Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ангренажен ремък на фиат брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан ангренажен ремък на фиат брава

    Колеги извинявам се за темата. Вероятно е писано много, но аз да попитам. Скъса се ангренажния ремък на Бравата. Двигателят е 182.А4.000 (1.6 16V) . Какви са възможните повреди по двигателя? Благодаря предварително. Колата е 1999 г.

    #2
    Най-важното е с какви обороти е бил двигатела когато се скъса.Ако е бил на минимални не е чак толкова страшно.ако е при палене също ,но над 2000-3000 ужас.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Възможни повреди са криви или подбити клапани, евентуално и пробито бутало, при удар на клапанните в повисоки обороти заминават пооловината- доколкото знам най често изпускателните тъй като стоят повече време отворени около.Опиши как точно го скъса при какви обороти в движение или на място.Ако е на място едва ли е с мн поражения, но ако е било при висока скорост, докато не натиснеш съединителя буталата са продължавали да удрят клапаните и са възможни доста повече повреди
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Ремъкът се скъса по време на движение при около 2500 оборота на двигателя.

        Коментар


          #5
          venga написа:
          Ремъкът се скъса по време на движение при около 2500 оборота на двигателя.
          И стана като мелница нали?
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Ето еда прясна тема от лятото да прочетеш колко й коства на колежката http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29873

            Коментар


              #7
              Ей като чета такива теми настръхвам.
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                #8
                Ами нищо обезпокояващо - на всеки 2-3 месеца имаме питащ дали е загазил много, щото бил скъсал ремък!

                Коментар


                  #9
                  Вкарахте ме във филм бе хора.Задължително ли се сменя ролкота при смяна на ремъка(ангренажния)??? Yellow_Flash_Colorz_PDT_23

                  Коментар


                    #10
                    SHB написа:
                    Вкарахте ме във филм бе хора.Задължително ли се сменя ролкота при смяна на ремъка(ангренажния)??? Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
                    Задължително е меко казано!

                    Коментар


                      #11
                      SHB написа:
                      Вкарахте ме във филм бе хора.Задължително ли се сменя ролкота при смяна на ремъка(ангренажния)??? Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
                      Нека го обясня така! Задълително ли е след като се изкъпя и да си сменя бельото? Много ясно! Ролката е на практика търкаляш лагер, в чиято формула за изчисляване фигурира времето и натоварването! Изчислява се, че за пробег от 50 000 км (колкото е и живота на ангренажния ремък), тази ролка е с достатъчен ресурс (по време и натоварване), гарантирано от завода производител на лагери (в случая - ролки)! За по нататък - нищо не се гарантира! И ако майстора просто завърти ролката и каже "добре е - ще кара" - веднага задаваш контра-въпрос "колко ми гарантираш"? За да може евентуално да поеме безплатно ремонта, от повреда, причинена от блокирала ролка! Е, обикновено отговора е "мииии, колко’т изкара"!Затова следното правило:Когато се изкъпем се подразбира, че си сменяме бельото!Когато сменяме масло се подразбира, че сменяме и маслен филтър!Когато сменяме ангренажен ремък се подразбират и ролки!

                      Коментар


                        #12
                        ///// написа:
                        SHB написа:
                        Вкарахте ме във филм бе хора.Задължително ли се сменя ролкота при смяна на ремъка(ангренажния)??? Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
                        Нека го обясня така! Задълително ли е след като се изкъпя и да си сменя бельото? Много ясно! Ролката е на практика търкаляш лагер, в чиято формула за изчисляване фигурира времето и натоварването! Изчислява се, че за пробег от 50 000 км (колкото е и живота на ангренажния ремък), тази ролка е с достатъчен ресурс (по време и натоварване), гарантирано от завода производител на лагери (в случая - ролки)! За по нататък - нищо не се гарантира! И ако майстора просто завърти ролката и каже "добре е - ще кара" - веднага задаваш контра-въпрос "колко ми гарантираш"? За да може евентуално да поеме безплатно ремонта, от повреда, причинена от блокирала ролка! Е, обикновено отговора е "мииии, колко’т изкара"!Затова следното правило:Когато се изкъпем се подразбира, че си сменяме бельото!Когато сменяме масло се подразбира, че сменяме и маслен филтър!Когато сменяме ангренажен ремък се подразбират и ролки!
                        В такъв случай мога да кажа само-опааа....Добре а след като е сменен ремъка,технически възможно ли е да му се смени ролката?

                        Коментар


                          #13
                          Естествено, но проблема е, че смяната на ролката е на цената на смяната на ремъка! Т.е. плащаш още един път смяна (тънкост на майсторите)! А ако ги смениш на един път плащаш само един път!

                          Коментар


                            #14
                            Няма невъзможни неща,но със сигурност за гяволията ще си платиш с два пъти труд за едно и също нещо.

                            Коментар


                              #15
                              specialista написа:
                              Няма невъзможни неща,но със сигурност за гяволията ще си платиш с два пъти труд за едно и също нещо.
                              Именно!

                              Коментар

                              Working...
                              X