Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги въпросат е доста спешен Браво 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги въпросат е доста спешен Браво 1.9 JTD

    Ще бъда кратък блъснах колата ударът не е силен но успя да изкриви капака и да счупи бронята , фарът е влязал навътре, но не с много (фарат е здрав) и най-много се интересувам какво седи зад този ляв фар , аз лично виждях някакъв радиатор , най-много се притеснявам че като бръкнах там и имаше доста масло и то прясно.... (по радиатора и под него има нещо като кора) Много ще ми помогнете ако ми споделите за какво става на вапрос и може ли с тая кола да се иде до софиа и да се върне защото сестра ми трябва да иде на изследвания...
    Fiat Bravo 1.9 JTD

    #2
    Колега там е интеркулера. Маслото обаче незнам от къде е. Много ли е или е само омазнено.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      пък една снимка ще улесни мноооого обясненията. Снимай и да видим за какво точно говориш.
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        Възможно е турбото да хвърля по малко масло и то се събира в изходящата тръба от турбото и в интеркулера. Може би нещо се е разкачило и от там да идва теча, инак не се сещам какво друго би могло да е там.

        Коментар


          #5
          Съжелявам колата не е в мен иначе сега при първа възможност ще снимам за да ме опътите иначе след малко отива на майстор намери се друга кола с която да заминат защото с това втвърдяване на волана и тия спирачки май не е много сигорно а иначе това масло беше доста прясно незнам какво може да е закачило но пипах и 2та радиатора и нямат нищо по тях освен че на радиатора за климатика (не сигорен че за климатика , по малкия радиатор точно зад фара) има опряна една пластмаса при удара но я бутах насам натам не го е огънала няма драскотина по него...
          Fiat Bravo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            колега, ние ударихме Пунтака по подобен начин, но от другата страна (от дясно) и в момента имаме проблем с водата, въпреки че резервоарът за охлаждането е чак отляво и няма никакъв видим теч. Не знам при теб къде е, но нашия започна да изпуска вода и да прегрява, така че погледни и това! Дано да нямаш големи поражения, но ние ужким от лек удар пък вече цял месец откриваме разни малки проблеми.По-добре първо я покарай да видиш дали има проблеми, пък тогава се впускай на по-дълго. А най-добре да я види някой "доФтор"
            Manowar forever!

            Коментар


              #7
              Оффф 1.9 JTD - ударено. Грозно...... моите съболезнования! Дай снимка да помагаме. От сега си приготви 1000 - 1500 лв.
              Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
              MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
              Engine Stamp: 176B9.000
              Version Code: 176BV
              Version: V5 | SPORTING | 03.'98

              Коментар


                #8
                Маслото откъде ли е? - Има една кутия, наречена сепаратор, която служи за да отдели маслото под формата на капки, от "избягалите" газове от горивната камера (Blow-by vapours). След като маслото кондензира, по една тръбичка се стича в картера, а по друга тръбичка само въздухът, влиза в всмукателната тръба след дебитомера, преди турбината. Възможно е от там да се е посъбрало масло. Като си вземеш нов интеркуулер, накисни го в короселин За съжаление ако ти е пробит интеркуулера, много ще е трудно да дойдеш до софия. Не се подлъгвай че трябва да приготвиш 1500 лева. Само не съм сигурен дали на ЖТД и на бензиновите двигатели броните са едни и същи - мисля че на ЖТД нарочно има отвори точно заради интеркуулера, ама може и да бъркам, нека някой ме поправи.

                Коментар


                  #9
                  Не се бъркаш Оги, на td100 i jtd има отвор на бронята за да се охлажда кулера.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    Маслото е от турбото.За да се убедиш свали маркуча който влиза в турбото и този който излиза от него и ги сравни колко и как са омаслени.

                    Коментар


                      #11
                      Ходих на майстор и каза ,че е някаква тръбичка на хидравликата , а за парите .. автокаското да му мисли мерси иначе
                      Fiat Bravo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        vsd написа:
                        Не се бъркаш Оги, на td100 i jtd има отвор на бронята за да се охлажда кулера.
                        Както и за радиатора за охлаждане на маслото.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Това е масления радиатор!Почти всяка кола с турбо разполага с такъв.При теб мисля че е точно от тази страна
                          Powered by Emzo

                          Коментар


                            #14
                            Предлагам първо да учотчним за кое ляво става дума.Като си пред колата с лице към капака на двигатела на кое казваш ляв фар шофьорския или другия?
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              Предлагам първо да учотчним за кое ляво става дума.Като си пред колата с лице към капака на двигатела на кое казваш ляв фар шофьорския или другия?
                              Най-малкото ЖТД-то няма маслен радиатор така, че няма какво да му се мисли коя е страната.Иначе - не това ляво, другото ляво
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X