Здравейте, ако може да ми помогнете за следния проблем:Из под капака на двигателя се чува шум като от вибрация на нещо. Същия шум спира когато се натисне съединителя. До преди няколко дни нямаше нищо такова. Трябва ли да се притеснявам или е излишно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем - шум съединител
Collapse
X
-
Провери маслото в скоростната кутия, а а ако не знаеш кога е сменяно за последно направо го смени. Другия вариант е аксиалния лагер на съединителя, но не си струва да се сменя само той, а когато дойде време на целия съединител.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
style34 написа:Ако е от аксиалния лагер щеше да шуми, когато се натиска съединителя според мен.Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Аксиалният лагер се върти, когато е натиснат педала на съединителя, т.е. ако е пътник, именно при това положение (натиснат педал) ще се чува шум (свирене). Обратният вариант насочва по-скоро към скоростната кутия.Между другото, направи ми впечатление, че говориш за вибрация. Наистина ли е вибрация или се чува звук (шум, свирене, тракане, звънтене...)ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Rezko написа:style34 написа:Ако е от аксиалния лагер щеше да шуми, когато се натиска съединителя според мен.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Тънкия момент е ако спира да се чува при напълно натиснат съединител - вероятно лагер в първичния вал или чисто и просто липса на масло. Ако започва да утихва някъде по средата на хода на съединителя е почти сигурно че е аксиален лагер. Друг вариант е изобщо да не утихне а да се усили , тогава е или аксиален лагер или проблема е някъде другаде. Просто зависи от повредата в лагера. Понякога ако е леко разхлопан, ако го натовариш утихва. Ако е много зле, като го натовариш тропа доста повече.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Тънкия момент е ако спира да се чува при напълно натиснат съединител - вероятно лагер в първичния вал или чисто и просто липса на масло. Ако започва да утихва някъде по средата на хода на съединителя е почти сигурно че е аксиален лагер. Друг вариант е изобщо да не утихне а да се усили , тогава е или аксиален лагер или проблема е някъде другаде. Просто зависи от повредата в лагера. Понякога ако е леко разхлопан, ако го натовариш утихва. Ако е много зле, като го натовариш тропа доста повече.Fiat Bravo 1.8 GT
Коментар
-
Можеш, само зависи как са ти затегнали пробката за доливане. Обикновено се развива доста трудно. При мен поне е шестограм, който развих с доста дълга тръба. Шестограма не го помня колко беше, имам си го още от на УНО-то предишния му собственик. Иначе взимаш масло за механични скоростни кутии - 2 литра, една фуния за бензин и наливаш полека докато почне да тече от отвора. Огледай обаче за течове, защото след няколко месеца пак ще наливаш.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Колега, прецени дали си заслужава да се мъчиш за 5 лв., колкото биха ти взели в някоя масларница за проверка/смяна на маслото (пък ако го купиш от тях, би трябвало и да не плащаш за смяната, ама това - според зависи). За маслото има изписано много, виж например тази тема.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар