Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скърцане в предницата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скърцане в предницата

    Колеги, от няколко дни предницата започна да скърца. В началото тук таме по дупките - сега вече при всяка неравност и все по-упорито. Колата обаче с нищо не е променила устойчиовстта си, нито пък носи на ляво или дясно.Просто си скърца, сякаш е гумена.Някакви предположения!?

    #2
    Re: Скърцане в предницата

    PASSARELLA написа:
    Колеги, от няколко дни предницата започна да скърца. В началото тук таме по дупките - сега вече при всяка неравност и все по-упорито. Колата обаче с нищо не е променила устойчиовстта си, нито пък носи на ляво или дясно.Просто си скърца, сякаш е гумена.Някакви предположения!?
    шарнир

    Коментар


      #3
      Шарнир втори път!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        и кой казаа.. шарнир за трети пътбтв колега, като ги смениш, всичко което ще чуваш ще е едно приятно туп..туп..туп по дупките а по неравностите нищо. Заслужава си, аз сега съм с 2 чисто нови и просто не издава звук Темпрата.

        Коментар


          #5
          Аз не съм за шарнир а тампони на стабилизиращата щанга.Не ,че са износени ами са доста сухи.Вярвай ми като завали ще се оправи.От днешното ми разколачване на дясната страна на Мареата установих ,че стабилизиращата щанга на този автомобил има недостатък който не е отстранен от производителя.Щангата си ходи наляво и надясно както си иска и има верочтност да направи поразии по спирачната система и по точно спукване на тръбичка.Това не може да се получи при Браво и Брава които са с късите биалети захванато за носача ,а не както при нас за господин Макферсон.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Биалети! При мен беше същото положението. Лесно се хваща на канал. Хващаш двете биалети в ръка и един клати отгоре.Биалетите бяха на 5 хил. и не бяха разбити, просто шарнирчетата им бяха сухи...но това го установихме след като ги сменихме. Става дума за марка MOOG. Сега съм с делфи и преди да ги сложа ги гресирахме (вътре пак бяха чисто сухи!)
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Аз не съм за шарнир а тампони на стабилизиращата щанга.Не ,че са износени ами са доста сухи.Вярвай ми като завали ще се оправи.
              Не чакай дъжд, ами си намери една хубава локва, премини няколко пъти и ще утихне.чичо Нено
              Fiat Punto 1,1- 1996г.
              газ-бензин , "Lovato"

              Коментар


                #8
                От мене едно предложение.Вземи една спринцовка с масло и напълни маншоните на шарнирите.В повечето случаи те пристигат сухи или с течение на времето се разсъхват.Имах същото скърцане при Делтата и къде ли не я гледаха-всичко наред...Докато един познат майстор не направи тази процедура и всичко си дойде на местото...
                LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                Grande Punto 1.2 LPG

                Коментар


                  #9
                  Ами, в събота се виждахме сис хит-ко и след бегъл преглед стигнахме до извода, че е шарнир...мерси колеги. Тези дни ще ходя на канал да я гледаме с майстора и ще видим.

                  Коментар

                  Working...
                  X