Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за малко пояснения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля за малко пояснения

    Детонационен датчик (knock sensor) каква роля изпълнява и къде се намира Брава 1,6/16/103. При мен се получава пукане само на метан (но не винаги). И отчита грешка компютъра на този датчик. Искам да го намеря и почистя клемата.Благодаря предварително.

    #2
    Проблемът не е в датчика

    Здравей колега, За твоя автомобил конкретно не знам каде се намира възприемателя за детонационно горене (детонационен датчик).Принципно тези "датчици" се намират на блока на двигателя в горната му част при горна мъртва точка. В зависимост от типа на горивната система , могат да са 2 т.е. 1 който да "слуша" за детонаци в 1-ви и 2-ри цилиндър (т.е. намира се между двата цилиндъра) и 1 "датчик" между 3-ти и 4-ти цилиндър. Има и системи с 3 датчика 1 за 1-ви цилиндър , 1 за 4-ти цилиндър и 1 между 2-ри и 3-ти цилиндър. Детонация - гориво-въздушната смес се самовъзпламенява(от налягането в цилиндъра), без да е подадена искра от запалителната свещ. всичко това е свързано с тъй нареченото Октаново число . И понеже го чуваш само на метан, и то не винаги, а предполагам само при промяна на режима на работа на ДВГ, проблема е в газовата уредба и по-точно компютърът на ДВГ-то е "обучен" да работи на бензин (т.е. при октаново число над 95), а ти го караш на метан- друго октаново число.Според мен трябва да се обърнеш към раздел "АГУ".

    Коментар


      #3
      Благодаря за отговора. За уточнение - тази уредба я карам от 5-6 месеца а съвсем отскоро започнах да го чувам. Уредбата е BRC Fly ingection и има всички необходими емулатори, симулатори и т.н. Бях на сервиз за газта и те искаха на бензин всичко да е наред. Когато отидох на сервиз компютъра беше натрупал грешка от knokc senzora и имаше и отворена верига на този датчик като грешка. След нулиране грешките изчезнаха и се оказа, че всичко работи точно. В газовия сервиз пак се чу това пукане (детонация) и казаха "иди я оправи на бензин". Къде да отида .... В този ред на мисли дали ако датчика е изправен и не губи контакт ще ме предпази от детонации или той само "слуша" и казва кога има детонации??

      Коментар


        #4
        Благодаря за отговора. За уточнение - тази уредба я карам от 5-6 месеца а съвсем отскоро започнах да го чувам. Уредбата е BRC Fly ingection и има всички необходими емулатори, симулатори и т.н. Бях на сервиз за газта и те искаха на бензин всичко да е наред. Когато отидох на сервиз компютъра беше натрупал грешка от knokc senzora и имаше и отворена верига на този датчик като грешка. След нулиране грешките изчезнаха и се оказа, че всичко работи точно. В газовия сервиз пак се чу това пукане (детонация) и казаха "иди я оправи на бензин". Къде да отида .... В този ред на мисли дали ако датчика е изправен и не губи контакт ще ме предпази от детонации или той само "слуша" и казва кога има детонации??
        Този датчик не регистрира режимите на детонационна работа на мотора като грешки и не ги фиксира в паметта! В такива режими той подава инфо за промяна на момента на запалване!Това, че има запис на грешка от този сензор означава, че е имало прекьсване, най-вероятно!

        Коментар


          #5
          Къде се намира? След това миене на двигателя вече не знам какво да мисля. Искам да го пипна.

          Коментар

          Working...
          X