки 87 и 88 показват, решението на проблема: пробиване на отвор, нарязване на резба и поставяне на болт 4 мм за законтряне. Тъй като материала е циментован доста в дълбочина ще трябва да се заредите с доста търпение и няколко остри свредла и шмиргел за презаточването им. Надявам се да съм бил полезен.
                          Прикачени файлове
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            Може ли да използвам и аз темата... При мен някак се е извъртяла пластмасата, през която минава оста и в която влиза маркучето. Извъртяла се е като застанеш задо колата и гледаш задното стъкло - с около 10-15 градуса наляво. В резултат цицката е изкривена наляво и не пръска симетрично в/у стъклото, което пък от своя страна води до това, че заради извивката на стъклото, лявата струйка ми пръска по шофьорското огледало, а дясната - едва стига да половината на задното стъкло. Един вид не мога да я регулирам така. ilkor, можеш ли да снимаш точно тази част в разглобен вид, да видя как е захваната отвътре, и защо се е извъртяла, и може ли да се оправи?
                            Жалко че не ти прочетох поста преди ремонта, щях да ти го снимам, но за това което пишеш мисля че се досещам. На снимка 86 в дясно пластмасата е това за което питаш, тя се нанизва в/у другата която е в задната част на кадъра и на нея има един канал а на тази в дясно издатина ли как да го кажа дето се нанизва в този канал сигурно там ти е превъртяло - двете пластмаси една спрямо друга.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              NikMar написа:
                              На снимка 86 в дясно пластмасата е това за което питаш, тя се нанизва в/у другата която е в задната част на кадъра и на нея има един канал а на тази в дясно издатина ли как да го кажа дето се нанизва в този канал сигурно там ти е превъртяло - двете пластмаси една спрямо друга.
                              Съжалявам, забравил съм каква е сглобката. Не е превъртяло там. Не са превъртели 1 спрямо друга, там съединението е като с шпонка, и няма как да превъртят при нормална работа. Отместването (да го наречем) се е случило с този детайл върху който се нанизва цитираната от теб пластмаса. Т.е. онази част която остава захваната за корпуса на моторчето. Сеш’ ли се? И вече този детайл като е леко отместен, като нанижа тази пластмаса, всъщност я нанизвам върху крива основа. Това е проблемът. Не ми се сваля обаче, че ми писна, напоследък няколко пъти разглабях отзад...Използвам снимката ти: с червено е отместения (леко извъртян) детайл, а в зелено смятам че е мястото откъдето трябва да се реши проблемът.
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Working...
                              X