Взимането на жилото лесно - само,че със смяната ще е веселба, нямам време да му се незнае, а и с тия прогнози за времето ще трябва да се свирам в някой гараж Иначе ако успея ще спретна и едно "ръководство" - смени си сам.... Защото поне такова не видях. (Извинявам се ако вече има.)
ето ръководство:откачаш единия край, откачаш другиязакачането е по обратния ред.всъщност тънкостта е в демонтажа на акумулатора и всичко останало, което ще ти пречи.се се скъпи на време , а ги демонтирай всякакви препятствия
Не знам дали е уместно да задам въпроса си тук, в тази тема, но сутринта усетих как колата стана тромава - бавно набира, трудно се натискаше съединителя, скоростите също се превключваха трудно, също така и волана се въртеше трудно (колата има серво, течността на сервото и скоростите ги смених преди 3 дена).Кажете ми - ако сте имали същия проблем разбира се и как сте го решили.
Не знам дали е уместно да задам въпроса си тук, в тази тема, но сутринта усетих как колата стана тромава - бавно набира, трудно се натискаше съединителя, скоростите също се превключваха трудно, също така и волана се въртеше трудно (колата има серво, течността на сервото и скоростите ги смених преди 3 дена).Кажете ми - ако сте имали същия проблем разбира се и как сте го решили.
До снощи всичко си беше наред, дори имаше интервал от 1 час и малко, в който: съединителя, волана и скоростите бяха като перце - това някакъв "симптом" ли е?! Вече незнам как да го обясняНякакъв ад е. На някои завои бях като тираджия (да не се обиждат колегите за израза)
До снощи всичко си беше наред, дори имаше интервал от 1 час и малко, в който: съединителя, волана и скоростите бяха като перце - това някакъв "симптом" ли е?! Вече незнам как да го обясняНякакъв ад е. На някои завои бях като тираджия (да не се обиждат колегите за израза)
е баш де !!!като е престгояла през ноща на по-студено ... изстинала е колата - наякоя от течностите се е поспекла
Коментар