Моята със сигурност не е с чип,а прекъсвача ми е на 6700 оборота ( Браво 1997 / 1.8 GT ) При достигане на тия обороти почва да се клати стрелката на 6600-6700 об/мин... тва се пада 200 оборота след червеното ама не е желателно мн мн да се клати там стрелката
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Моята със сигурност не е с чип,а прекъсвача ми е на 6700 оборота ( Браво 1997 / 1.8 GT ) При достигане на тия обороти почва да се клати стрелката на 6600-6700 об/мин... тва се пада 200 оборота след червеното ама не е желателно мн мн да се клати там стрелката
Щот може рязко да ти се поклати финансовото състояние за ремонт на маторя Аз колкото и да го форсирам залепва си точно на 7000об. и не мърда изобщо от там
Коментар