stanleyhacker написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тракване при потегляне на завой след сменени по предницата.
Collapse
X
-
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
Точно обратното - зегерката законтря полуоската за вътрешната част на карето и двете са неподвижни едно спрямо друго. Има 3 варианта за да има движение на полуоската - 1. самото каре има луфт между двете си части, което не знам дали е нормално да го има и до колко, мисля 4е колкото по-малко, толкова по-добре;2. голямата гайка не е завита, което очевидно не е добре. НАй-вероятно ще се разбие лагера, но чак пък да те изпревари колелото не мисля;3. въпросната загерка липсва, което очевидно не е добре,само не знам дали по този начин полуската може дотолкова да влвзе в скоростната кутия, че да излезе от външното каре, но все пак ще се чуват неприятни звуци.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Да така е, изразил съм се погрешно, извинявам се! Но при всички положения двете части на карето са свързани чрез въртящи елементи - например съчми. А тези съчми са в улеи, а не в гнезда за да може да се придвижват леко напред - назад. Луфт вертикален обаче не трябва да има. Т.е. като хванеш полуоската и я разклатиш нагоре-надолу не трябва да има луфт. Полуоската не може да се измести толкова, че да излезне от карето, иначе щяхме да ги сваляме без да развиваме главината.Поздрави!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
stanleyhacker написа:niko_ymn , какво стана с майстора, открихте ли нещо?
Коментар
-
Ето я и дългоочакваната развръзка:Преди коледните празници влизах в канала и забелязах, че единия маншон на външното каре е сух, а другия е омазнен.Можеби има някакъв луфт между съчмите на лагера, които не мърдат когато има повече грес, защото останових, че се е скъсал и е изхвърлил греста тоя мазния и като го изчистих и напълних с прясна грес спря да траква.Обиден съм защото преди празниците майсторите като чуеха, че става дума само за смяна на маншон ми казаха, че имали по-важна работа.Сега нека търсят клиенти и да плачат, че страдат от кризата!Аз бях обещал да пиша какво се е оказало, дано да е полезно ако на някой му се случи да прави така.Явно колкото повече грес е губело толкова по-често е траквало.Стискайте палци да съм го хванал на време и да съм спасил карето. Поне за сега е добре - вече не хлопва при тръгване.
Коментар
-
niko_ymn написа:Ето я и дългоочакваната развръзка:Преди коледните празници влизах в канала и забелязах, че единия маншон на външното каре е сух, а другия е омазнен.Можеби има някакъв луфт между съчмите на лагера, които не мърдат когато има повече грес, защото останових, че се е скъсал и е изхвърлил греста тоя мазния и като го изчистих и напълних с прясна грес спря да траква.Обиден съм защото преди празниците майсторите като чуеха, че става дума само за смяна на маншон ми казаха, че имали по-важна работа.Сега нека търсят клиенти и да плачат, че страдат от кризата!Аз бях обещал да пиша какво се е оказало, дано да е полезно ако на някой му се случи да прави така.Явно колкото повече грес е губело толкова по-често е траквало.Стискайте палци да съм го хванал на време и да съм спасил карето. Поне за сега е добре - вече не хлопва при тръгване.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар