Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отоплителна система проблем.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    PeacemakeR написа:
    NewUser - и като няма климатик няма от къде да влезе влага ===> да се образува мухъл ===> да мирише кофти така ли ?!?!?!easylife - е да де ама въпроса е къде ръсиш с тоя спрей ?!?!?
    Към него си има дълъг маркуч.. Вкарваш го в каналите на системата през централната конзола и пръскаш яко ... после затваряш клапата да остои малко така ... после отваряш и пускаш на климатик, 4 степен да продуха всичко за 10 мин.... има си указания.
    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
    Engine Stamp: 176B9.000
    Version Code: 176BV
    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

    Коментар


      #17
      NewUser е прав! Беше спукано парното! Цялото беше синьо. Удоволствието ми струваше 120 лева работа и 45 лева радиаторче. Сега всичко е наред, няма неприятната тежка миризма.
      Република на негодници! Диктатура на демократи! Чиста полицейска държава! Телефона ти се подслушва, коренспонденцията ти се контролира ... За нас я няма тази власт...

      Коментар


        #18
        PeacemakeR написа:
        NewUser - и като няма климатик няма от къде да влезе влага ===> да се образува мухъл ===> да мирише кофти така ли ?!?!?!easylife - е да де ама въпроса е къде ръсиш с тоя спрей ?!?!?
        Значи идеята на тези спрейове е да се напръска самата пита на климатика, т.е. вътрешния изпарител. Ако си разгледал климатика който имаш в къщи там под самата пита има една ваничка в която се оттича влагата и след това тази влага под формата на течност се излива от ваничката, влага там пак остава и мухъл пак си има затова се чисти с препарат антимухъл на който основната съставка е хлор основно противогъбично средство.Колега радвам се че съм помогнал, много безавариини километри със
        Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

        Коментар


          #19
          Пак проблем Губи антифриз ;( Тече някъде под алтернатора. Идей???
          Република на негодници! Диктатура на демократи! Чиста полицейска държава! Телефона ти се подслушва, коренспонденцията ти се контролира ... За нас я няма тази власт...

          Коментар


            #20
            baracuda написа:
            Пак проблем Губи антифриз ;( Тече някъде под алтернатора. Идей???
            Колега и този път съм го минал - водна помпа за смяна
            Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

            Коментар


              #21
              Първо провери тапите на блока! На мен миналата зима на Пунтото се беше пробила едната тапа!
              Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
              Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

              Коментар


                #22
                NewUser написа:
                baracuda написа:
                Пак проблем Губи антифриз ;( Тече някъде под алтернатора. Идей???
                Колега и този път съм го минал - водна помпа за смяна
                Моля те кажи ми, че това са всички пътища които си минал, че се разорих Пак беше прав
                Република на негодници! Диктатура на демократи! Чиста полицейска държава! Телефона ти се подслушва, коренспонденцията ти се контролира ... За нас я няма тази власт...

                Коментар


                  #23
                  baracuda написа:
                  NewUser написа:
                  baracuda написа:
                  Пак проблем Губи антифриз ;( Тече някъде под алтернатора. Идей???
                  Колега и този път съм го минал - водна помпа за смяна
                  Моля те кажи ми, че това са всички пътища които си минал, че се разорих Пак беше прав
                  Колега по отоплителната/охладителната система остава единствено да си наблюдаваш термостата, ако започне необяснимо колата ти да вдига високи градуси значи термостата е запецнал на затворено положение, ако не вдига нормална температура през зимата значи е запецнал на отворено и охладителната течност постоянно циркулира и двигателя не може да достигне нормална работна температура. Нормалната температура през лятото на този двигател е около 90 ° , а зимата около 84 - 85 °. Ако срещнеш друг проблем питай аз колицата я търкалям вече година и половина на 20 000 км. сменям свещи и горивен филтър, На 8000 км. масло, маслен филтър и въздушен филтър. Модела без климатик няма фабрично поставен филтър на купето този филтър се води филтър за климатика, отиваш в някоя автоморга и питаш дали имат фиат пунто с клима няма значение бензин или дизел, ако имат ги караш да ти свалят пластмасовия капак под чистачките и взимаш пласмасовия корпус в който е монтиран фитъра и този който е завинтен за купето струва около 15 лв. купуваш си един филтър около 15 лв. и за общо 30 лв. вече дишаш сравнително по-чист въздух. Ми туй то ако се сетя друго ще ти пиша, ако и ти разрешиш накой специфичен проблем пиши
                  Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                  Коментар


                    #24
                    Само, че нямам датчик за температурата! За идеята с корпуса за климатика ЕВАЛА!!! СПЕСТИ МИ ДОСТА ЯДОВЕ! Мислех да опъвам мрежа под чистачките . Има ли някакъв вариянт да си сложа датчик за температурата и колко ще струва?
                    Република на негодници! Диктатура на демократи! Чиста полицейска държава! Телефона ти се подслушва, коренспонденцията ти се контролира ... За нас я няма тази власт...

                    Коментар

                    Working...
                    X