Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обороти-Типо 1.4 - Решен.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обороти-Типо 1.4 - Решен.

    Здравейте колеги.Да ви разкажа и за моя проблем,може някой друг да го е имал същия и вече да го е решил и да помага.Значи колата е Типо 1.4-1994г. двигател 160А1.046Колата си пали нормално ,вдига си оборотите до 1100-1200 ,постепенно със загряването падат до около 900 и си мърка-всичко е ток.И сега идва проблема-като вдигне около 90 градуса и оборотите почват да "играят" от 900 до 1500-1800.Стрелката скача за секунда и пак се връща и така е постоянно.Реално в звука на двигателя се усещат тези колебания но не чак в такива граници -на слух оборотите мърдат с около 200-300 оборота.В моментите когато стрелката подскача от аспуха се чува припукване ,прекъсване.Пак в този момент от двигателя се чува нещо като удар или детонация,като си сложиш ръката на кутията на въздушния филтър се усеща все едно че нещо се удря вътре.Интересното е че го прави и в движение -както си караш с 1500 оборота и стрелката подскача на 2000- 2200 об. и пак се връща ,а реално промяна във вървежа на колата няма.Проблема е и на газ и на бензин.Значи доста се рових из Аутодатата да видя откъде оборотомера взима сигнал.Там ми дават че датчика на Хол който е на маховика играе и датчик за оборотите,или поне аз съм разбрал толкова с моя "перфектен" английски.Значи помагайте който знае дали това е датчика и може ли от него така да играят оборотите .Повече обаче ме притеснява това прихлопване в двигателя при подскоците на стрелката,възможно ли е да е от проблем с токовете? Айде помагайте,благодаря на всички отзовали се предварително!!!
    Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
    160A1.046 (160EA55A)

    #2
    щом е като загрее.. да не е температурен датчик?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      Смени датчика на Хол като за начало.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Synthy написа:
        щом е като загрее.. да не е температурен датчик?
        Колега,замервал съм го -в ред е.
        stanleyhacker написа:
        Смени датчика на Хол като за начало.
        Колега,за каква цифра говорим$$$ -само експерименти да си правим и да радваме продавачите на авточасти?
        Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
        160A1.046 (160EA55A)

        Коментар


          #5
          http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1
          AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
          AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
          FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

          Коментар


            #6
            Този датчик те оставя на пътя директно. Така че дори да не излезе той си заслужава да си го сменил и да имаш един резервен в багажника. Ще пътуваш някак си по-спокойно. Още помня горките хора миналата зима с едно голфче в големия сняг на една бензинистанция по средата на нищото и тъкмо почнаха да навяват преспи. А голфчето върти на стартер и дори не се чува да припалва. Дори не можеха да запалят да се стоплят. Добре че бяха до една бензиностанция, а можеше и да не са.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              Значи проблема се реши със смяна на DIGIPLEX-една кутийка пълна с електроники,която ти прави центровката на двигателя-това ми обясни майстора.Купих втора употреба със същия номер като моята ,закачих я,и О чудо-колата си заработи като часовник,стигна си 90 градуса ,мина ги-нищо.Стрелката на оборотомера не трепва от 900 оборота и няма никакво "чукане"от двигателя.Така с 30лв.за чарк втора употреба си реших проблема който ме мъчеше от доста време.Пиша ,защото с моя пост може да помогна на някого да не губи време в търсене на проблема,а направо да го реши.Благодаря на всички които се отзоваха.
              Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
              160A1.046 (160EA55A)

              Коментар


                #8
                Dido71Колега къде точно се намира тази кутийка отпред,и мойто ги прави тия мизерий.ако може и снимка дай да се ориентирам къде седи отпред.
                Fiat Tipo
                Corsa b комби !

                Коментар


                  #9
                  Dido71 написа:
                  Пиша ,защото с моя пост може да помогна на някого да не губи време в търсене на проблема,а направо да го реши.Благодаря на всички които се отзоваха.
                  Тая, алуминиевата на която пише DIGIPLEX ли е?
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                  Коментар


                    #10
                    pecata написа:
                    Dido71Колега къде точно се намира тази кутийка отпред,и мойто ги прави тия мизерий.ако може и снимка дай да се ориентирам къде седи отпред.
                    Нямам възможност сега да я снимам ,ама се намира като застанеш срещу колата -в дясно .На същата стойка е закачено и казанчето за хидравликата ,а под него е спирачната помпа.Едно алуминиево оребрено и на него пише Digiplex.В него влиза една голяма букса и едно маркуче.p.s.Намерих една снимка -не е много добър ъгъла на снимане ,но се вижда -оградил съм ти го с червено
                    Прикачени файлове
                    Fiat Tipo 1,4ie-1994 АГУ klima
                    160A1.046 (160EA55A)

                    Коментар


                      #11
                      Поздравления за майстора за добре свършената работа. Моето предположение беше първо датчика, тъй като обикновено такива кутийки със запалвания и ЕКУ-та се смятат за най-надеждни и подозренията към тях трябва да са най-накрая.
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #12
                        stanleyhacker написа:
                        Смени датчика на Хол като за начало.
                        Колега, ами ако те бе послушал и сменил?
                        stanleyhacker написа:
                        Моето предположение беше първо датчика, тъй като обикновено такива кутийки със запалвания и ЕКУ-та се смятат за най-надеждни и подозренията към тях трябва да са най-накрая.
                        Предлагам занапред да не даваме такива категорични съвети, че няма да спрем да снасяме.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                        Коментар


                          #13
                          Аз си мисля че форума е за съвети. Но никой съвет във форума не може да е по-категоричен от този , когато да видиш колата на живо. Не разбирам какъв е проблема. Същия този майстор вероятно първо се е усъмнил в същия този датчик. След като се е оказал здрав се е усъмнил в диджиплекса. Ами ако не беше диджиплекса, а някоя лоша връзка? А колегата вече го е купил?
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #14
                            stanleyhacker написа:
                            Аз си мисля че форума е за съвети. Но никой съвет във форума не може да е по-категоричен от този , когато да видиш колата на живо. Не разбирам какъв е проблема. Същия този майстор вероятно първо се е усъмнил в същия този датчик.
                            Проблемът е в това, че ако те бе послушал, щеше да го подведеш. Предполагам че при тия симптоми майсторът дори не е и помислил че може да е датчика, но понеже ти реши че е датчика, кажи какви са сигналите че датчика е за смяна?
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #15
                              Проблемът е , че в този форум ясновидци няма. НА колегата проблема е очевидно е бил във запалването и то само при загряла кола. Тук можем да пуснем анкета кой на кое залага: 1. Датчик 2. Бобина 3. Електронен блок 4. кабели и свещи. Ако искаш така да решим спора веднъж завинаги. Аз ги подреждам в този ред. Има друго тук във форума всеки си ремонтира колата сам със всички последствия от това.
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар

                              Working...
                              X