Здравейте колеги.Да ви разкажа и за моя проблем,може някой друг да го е имал същия и вече да го е решил и да помага.Значи колата е Типо 1.4-1994г. двигател 160А1.046Колата си пали нормално ,вдига си оборотите до 1100-1200 ,постепенно със загряването падат до около 900 и си мърка-всичко е ток.И сега идва проблема-като вдигне около 90 градуса и оборотите почват да "играят" от 900 до 1500-1800.Стрелката скача за секунда и пак се връща и така е постоянно.Реално в звука на двигателя се усещат тези колебания но не чак в такива граници -на слух оборотите мърдат с около 200-300 оборота.В моментите когато стрелката подскача от аспуха се чува припукване ,прекъсване.Пак в този момент от двигателя се чува нещо като удар или детонация,като си сложиш ръката на кутията на въздушния филтър се усеща все едно че нещо се удря вътре.Интересното е че го прави и в движение -както си караш с 1500 оборота и стрелката подскача на 2000- 2200 об. и пак се връща ,а реално промяна във вървежа на колата няма.Проблема е и на газ и на бензин.Значи доста се рових из Аутодатата да видя откъде оборотомера взима сигнал.Там ми дават че датчика на Хол който е на маховика играе и датчик за оборотите,или поне аз съм разбрал толкова с моя "перфектен" английски.Значи помагайте който знае дали това е датчика и може ли от него така да играят оборотите .Повече обаче ме притеснява това прихлопване в двигателя при подскоците на стрелката,възможно ли е да е от проблем с токовете? Айде помагайте,благодаря на всички отзовали се предварително!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обороти-Типо 1.4 - Решен.
Collapse
X
-
Synthy написа:щом е като загрее.. да не е температурен датчик?stanleyhacker написа:Смени датчика на Хол като за начало.Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
160A1.046 (160EA55A)
Коментар
-
Този датчик те оставя на пътя директно. Така че дори да не излезе той си заслужава да си го сменил и да имаш един резервен в багажника. Ще пътуваш някак си по-спокойно. Още помня горките хора миналата зима с едно голфче в големия сняг на една бензинистанция по средата на нищото и тъкмо почнаха да навяват преспи. А голфчето върти на стартер и дори не се чува да припалва. Дори не можеха да запалят да се стоплят. Добре че бяха до една бензиностанция, а можеше и да не са.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Значи проблема се реши със смяна на DIGIPLEX-една кутийка пълна с електроники,която ти прави центровката на двигателя-това ми обясни майстора.Купих втора употреба със същия номер като моята ,закачих я,и О чудо-колата си заработи като часовник,стигна си 90 градуса ,мина ги-нищо.Стрелката на оборотомера не трепва от 900 оборота и няма никакво "чукане"от двигателя.Така с 30лв.за чарк втора употреба си реших проблема който ме мъчеше от доста време.Пиша ,защото с моя пост може да помогна на някого да не губи време в търсене на проблема,а направо да го реши.Благодаря на всички които се отзоваха.Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
160A1.046 (160EA55A)
Коментар
-
pecata написа:Dido71Колега къде точно се намира тази кутийка отпред,и мойто ги прави тия мизерий.ако може и снимка дай да се ориентирам къде седи отпред.Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
160A1.046 (160EA55A)
Коментар
-
Поздравления за майстора за добре свършената работа. Моето предположение беше първо датчика, тъй като обикновено такива кутийки със запалвания и ЕКУ-та се смятат за най-надеждни и подозренията към тях трябва да са най-накрая.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Смени датчика на Хол като за начало.stanleyhacker написа:Моето предположение беше първо датчика, тъй като обикновено такива кутийки със запалвания и ЕКУ-та се смятат за най-надеждни и подозренията към тях трябва да са най-накрая.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Аз си мисля че форума е за съвети. Но никой съвет във форума не може да е по-категоричен от този , когато да видиш колата на живо. Не разбирам какъв е проблема. Същия този майстор вероятно първо се е усъмнил в същия този датчик. След като се е оказал здрав се е усъмнил в диджиплекса. Ами ако не беше диджиплекса, а някоя лоша връзка? А колегата вече го е купил?FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Аз си мисля че форума е за съвети. Но никой съвет във форума не може да е по-категоричен от този , когато да видиш колата на живо. Не разбирам какъв е проблема. Същия този майстор вероятно първо се е усъмнил в същия този датчик.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Проблемът е , че в този форум ясновидци няма. НА колегата проблема е очевидно е бил във запалването и то само при загряла кола. Тук можем да пуснем анкета кой на кое залага: 1. Датчик 2. Бобина 3. Електронен блок 4. кабели и свещи. Ако искаш така да решим спора веднъж завинаги. Аз ги подреждам в този ред. Има друго тук във форума всеки си ремонтира колата сам със всички последствия от това.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар