Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За лостовата система на типо/темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да, от моята кола са снимките!

    Коментар


      #17
      Disturbed написа:
      поздравления бтв ако това са снимки от твоята кола, изглежда много добре
      Все едно излиза от завода а?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        ///// написа:
        Значи технологията по смяната на въпросната "пеперуда" е следната:1. колата се вкарва на канал или подемник, за са се има достъп отдолу!2. Гумите не се свалят и не пипат носачите, за да има моста опора!3. Завираш се в педалите и там откачаш карето на кормилния прът, от шлиците на рейката. Болт и гайка М8 с ключета 13! Тънкостта тук е да маркираш как е стояло карето и кормилния прът, спрямо рейката!4. Демонтираш задния тампон на двигателя с все конзолата - мисля, че бяха два болта М12 и един М8 към скоростната кутия и два болта М8 (с ключ 13) към купето! Централния болт на тампона няма да бараш - не е необходимо!5. Вадиш зегера, който фиксира "пеперудата" към щифта на рейката!6. Отвиваш гайката (ключе 13) която фиксира другия щифт на "пеперудата"!7. Моста се държи на 8 болта - 6 към купето (ключ 15) и два към роговете (ключ 18 )Чак сега можеш да извадиш "гадта мръсна" Сглобяването е по обратния ред, като много внимаваш да не прихванеш някой болт накриво!Дори с фиксирането на моста обратно можеш да си помагаш с крикчета!Май пресрочих единия час, но ако уте има проблеми, телефона ми е 0899 635 834! Звънкай без да се притесняваш!(300 пъти натиснах искейп вместо ч) няма ънду м....а му мръсна
        Странно но аз се справих от горе и без "провисване"! Просто разглабях наред и така се освободи всичко което ме интересуваше! Да не би да е така защото съм с най-простия модел Tipo 1.4- карбуратор, и при мен да има повече място?П.П. Е все пак си отидоха 4 часа Успех!
        fiat divak

        Коментар


          #19
          nikotipo написа:
          ///// написа:
          Значи технологията по смяната на въпросната "пеперуда" е следната:1. колата се вкарва на канал или подемник, за са се има достъп отдолу!2. Гумите не се свалят и не пипат носачите, за да има моста опора!3. Завираш се в педалите и там откачаш карето на кормилния прът, от шлиците на рейката. Болт и гайка М8 с ключета 13! Тънкостта тук е да маркираш как е стояло карето и кормилния прът, спрямо рейката!4. Демонтираш задния тампон на двигателя с все конзолата - мисля, че бяха два болта М12 и един М8 към скоростната кутия и два болта М8 (с ключ 13) към купето! Централния болт на тампона няма да бараш - не е необходимо!5. Вадиш зегера, който фиксира "пеперудата" към щифта на рейката!6. Отвиваш гайката (ключе 13) която фиксира другия щифт на "пеперудата"!7. Моста се държи на 8 болта - 6 към купето (ключ 15) и два към роговете (ключ 18 )Чак сега можеш да извадиш "гадта мръсна" Сглобяването е по обратния ред, като много внимаваш да не прихванеш някой болт накриво!Дори с фиксирането на моста обратно можеш да си помагаш с крикчета!Май пресрочих единия час, но ако уте има проблеми, телефона ми е 0899 635 834! Звънкай без да се притесняваш!(300 пъти натиснах искейп вместо ч) няма ънду м....а му мръсна
          Странно но аз се справих от горе и без "провисване"! Просто разглабях наред и така се освободи всичко което ме интересуваше! Да не би да е така защото съм с най-простия модел Tipo 1.4- карбуратор, и при мен да има повече място?П.П. Е все пак си отидоха 4 часа Успех!
          Колега,поопиши реда по които си разглабял ако имаш спомени,че маи натам отивам и аз :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=78499
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар


            #20
            Виждам, че картинката вече е ясна. Само 1 дребна подробност от мен - ако някой не може и не иска да отдели време и нерви за тоя ремонт, може да постъпи като мен. Обилно пръскане и почистване на въпросната пеперуда с течна смазка (спрейове колко искате по магазините) съчетано със превключване на скоростите за да се движи механизма. След като поизсъхне -- защита с грес (аз ползвах и грес от спрей). С тая процедура спасявах положението за около 1 година -- после пак. Отделно стои въпроса, че съм абсолютно неспособен сам да си го направя този ремонт, а в един сервиз, въпреки детайлното описание, ми обясниха колко съм прост и да сменям скоростната кутия
            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

            Коментар


              #21
              vesko написа:
              Виждам, че картинката вече е ясна. Само 1 дребна подробност от мен - ако някой не може и не иска да отдели време и нерви за тоя ремонт, може да постъпи като мен. Обилно пръскане и почистване на въпросната пеперуда с течна смазка (спрейове колко искате по магазините) съчетано със превключване на скоростите за да се движи механизма. След като поизсъхне -- защита с грес (аз ползвах и грес от спрей). С тая процедура спасявах положението за около 1 година -- после пак. Отделно стои въпроса, че съм абсолютно неспособен сам да си го направя този ремонт, а в един сервиз, въпреки детайлното описание, ми обясниха колко съм прост и да сменям скоростната кутия
              За тези от сервиза.... Това с пръскането,гресирането и т.н. помага,когато лоста запира при движенията си-включва,изключва трудно - аз също съм го правил и препоръчвал на колеги и има някакъв ефект,един колега доири каза,че при него е супер станало,но моят проблем е друг,а именно - описаният в темата към която съм пуснал линк.
              Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

              Коментар


                #22
                Аз вече не е много хубаво да давам акъл тъй ката вече съм про. в бранша........ всичко достатъчно добре е описано от колегите!Аз лично си спестявавам всяко възможно разглобяване, просто малко повече опит и търпение! А и при мен има една кутия......... който закъса да казва :D ......... Успехи!!!
                fiat divak

                Коментар


                  #23
                  Здравейте колеги!Имах същия проблем с въпросната "пеперуда". Раздвижих я, скоростите се оправиха с изключение на задна. Сега задната не иска да включи. Какъв според Вас може да е проблема?Благодаря предварително.

                  Коментар

                  Working...
                  X