Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тракване при потегляне на завой след сменени по предницата.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    stanleyhacker написа:
    Аз не мисля че е нормално, ама дано не съм прав. Зегерката на външното каре трябва да я държи да не мърда.
    Зегерката държи едната част на карето. Другата, която е към полуоската е свободна. Дали е със съчми или не няма значение - леко движение напред назад има, което не позволяма разтягане и в последствие изкривяване на полуоската. В нашите коли полуоските се водят натоварен елемент(има коли при които са разтоварени но много ще задълбаем в теория). Т.е. ако се скъса или развие гайката на главината, лагера не може да удържи колелото и то изпреварва автомобила. Разбира се дано на никой не се случи. А гайката на главината е всъщност завита на външната част на външното каре. При движение по неравности, колелото се движи нагоре надолу и се променя малко разтоянието между неговия център и дифа. Затова е тази хлабина.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Точно обратното - зегерката законтря полуоската за вътрешната част на карето и двете са неподвижни едно спрямо друго. Има 3 варианта за да има движение на полуоската - 1. самото каре има луфт между двете си части, което не знам дали е нормално да го има и до колко, мисля 4е колкото по-малко, толкова по-добре;2. голямата гайка не е завита, което очевидно не е добре. НАй-вероятно ще се разбие лагера, но чак пък да те изпревари колелото не мисля;3. въпросната загерка липсва, което очевидно не е добре,само не знам дали по този начин полуската може дотолкова да влвзе в скоростната кутия, че да излезе от външното каре, но все пак ще се чуват неприятни звуци.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #18
        Да така е, изразил съм се погрешно, извинявам се! Но при всички положения двете части на карето са свързани чрез въртящи елементи - например съчми. А тези съчми са в улеи, а не в гнезда за да може да се придвижват леко напред - назад. Луфт вертикален обаче не трябва да има. Т.е. като хванеш полуоската и я разклатиш нагоре-надолу не трябва да има луфт. Полуоската не може да се измести толкова, че да излезне от карето, иначе щяхме да ги сваляме без да развиваме главината.Поздрави!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          niko_ymn , какво стана с майстора, открихте ли нещо?
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #20
            лагер на главина ...имах същия проблем...не можеш да го усетиш ако гумите са под напрежение трябва цялата кола да е във въздуха...усеща се като размърдаш гумата....

            Коментар


              #21
              stanleyhacker написа:
              niko_ymn , какво стана с майстора, открихте ли нещо?
              Не съм забравил, че съм обещал да напиша каква е била развръзката, но понеже имаше много коли на опашка, само направихме няколко кръгчета из улиците около сервиза, майстора да покара и единственото което той каза, е че е доста странно това, че не го прави всеки път, а инъче си личало, че предницата е доста стегната - за около 2-3 км наляво-надясно из квартала се чу само един-два пъти въпросното нещо. Не можахме да я дигнем на крика защото имаше и други коли, но чакам следващия месец на заплата като я разколачи направо да сменяме и тампони на двигател и притискатели на (инъче сменения) съединител - с едно раглобяване да оправим всичко и чуквания и претрисания, и тъй като в момента ще ми дойде нагорнище - малко ще поседим в бокса до следващото спонсориране. Ще го погледнат и този лагер предполагам.
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #22
                Имах същият проблем оказа се скъсан тампон на носача (които беше нов) майстора каза че бил дефектен
                ~Hustlin Team~

                Коментар


                  #23
                  Ето я и дългоочакваната развръзка:Преди коледните празници влизах в канала и забелязах, че единия маншон на външното каре е сух, а другия е омазнен.Можеби има някакъв луфт между съчмите на лагера, които не мърдат когато има повече грес, защото останових, че се е скъсал и е изхвърлил греста тоя мазния и като го изчистих и напълних с прясна грес спря да траква.Обиден съм защото преди празниците майсторите като чуеха, че става дума само за смяна на маншон ми казаха, че имали по-важна работа.Сега нека търсят клиенти и да плачат, че страдат от кризата!Аз бях обещал да пиша какво се е оказало, дано да е полезно ако на някой му се случи да прави така.Явно колкото повече грес е губело толкова по-често е траквало.Стискайте палци да съм го хванал на време и да съм спасил карето. Поне за сега е добре - вече не хлопва при тръгване.
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар


                    #24
                    niko_ymn написа:
                    Ето я и дългоочакваната развръзка:Преди коледните празници влизах в канала и забелязах, че единия маншон на външното каре е сух, а другия е омазнен.Можеби има някакъв луфт между съчмите на лагера, които не мърдат когато има повече грес, защото останових, че се е скъсал и е изхвърлил греста тоя мазния и като го изчистих и напълних с прясна грес спря да траква.Обиден съм защото преди празниците майсторите като чуеха, че става дума само за смяна на маншон ми казаха, че имали по-важна работа.Сега нека търсят клиенти и да плачат, че страдат от кризата!Аз бях обещал да пиша какво се е оказало, дано да е полезно ако на някой му се случи да прави така.Явно колкото повече грес е губело толкова по-често е траквало.Стискайте палци да съм го хванал на време и да съм спасил карето. Поне за сега е добре - вече не хлопва при тръгване.
                    А може би тракането е изчезнало от самото разглобяване и зглобяване! Надали е от греста! Все пак ви пожелавам да сте решили проблема! На майсторите не се обиждайте, напротив радвайте се! Това което човек сам направи при добро желание, е винаги по-добро.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар

                    Working...
                    X