Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за Bravo 1.8 16V GT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    най-вероятно имаш проблем със сместа. не мисля че е MAF или филтъра за парите.но филтъра за парите може лесно да се провери с откачане на буксата.
    А къде се намира този филтър за парите
    Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
    Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна

    Коментар


      #17
      Бензинова помпа.Замерете налягането.Трябва да е около 3 бара.На извадена от резервоара помпа и директно свързана към манометър може да достигне и до 6 атмосфери, ако помпата е здрава. При мен беше това.Смених я и колата литна Ако тя е наред провери гофрираното маркуче след нея
      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

      Коментар


        #18
        Слав написа:
        Бензинова помпа.Замерете налягането.Трябва да е около 3 бара.На извадена от резервоара помпа и директно свързана към манометър може да достигне и до 6 атмосфери, ако помпата е здрава. При мен беше това.Смених я и колата литна Ако тя е наред провери гофрираното маркуче след нея
        колега, ти прочете ли че при извадена букса на дебитомера колата се е ’отпушила’.Къде тогава търсиш тази бензинова помпа

        Коментар


          #19
          u_bo написа:
          я преди да даваш пари за презацепване направи следнотоно ТОЧНО :- откачаш клема ’-’ на акумулатора за 30 - 45 минути или повече- закачаш я-палиш (всичко това само на бензин)-оставяш я да работи поне 10 минути БЕЗ да я форсираш - само на празен ход- гасишпалиш пак и пробваш как е положението.и пишеш тука
          Направих всичко както е описано стъпка по стъпка, има леко подобрение спрямо това което беше в началото но е далеч от това което е с извадена букса на дебитомера....с извадена букса лети, свържа ли буксата умира!
          Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
          Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна

          Коментар


            #20
            u_bo написа:
            ...
            Каква е идеята на това да откачва клемата на акумулатора?

            Коментар


              #21
              Подобна е на идеята да натискаш контрол алт и делийт едновременно.

              Коментар


                #22
                1. почисти датчика на МАФ-а с коресилинов контактен спрей (НЕ със ВД40), после може да изплакнеш със 95% спирт от аптеката.(при откачена букса на акумулатора най-добре), ако няма ефект2. разкачи тръбичката която идва от филтъра за парите и влиза в колектора. тя е на едни бързи връзки . ЗАПУШИ тази половина която отива в колектора - за да не смуче въздух. Прегледай за пукнатини и дупки - да не смуче въздух отнякъдеако и това не помогнеима само 2 възможни повреди според мен - като едната може да я прегледаш преди да правиш 1. и 2.- някъде дупка във въздухозаборника СЛЕД дебитомера - може да е съвсем незабелезима цепнатина отзад или отдолу- или просто ти е скапан дебитомера - иди на среща с колегите и пробвайте с някой здрав за 5 минути, ако искаш ела до Пд - ще пробваме с моя.едит: на тази снимка :http://img227.imageshack.us/my.php?i...262cd4.jpgсе виждат добре бързите връзки от филтъра на бензиновите пари - синята тръба отива към филтъра, а черната е разглобена на бързата връзка и частта дето влиза в колектора е свалена заедно с двигателя.точно тази част прегледайОсновната идея е че колата ти не може да разбере ТОЧНО колко въздух влиза в ДВГ. Нещо я лъже-дебитомер-пукнатина във входящите тръби СЛЕД дебитомера-или същото но от тръбите на филтъра за парите. ЕЙ ЧЕСТИТО МИ 1001 МНЕНИЕ

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  Подобна е на идеята да натискаш контрол алт и делийт едновременно.
                  Странно, преди малко я откачих, таск мениджър не се показа?!? Сериозно, натрупани грешки ли се опитвате да триете по този начин?

                  Коментар


                    #24
                    u_bo написа:
                    има само 2 възможни повреди според мен - като едната може да я прегледаш преди да правиш 1. и 2.- някъде дупка във въздухозаборника СЛЕД дебитомера - може да е съвсем незабелезима цепнатина отзад или отдолу
                    Открих проблема, оказа се спукан въздухопровод, след дебитомера дебелия дето е на ребра, външно нищо не се вижда но като бръкнах с пръст отдолу пръста ми влезе вътре....цепнатината е по цялото ребро и е ОГРОМНА! Утре мисля да го лепя със силикон, някакви други идеи?? Иначе цената му в AXM Auto е 48,50 лв. които ми се виждат много за парче маркуч. u_bo заслужаваш голяма почерпка
                    Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
                    Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна

                    Коментар


                      #25
                      ivelin69 написа:
                      u_bo написа:
                      има само 2 възможни повреди според мен - като едната може да я прегледаш преди да правиш 1. и 2.- някъде дупка във въздухозаборника СЛЕД дебитомера - може да е съвсем незабелезима цепнатина отзад или отдолу
                      Открих проблема, оказа се спукан въздухопровод, след дебитомера дебелия дето е на ребра, външно нищо не се вижда но като бръкнах с пръст отдолу пръста ми влезе вътре....цепнатината е по цялото ребро и е ОГРОМНА! Утре мисля да го лепя със силикон, някакви други идеи?? Иначе цената му в AXM Auto е 48,50 лв. които ми се виждат много за парче маркуч. u_bo заслужаваш голяма почерпка
                      ще ти напомня като идвам към търново

                      Коментар

                      Working...
                      X