Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запотяват ми се джамовете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    gdd55 написа:
    Ти ме изкара бате бахти и малоумника естествено 4е сам го направил да духа само на джамеците и сам го пуснал на 4 6тото ина4е мога да се бласна някаде.
    Не батенце, просто ти казах как при мен се оправи. Защото и при мене се потеше и направо течеше вода, но бях сложил да духа в друго положение, понеже не само предното стъкло се потеше а всичките. С картинките които показах, исках да уточня че поне спря предното стъкло да се поти, без да съм сменял филтър.Не знам при тебе откъде е проблема. Пробва ли със спрей?
    1997 Brava 1.6, 16V

    Коментар


      #47
      Какво да ви кажа от няколко дни и аз имам същия проблем постоянно ми се потят стъклата направо отвратително, и то само когато пускам топлото на парното ако е студено не се потят!? Днес си поръчах нов филтър за купето ще го сменя и тогава ще видим има ли резултат!
      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
      Porsche 944 S2
      http://www.valmcrae.snimka.bg/
      http://vbox7.com/user:val_mcrae
      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

      Коментар


        #48
        Резултат ще има - на лято няма да ти се изпотяват стъклата. :D При мен смяната на поленовият филтър не да де ефект, а пръскането със спрей против изпотяване.

        Коментар


          #49
          Humppa написа:
          Резултат ще има - на лято няма да ти се изпотяват стъклата. :D При мен смяната на поленовият филтър не да де ефект, а пръскането със спрей против изпотяване.
          Мда, и при мен беше така...

          Коментар


            #50
            http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3747Гледай какво става ама изка ръка да барне

            Коментар


              #51
              При мен на Пунтото тая клапа се отваря с ръчката вътре когато е на положение външен въздух и се затваря когато дам ръчката в другия край за обдухване но само с въздуха от купето.Лошото което констатирах че без да пускам вентилатора то отвънка почти не влиза въздух дори когато съм в движение и то с 60-70км.При мерцедеса ми включването на вентилатора става също с една ръчка която има три положения. При първото положение клапата се отваря малко и вентилатора върти едвам едвам.При второто положение се отваря още клапата и вентилатора върти по бързо а при третото положение вентилатора върти най силно и клапата е отворена докрай. Понеже взе да ме дразни това постоянно въртене на вентилатора то аз взех че откачих жилото с което се затваря и отваря клапата и оставих клапата отворена докрай. При това положение почти никога не включвам вентилатора защото като се движа влиза обилна струя въздух.Ако е лято то съм спрял с врътките притока на горещ антифриз към парното и така ми влиза студен въздух а когато е студено и в зависимост от студа си отварям с врътките толкова крановете на парното че да ми влиза една нормална топла струя.Ако пък искам въобще да не влиза въздух то си затварям самите отвори от които излиза въздуха посредством с тия врътки на самите отвори.Но на Пунтото тоя номер неще да стане .На него въздуха трябва да мине през вентилатора и от там през радиаторчето и понеже среща голямо съпротивление нямам никакво обдухване ако не работи вентилатора.А сега потвърждавам че тоя спрей SONAKC свърши чудесна работа.Тия дни при това студено време пътувах доста и не съм имал проблем със стъклата.Дори аз оставам с убеждението че са ми се запотявали стъклата защото колата е била мита с някакви химикали отвътре и те са се наслоили по стъклата а сега след напръскването и изтриването стъклата се лъснаха отвътре и вече няма запотяване.
              Фиат Панда 1.2 2006година
              Синджира си идва ,а козата я няма...

              Коментар


                #52
                Леле хора, някой беше казал в предните мнения, че завали ли дъжд и теми за проблеми със изпотяването никнат като гъби.Тази вечер около 10 часа карам по България и си вали дъжд. По някое време стъклата леко започнаха да се изпотяват. Друг път като пусна вентилатора и се оправят за секунди.Този път се изпотиха всички джамове в колата за секунди. Все едно някой пусна перде пред мен. Пък и нощем - тъмно. Направо щях да се побъркам. Лека полека дадох мигач, минах в най-дясно, дадох аварийни и почнах да бърша стъклата. Спрях вентилатора и бърша стъклата. Зад мен един автобус явно нещо не ме видя , за малко да ме отнесе. Вън вали.Тъпите стъкла не искат да се подсушат - авно и купената за 5 лева гюдерия беше ментелива, че май и нещо мазничка. На втора и надвесен над волана едва се прибрах.Голям екшън заради един дъжд.Какво сбърках? Защо като пуснах вентилатора и извъднъж ...Духалката е насочена към стъклата, сменил съм поленов филтър преди 2 месеца, отворена е клапата за въздуха да не циркулира само в колата...Баси, вече да ме е страх да изляза в дъжд...
                Пеш
                ----
                Ex Peugeot 206 -Служебен
                ----
                Ex Brava 1.6 16V ELX

                Коментар


                  #53
                  Моят съвет в такава ситуация е да пуснеш климатика - ще изчисти джама за секунди.
                  ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                  Коментар


                    #54
                    Pecho написа:
                    Моят съвет в такава ситуация е да пуснеш климатика - ще изчисти джама за секунди.
                    Деевин, не се бях сетил. Направо се панирах.Други колеги обаче съветват да си пусна парното духа топло. А де?
                    Пеш
                    ----
                    Ex Peugeot 206 -Служебен
                    ----
                    Ex Brava 1.6 16V ELX

                    Коментар


                      #55
                      Пуска се парно на мах и климатика в същото време.Ако има позиция "max def" се слага врътката на нея, прави го същото.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #56
                        А такива като мен дето са без климатик????
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар


                          #57
                          колкото и да го дъвчем този въпрос , май винаги има проблемипричините са няколко, и да ги обобщим:- затворена клапа за външен въздух;- мръсен или мокър поленов филтър;- недостатъчен дебит на въздуха;- пукнат радиатор за отопление на купето;наистина е най-лесно като се пусне климатикано най-добре е да се отстрани проблема, защото не всички имат климатика и да се пуска климатика по тази причина...особено на дълъг път...излишен разход на гориво
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #58
                            аз проблема с фиат го решавам по следният начин .като я запаля винаги оставям да духа на стъклото ,дори и като вали нямам проблем ,но имам един еспейс ,на който задължително трябва да чакаш 15 минути защото такова потене на стъклото няма ,направо мъгла !
                            фиатче Браво 2.0

                            Коментар


                              #59
                              За тези, които нямат климатик и поленов филтър спасението е едно - вентилатора на 4 и прозорците леко отворени за се поизравни външната и вътрешната температура. Има едно задължително условие клапа, която се отваря пусне външен въздух трябва да работи.
                              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                              Коментар


                                #60
                                И аз имах проблеми със издухването на стъклана онзи ден в най-големия дъжд. Нямам климатик ама като пусна на 4 и на топло и се оправят. Като се изравни температурата на въздуха отвън и този в колата и няма проблеми.
                                Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                                Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                                Совалката средно на LPG
                                Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                                Коментар

                                Working...
                                X