Здравейте,Отскоро съм собственник на Браво 1.6 16V. с заводски газов инжекцион след като имах около една година Голф 3, и честно казано съм потресен от тези Италиянски автомобили за които бях чувал доста лоши неща, но не очаквах да е толкова зле. Голф 3-ката (1.6 моно 92 г.)за една година три пъти и погледнах маслото и антифриза, експлоатирих я на Макс., но нито един път не ми направила проблем с каквото и да е! Та да си дойда на въпроса....1. Когато го купих, го докарах на ход от Плевен до Варна и 1-вото което забелязах е че колата на дълъг път изобщо не загрява тоест държи само на отворен голям кръг. и мисля че термостата е "залепнал" в отворено състояние, след обстойно преглеждане на целия Форум установих, че може да сложа в маркуча по евтин Термостат от Рено 5 - поправете ме ако греша2. Установих че при пълна бутилка с газ (55 кг.) колата изобщо не работи на газ! Всички лампички (индикатори) за нивото на газта светят, а лампичката която е върху картинката на газ бутилка до копчето, постоянно мига. Тоест в режим на работа на газ, бензина ми яко пада въпреки че трябва да работи на газ, дори и следкато колата е загряла на 85-90С* работна температура. Отидох при газаджиите в сервиза на Фиат - Варна и пичовете като ми погледнаха от далече борд-компа и емулатора и ревнаха, че не можели да го проверят понеже нямали такъв стар софтуер и ми предложиха да "изтръгнат всичко това" и да ми го направят без комп. по бабешкия начин. Забелязах, че когато превключа на газ започва да се чува около двигателя звук на изпускане и започва яко да смърди на газ. Явно че тази газ не влиза в двителя .... кажете на какво може да се дължи и какво да направя защото се видях в чудо?? (по принцип лампичката на Чек - инжекцията на таблото изгасва няколко сек следкато дам на контакт, и понякога присветва докато карам)3. Още следкато я докарах във Варна колата безпричинно започна да гасне въпреки че карам само на бензин! Следкато освободя от скорост и си махна крака от газта и оборотите трябва да залепнат на 800 рпм, колата веднага загасва, независимо дали се движи или съм спрял! Тоест изобщо ми се губят тихите! Закарах я на ЕЛКОН и елкона-джията ми каза, че стъпковото моторче е заминало, да отида да си купя друго! Отидох и купих едно от морга за 40 лв. което би трябвало да работи. От елкона ми го сложиха, и колата спря да гасне. Да обаче 10 км. следкато тръгнах от сервиза оново започна да прави същия проблем!!! Изобщо вече нямам и идея какво да направя дайте акъл като по-опитни Фиат-аджии
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите на Браво 1.6 16V.
Collapse
X
-
Първо да ти кажа не съм чувал да има браво с заводски газов инжекцион, само марея има и то метан, просто имаш поставена уредба в италия, щом изпуска газ някъде е нормално да превключва веднага на бензин, търси откъде изпуска газ. Стъпковото моторче, което си сложил може също да е прецакано и да не работи, по принцип се чисти, а не се сменя с такова от морга. Термостата може да го смениш с такъв от рено 5 има тема с подробни обеснения и снимки как се прави. Успех!--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Sev написа:добре дошълтермостат - смянагаз - търси по-опитни майсторимоторче за празен ход - има вероятност да трупа грешки заради газовата уредбаоткачи акумулатора за часпосле запали на бензин, остави я да работи 10 мин без да форсираши си карай на бензин докато не оправиш газта, за да не трупа грешкиот Golf3 1.6 Mi на BRAVO 1.6 16V (с газов инжекцион)
Коментар
-
van_dalпо принцип нямам и идея от 1 седмица имам Браво и когато го купувах от автокъщата ми казаха, че е заводско газово. От друга страна майстора, който ми прави колите като я видя каза че е с Италиянско газово. Струва ми се че доста се прецаках но, това е друг въпрос. за 2 дни да съм изминал макс 50-100 км. във Варна а колата е поела 55 лв. бензин и въпреки това е в дълбока резерва. Не мога да повярвам, че харчи повече от камиона на баща ми! Тези италианки май са доста капризниот Golf3 1.6 Mi на BRAVO 1.6 16V (с газов инжекцион)
Коментар
-
сеа тва че са ти бутнали някоя уморена машина е друг въпрос. няма такава заводска газова на браво. очевидно проблемит ети идват основно от газовата. за термостата просто му е дощло времето както на много голфови термостатти също им идва времето, а да не ти казвам колко теми имаше това лято във фв форума- помощ, колеги закъсах до бургас. просто предишния път си попаднал на кола, а този път имаш да пооправиш малко неща. наистина може да се окаже, че е по-добре да се преработи газовата на по-проста, кой знае каква е сега и къде да търсиш и части и софт и човек да я прави. термостата просто го смени и няма да имаш грижи с него повече и разхода ще свали малко. моя съвет е да не се занимаваш с рено термостат, защото аз дадох 20 лв за него/такъв намерих/, измъчих се яко докато го набутам, та дори ми се наложи да го режа малко с флекса, карах така 7-8 месеца и сега лятото пак си купих оригинален за 75 лв/най-скъпия от официален представител/ и го сложих, защото от рено ми се струваше малка дупката и реално колата държеше малко по-висока температура- абе .... ти си прецени, но аз накрая пак го сложих оригиналния. останах си с играчката само.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:сеа тва че са ти бутнали някоя уморена машина е друг въпрос. няма такава заводска газова на браво. очевидно проблемит ети идват основно от газовата. за термостата просто му е дощло времето както на много голфови термостатти също им идва времето, а да не ти казвам колко теми имаше това лято във фв форума- помощ, колеги закъсах до бургас. просто предишния път си попаднал на кола, а този път имаш да пооправиш малко неща. наистина може да се окаже, че е по-добре да се преработи газовата на по-проста, кой знае каква е сега и къде да търсиш и части и софт и човек да я прави. термостата просто го смени и няма да имаш грижи с него повече и разхода ще свали малко. моя съвет е да не се занимаваш с рено термостат, защото аз дадох 20 лв за него/такъв намерих/, измъчих се яко докато го набутам, та дори ми се наложи да го режа малко с флекса, карах така 7-8 месеца и сега лятото пак си купих оригинален за 75 лв/най-скъпия от официален представител/ и го сложих, защото от рено ми се струваше малка дупката и реално колата държеше малко по-висока температура- абе .... ти си прецени, но аз накрая пак го сложих оригиналния. останах си с играчката само.от Golf3 1.6 Mi на BRAVO 1.6 16V (с газов инжекцион)
Коментар
-
selinger написа:Добре заварил вече няколко пъти махам плюсовата клема за по 10 мин зада ресетне борд компа, паля и карам само на бензин, но колата изобщо не иска да задържи обороти и гасне, прегледал съм филтрите и всичките са в час... елкона показа че двигателя е в добро състояние. И все пак явно стъпковото моторче (празен ход) прави проблеми ..какво да правя с него? Има ли някаде упътване за това как се чисти?
Коментар
-
wd 40 не е смазка. смазва само в първите 1-2 дни. след това от вд не остава нищо- изпарява се. във форума има тема със снимки на термостата от рено. и аз затва се пробвах с него. само да ти кажа, че колата ми е 97 година и махнах оригиналния термостат-пише си на него 97, така че всичко зависи от качеството на частта. ако и от рено е някъв гараж мейд и той ще издаде багажа след 5 месеца, а да знаеш веднъж набуташ ли термостата в маркуча, после няма вадене, поне не цял. много зор брах аз, а да си купиш нов маркуч не е лесно и много евтиноLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
хора помагайте,пробвахме с един от форумците много добро стъпково моторче което би трябвало да оправи нещата. Първоначално колата си държеше нормално обороти тоест моторчето бачкаше супер, след 2рото палене обаче и с него почна да гасне като пусна газта. Възможно ли е да е от това, че не ми е много добре почистен канала където влизаше моторчето? Освен това не сме слагали никакви смазки! Беше си на сухо. Също така замерихме бобината и пробвахме и с друга но и от нея не е...от Golf3 1.6 Mi на BRAVO 1.6 16V (с газов инжекцион)
Коментар
-
при мен като откачам + после моторчето се обучава. например вечерта откачам клемата на аку, на сутринта паля и тръгвам. докато колата е на смукач, т.е. до към 70 градуса държи си там нормалните 1200 и падат . веднъж пусне ли смукача колата почва да клати оборотите, не гасне, но падато до примерно 500 и пак коват 800 и така на градско като мина 10-15 км и после всичко е супер. може би и на теб това ти трябва. ако ти е по-лесно просто пусни колата да си бачка 10 минути, после направи 2 кръга в квартала, възможно е да се опраиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз му дадах да пробва мой стъпков мотор дето е перфектен, но проблемите са доста по-комплексни... Безспорно този дето е взел от моргата не става. Може би като се почисти/смаже и да заработи, но работата по колата е много като се почне от външния вид и незнам къде ще му излезе края. Двигателя работи много шумно, а разхода вече го е споменал. Днес палеше само на бутане. Може стартера да е, но да не стане като прословутата колежка... сещате се. На колата, ако иска да стане кола, и трябва сериозен сервиз. Препоръчах му Тех-ко.
Коментар
-
Здравейте:Незнам защо толкова гледате на стъпков мотор,ако колата е с пласмасовите колектори това моторче няма чистене.Мое мнение (големия разход,лоша работа на двигателя,загуба на обороти и гаснене)аз мисля смяня и презацепване на ангренаж(не видях но мисля че не си го сменял).Моето браво си гаснеше, когато си иска губеше обороти мощнос беше голям ужас.Ако на диагностика не излизат грешки помисли за разминаване ангренаж.Успех
Коментар
-
Да определено има доста дребни ремонти ... днес в сервиза колата както си палеше и изведнъж започна да върти едва едва стартера и помислихме че е акумулатора е паднал от много паленета, но в последствие следкато закачихме друг акумулатор стана ясно че някаде тоците се губят и това явно е поредния проблем на тази кола..... смятам да я постегна и продам дори да съм на загуба! просто предпочитам простичките но ефективни неща като Фолксваген!от Golf3 1.6 Mi на BRAVO 1.6 16V (с газов инжекцион)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар