Преди време се допитах до вас дали да си купя Брава, но вашите препоръки изкривиха "кръгозора" ми в друга посока за която не се бях замислял. Посъветвахте ме да търся кола с JTD агрегат. Не бях карал дизел, но се изкуших и пробвах. Останах очарован от динамиката на колата, която покарах ( Стило 1,9 JTD-2002г.). Последната струва 9-10 000 -лв., но толкова пари не ми се дават за автомобил на старо. Чух много добри отзиви за АЛФА 156 1,9 JTD и сега съм на кръстопът. Дайте ми съвет. Интересува ме и вашето мнение за 2,4 литровото JTD. Не е маловажна за мен и цената при подръжка между Фиат и Алфа. Колите, които съм набелязал са АЛФА 156 1,9 JTD 1999 година и Брава 1,9 JTD 2001 г. с цени съответно 6700 и 5300. ПС: Досега съм карал само Фиат - в момента съм с едно УНО 1.0 FIRE и за нищо на света няма да си го продам, какъвто и избор да направя. Искам от вас безпристрастно и обективно мнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Alfa 156 -1,9 JTD или Брава 1,9 JTD
Collapse
X
-
Алфата е по-красива, Бравата... си е брава, позната, но не чак толкова секси. И двете коли са със един и същ двигател. Еднакви под капака, но според това, което чета по форума - алфата има по-висока цена за поддръжка по ходова част и разни дребни детайли. Иначе е по-красива, но според мен си вземи бравата, все пак е само на 7 години.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
u_bo
има писано по въпроса за Алфите и скъпата поддръжка на ходовата им част.заради по-доброто (по-спортно) поведение на пътя , то и цената е доста по-солена.аз бих си избрал ВИНАГИ по-новата кола, ако не изскочи нещо при огледа разбира се.Бравата е за теб ако търсиш по-евтина поддръжка.
Коментар
-
Shefy написа:Колега, едно сравнение само ще ти направя. Носач на Бравата начална цена 55лв(най-евтинкото) на Алфата 220лв. Не ти знам бюджета ама един приятел плаче с такава Алфа.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
BO. Нали за това се допитвам. Какво им е несъпостъвимото? Ти явно знаеш, но аз не зная. Отдавна не обръщам внимание на форми, дизайн и...дъра бъра. Искам по-надеждната кола. А ако трябваше да питам АР 146 или Брава щях да го направя.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колега, аз карам Брава и с удоволствие бих я заменил за Алфа 156. Може би и всеки друг с Брава би я заменил за Алфа 156. Въпроса е, че на мен подръжката ще ми идва много. Колегите ти дадоха пример с носачите. Така че по-голямото удоволствие е по-скъпо. Във всяко отношение Алфата е по-добрия автомобил - по-голям, по-сигурен, по-красив, по-комфортен. Така че си прецени, ако имаш повечко пари за подръжка естествено Алфата, ако искаш по-тънко да минаваш - Бравата.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Благодаря ви за съветите. Наистина Алфата и аз я харесах повече, но в желанието си да съм прагматичен се допитах до вас. Не искам, а и няма вече кой да впечатлявам с автомобил. Разликата в подръжките между двете коли ще ги дам на детето си. Оставам на вариант БРАВА 1.9 JTD. По принцип разликата в цената от 1400 лв. между единия и другия автомобил би компенсирала евентуалните неудобства и нередности за кола на старо, а и 200 лв. за носач и данък в пъти повече ме отрезвиха. Ще ви помоля, ако някой има против JTD като двигател да сподели опасенията си. Още веднъж ви благодаря.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Има голямо значение с каква турбина ще е 156-цата. Първите модели са без променлива геометрия (105 коня 255 нМ) и са почти идентични с тези на браво/брава и 1:1 с тези на 145/6 фейслиф, а от 2001 нататък (не съм съвсем сигурен за годината) 1.9 при 156 са с променлива геометрия и соленоид за управление на налягането. Разликата е чуствителна_______
146 JTD
Коментар
-
Макар, че си взел решение, определено Алфа-та е по-добрия избор. Колегите по горе са подчертали техническите и предимства, както и чисто визуалните. Има още едно - Алфа-та е по класния автомобил. Почти всички детайли са с по-високо качество и това е най-малкото. Каквото и да избереш, желая ти успех и късмет!
Коментар
-
Rokambol написа:Макар, че си взел решение, определено Алфа-та е по-добрия избор. Колегите по горе са подчертали техническите и предимства, както и чисто визуалните. Има още едно - Алфа-та е по класния автомобил. Почти всички детайли са с по-високо качество и това е най-малкото. Каквото и да избереш, желая ти успех и късмет!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Виж, така и така няма да продаваш уното - предполагам, че него ще го ползваш за работа! Това ме навежда на мисълта,че по хубавата кола ще се "щади" повече - моя съвет е: ако ще я караш по малко вземи си алфата - няма да усетиш толкова амортизациите, но ако смяташ да навърташ много километри бравата е твоя избор! Сега ако имах достатъчно пари щях да си взема алфата и да си оставя бравото 1.4 за ходене на работа например! Алфата щеше да е за разходки Лично мое мнение !Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар