Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем - шум съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем - шум съединител

    Здравейте, ако може да ми помогнете за следния проблем:Из под капака на двигателя се чува шум като от вибрация на нещо. Същия шум спира когато се натисне съединителя. До преди няколко дни нямаше нищо такова. Трябва ли да се притеснявам или е излишно.
    Fiat Bravo 1.8 GT

    #2
    Провери маслото в скоростната кутия, а а ако не знаеш кога е сменяно за последно направо го смени. Другия вариант е аксиалния лагер на съединителя, но не си струва да се сменя само той, а когато дойде време на целия съединител.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      stanleyhacker написа:
      Провери маслото в скоростната кутия, а а ако не знаеш кога е сменяно за последно направо го смени. Другия вариант е аксиалния лагер на съединителя, но не си струва да се сменя само той, а когато дойде време на целия съединител.
      Ахам прав е! Плаче да доктор
      Powered by Emzo

      Коментар


        #4
        Ако е от аксиалния лагер щеше да шуми, когато се натиска съединителя според мен.
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #5
          style34 написа:
          Ако е от аксиалния лагер щеше да шуми, когато се натиска съединителя според мен.
          Ееми да ама грешиш! 100% аксиален лагер - карай си и си свиркай - тя колата сама ще си каже кога ще сменяш цял комплект - за момента не предприемай нищо! Няма смисъл!
          Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
          части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
          части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
          тел. 0883437022

          Коментар


            #6
            Аксиалният лагер се върти, когато е натиснат педала на съединителя, т.е. ако е пътник, именно при това положение (натиснат педал) ще се чува шум (свирене). Обратният вариант насочва по-скоро към скоростната кутия.Между другото, направи ми впечатление, че говориш за вибрация. Наистина ли е вибрация или се чува звук (шум, свирене, тракане, звънтене...)
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              Чува се тракане. Когато пусна плано съединителя не се чува.
              Fiat Bravo 1.8 GT

              Коментар


                #8
                anko написа:
                Чува се тракане. Когато пусна плано съединителя не се чува.
                Понеделник на доктор
                Powered by Emzo

                Коментар


                  #9
                  Rezko написа:
                  style34 написа:
                  Ако е от аксиалния лагер щеше да шуми, когато се натиска съединителя според мен.
                  Ееми да ама грешиш! 100% аксиален лагер - карай си и си свиркай - тя колата сама ще си каже кога ще сменяш цял комплект - за момента не предприемай нищо! Няма смисъл!
                  Ами колега тук само ти си в грешка. Аксиалния лагер ромоли/вие само и единствено като се натисне педала. Относно съвет... както каза колегата по-горе.. провери си маслото. Иначе ако има шум при НЕнатиснат педал.. има от какво да се притесняваш - примерно от износен лагер на първичния вал(ако шума идва от скоростите разбира се.)
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар


                    #10
                    При всички положения трябва да отида да го погледне/чуе някой по компетентен.
                    Fiat Bravo 1.8 GT

                    Коментар


                      #11
                      Тънкия момент е ако спира да се чува при напълно натиснат съединител - вероятно лагер в първичния вал или чисто и просто липса на масло. Ако започва да утихва някъде по средата на хода на съединителя е почти сигурно че е аксиален лагер. Друг вариант е изобщо да не утихне а да се усили , тогава е или аксиален лагер или проблема е някъде другаде. Просто зависи от повредата в лагера. Понякога ако е леко разхлопан, ако го натовариш утихва. Ако е много зле, като го натовариш тропа доста повече.
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #12
                        stanleyhacker написа:
                        Тънкия момент е ако спира да се чува при напълно натиснат съединител - вероятно лагер в първичния вал или чисто и просто липса на масло. Ако започва да утихва някъде по средата на хода на съединителя е почти сигурно че е аксиален лагер. Друг вариант е изобщо да не утихне а да се усили , тогава е или аксиален лагер или проблема е някъде другаде. Просто зависи от повредата в лагера. Понякога ако е леко разхлопан, ако го натовариш утихва. Ако е много зле, като го натовариш тропа доста повече.
                        Според това което казваш е липса на масло. Какво е маслото за скоростната кутия? И лесно достъпно ли е? В смисъл сам ще мога ли да долея?
                        Fiat Bravo 1.8 GT

                        Коментар


                          #13
                          Можеш, само зависи как са ти затегнали пробката за доливане. Обикновено се развива доста трудно. При мен поне е шестограм, който развих с доста дълга тръба. Шестограма не го помня колко беше, имам си го още от на УНО-то предишния му собственик. Иначе взимаш масло за механични скоростни кутии - 2 литра, една фуния за бензин и наливаш полека докато почне да тече от отвора. Огледай обаче за течове, защото след няколко месеца пак ще наливаш.
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #14
                            Колега, прецени дали си заслужава да се мъчиш за 5 лв., колкото биха ти взели в някоя масларница за проверка/смяна на маслото (пък ако го купиш от тях, би трябвало и да не плащаш за смяната, ама това - според зависи). За маслото има изписано много, виж например тази тема.
                            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                            Коментар


                              #15
                              А защо няма смисъл да се сменя само аксиален лагер,а направо с целия съединител? Щото и моя май нещо си отива.
                              Браво 1.6 16v 1996
                              Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

                              Коментар

                              Working...
                              X