gdd55 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запотяват ми се джамовете
Collapse
X
-
1997 Brava 1.6, 16V
-
Какво да ви кажа от няколко дни и аз имам същия проблем постоянно ми се потят стъклата направо отвратително, и то само когато пускам топлото на парното ако е студено не се потят!? Днес си поръчах нов филтър за купето ще го сменя и тогава ще видим има ли резултат!Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Humppa
Резултат ще има - на лято няма да ти се изпотяват стъклата. :D При мен смяната на поленовият филтър не да де ефект, а пръскането със спрей против изпотяване.
Коментар
-
gdd55
Коментар
-
При мен на Пунтото тая клапа се отваря с ръчката вътре когато е на положение външен въздух и се затваря когато дам ръчката в другия край за обдухване но само с въздуха от купето.Лошото което констатирах че без да пускам вентилатора то отвънка почти не влиза въздух дори когато съм в движение и то с 60-70км.При мерцедеса ми включването на вентилатора става също с една ръчка която има три положения. При първото положение клапата се отваря малко и вентилатора върти едвам едвам.При второто положение се отваря още клапата и вентилатора върти по бързо а при третото положение вентилатора върти най силно и клапата е отворена докрай. Понеже взе да ме дразни това постоянно въртене на вентилатора то аз взех че откачих жилото с което се затваря и отваря клапата и оставих клапата отворена докрай. При това положение почти никога не включвам вентилатора защото като се движа влиза обилна струя въздух.Ако е лято то съм спрял с врътките притока на горещ антифриз към парното и така ми влиза студен въздух а когато е студено и в зависимост от студа си отварям с врътките толкова крановете на парното че да ми влиза една нормална топла струя.Ако пък искам въобще да не влиза въздух то си затварям самите отвори от които излиза въздуха посредством с тия врътки на самите отвори.Но на Пунтото тоя номер неще да стане .На него въздуха трябва да мине през вентилатора и от там през радиаторчето и понеже среща голямо съпротивление нямам никакво обдухване ако не работи вентилатора.А сега потвърждавам че тоя спрей SONAKC свърши чудесна работа.Тия дни при това студено време пътувах доста и не съм имал проблем със стъклата.Дори аз оставам с убеждението че са ми се запотявали стъклата защото колата е била мита с някакви химикали отвътре и те са се наслоили по стъклата а сега след напръскването и изтриването стъклата се лъснаха отвътре и вече няма запотяване.
Коментар
-
Леле хора, някой беше казал в предните мнения, че завали ли дъжд и теми за проблеми със изпотяването никнат като гъби.Тази вечер около 10 часа карам по България и си вали дъжд. По някое време стъклата леко започнаха да се изпотяват. Друг път като пусна вентилатора и се оправят за секунди.Този път се изпотиха всички джамове в колата за секунди. Все едно някой пусна перде пред мен. Пък и нощем - тъмно. Направо щях да се побъркам. Лека полека дадох мигач, минах в най-дясно, дадох аварийни и почнах да бърша стъклата. Спрях вентилатора и бърша стъклата. Зад мен един автобус явно нещо не ме видя , за малко да ме отнесе. Вън вали.Тъпите стъкла не искат да се подсушат - авно и купената за 5 лева гюдерия беше ментелива, че май и нещо мазничка. На втора и надвесен над волана едва се прибрах.Голям екшън заради един дъжд.Какво сбърках? Защо като пуснах вентилатора и извъднъж ...Духалката е насочена към стъклата, сменил съм поленов филтър преди 2 месеца, отворена е клапата за въздуха да не циркулира само в колата...Баси, вече да ме е страх да изляза в дъжд...Пеш
----
Ex Peugeot 206 -Служебен
----
Ex Brava 1.6 16V ELX
Коментар
-
Пуска се парно на мах и климатика в същото време.Ако има позиция "max def" се слага врътката на нея, прави го същото.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
колкото и да го дъвчем този въпрос , май винаги има проблемипричините са няколко, и да ги обобщим:- затворена клапа за външен въздух;- мръсен или мокър поленов филтър;- недостатъчен дебит на въздуха;- пукнат радиатор за отопление на купето;наистина е най-лесно като се пусне климатикано най-добре е да се отстрани проблема, защото не всички имат климатика и да се пуска климатика по тази причина...особено на дълъг път...излишен разход на гориво
Коментар
-
За тези, които нямат климатик и поленов филтър спасението е едно - вентилатора на 4 и прозорците леко отворени за се поизравни външната и вътрешната температура. Има едно задължително условие клапа, която се отваря пусне външен въздух трябва да работи.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар