най-вероятно имаш проблем със сместа. не мисля че е MAF или филтъра за парите.но филтъра за парите може лесно да се провери с откачане на буксата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси за Bravo 1.8 16V GT
Collapse
X
-
Бензинова помпа.Замерете налягането.Трябва да е около 3 бара.На извадена от резервоара помпа и директно свързана към манометър може да достигне и до 6 атмосфери, ако помпата е здрава. При мен беше това.Смених я и колата литна Ако тя е наред провери гофрираното маркуче след нея== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
u_bo
Слав написа:Бензинова помпа.Замерете налягането.Трябва да е около 3 бара.На извадена от резервоара помпа и директно свързана към манометър може да достигне и до 6 атмосфери, ако помпата е здрава. При мен беше това.Смених я и колата литна Ако тя е наред провери гофрираното маркуче след нея
Коментар
-
u_bo написа:я преди да даваш пари за презацепване направи следнотоно ТОЧНО :- откачаш клема ’-’ на акумулатора за 30 - 45 минути или повече- закачаш я-палиш (всичко това само на бензин)-оставяш я да работи поне 10 минути БЕЗ да я форсираш - само на празен ход- гасишпалиш пак и пробваш как е положението.и пишеш тукаFiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна
Коментар
-
u_bo
1. почисти датчика на МАФ-а с коресилинов контактен спрей (НЕ със ВД40), после може да изплакнеш със 95% спирт от аптеката.(при откачена букса на акумулатора най-добре), ако няма ефект2. разкачи тръбичката която идва от филтъра за парите и влиза в колектора. тя е на едни бързи връзки . ЗАПУШИ тази половина която отива в колектора - за да не смуче въздух. Прегледай за пукнатини и дупки - да не смуче въздух отнякъдеако и това не помогнеима само 2 възможни повреди според мен - като едната може да я прегледаш преди да правиш 1. и 2.- някъде дупка във въздухозаборника СЛЕД дебитомера - може да е съвсем незабелезима цепнатина отзад или отдолу- или просто ти е скапан дебитомера - иди на среща с колегите и пробвайте с някой здрав за 5 минути, ако искаш ела до Пд - ще пробваме с моя.едит: на тази снимка :http://img227.imageshack.us/my.php?i...262cd4.jpgсе виждат добре бързите връзки от филтъра на бензиновите пари - синята тръба отива към филтъра, а черната е разглобена на бързата връзка и частта дето влиза в колектора е свалена заедно с двигателя.точно тази част прегледайОсновната идея е че колата ти не може да разбере ТОЧНО колко въздух влиза в ДВГ. Нещо я лъже-дебитомер-пукнатина във входящите тръби СЛЕД дебитомера-или същото но от тръбите на филтъра за парите. ЕЙ ЧЕСТИТО МИ 1001 МНЕНИЕ
Коментар
-
u_bo написа:има само 2 възможни повреди според мен - като едната може да я прегледаш преди да правиш 1. и 2.- някъде дупка във въздухозаборника СЛЕД дебитомера - може да е съвсем незабелезима цепнатина отзад или отдолуFiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна
Коментар
-
u_bo
ivelin69 написа:u_bo написа:има само 2 възможни повреди според мен - като едната може да я прегледаш преди да правиш 1. и 2.- някъде дупка във въздухозаборника СЛЕД дебитомера - може да е съвсем незабелезима цепнатина отзад или отдолу
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар