Да, от моята кола са снимките!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За лостовата система на типо/темпра
Collapse
X
-
///// написа:Значи технологията по смяната на въпросната "пеперуда" е следната:1. колата се вкарва на канал или подемник, за са се има достъп отдолу!2. Гумите не се свалят и не пипат носачите, за да има моста опора!3. Завираш се в педалите и там откачаш карето на кормилния прът, от шлиците на рейката. Болт и гайка М8 с ключета 13! Тънкостта тук е да маркираш как е стояло карето и кормилния прът, спрямо рейката!4. Демонтираш задния тампон на двигателя с все конзолата - мисля, че бяха два болта М12 и един М8 към скоростната кутия и два болта М8 (с ключ 13) към купето! Централния болт на тампона няма да бараш - не е необходимо!5. Вадиш зегера, който фиксира "пеперудата" към щифта на рейката!6. Отвиваш гайката (ключе 13) която фиксира другия щифт на "пеперудата"!7. Моста се държи на 8 болта - 6 към купето (ключ 15) и два към роговете (ключ 18 )Чак сега можеш да извадиш "гадта мръсна" Сглобяването е по обратния ред, като много внимаваш да не прихванеш някой болт накриво!Дори с фиксирането на моста обратно можеш да си помагаш с крикчета!Май пресрочих единия час, но ако уте има проблеми, телефона ми е 0899 635 834! Звънкай без да се притесняваш!(300 пъти натиснах искейп вместо ч) няма ънду м....а му мръснаfiat divak
Коментар
-
nikotipo написа:///// написа:Значи технологията по смяната на въпросната "пеперуда" е следната:1. колата се вкарва на канал или подемник, за са се има достъп отдолу!2. Гумите не се свалят и не пипат носачите, за да има моста опора!3. Завираш се в педалите и там откачаш карето на кормилния прът, от шлиците на рейката. Болт и гайка М8 с ключета 13! Тънкостта тук е да маркираш как е стояло карето и кормилния прът, спрямо рейката!4. Демонтираш задния тампон на двигателя с все конзолата - мисля, че бяха два болта М12 и един М8 към скоростната кутия и два болта М8 (с ключ 13) към купето! Централния болт на тампона няма да бараш - не е необходимо!5. Вадиш зегера, който фиксира "пеперудата" към щифта на рейката!6. Отвиваш гайката (ключе 13) която фиксира другия щифт на "пеперудата"!7. Моста се държи на 8 болта - 6 към купето (ключ 15) и два към роговете (ключ 18 )Чак сега можеш да извадиш "гадта мръсна" Сглобяването е по обратния ред, като много внимаваш да не прихванеш някой болт накриво!Дори с фиксирането на моста обратно можеш да си помагаш с крикчета!Май пресрочих единия час, но ако уте има проблеми, телефона ми е 0899 635 834! Звънкай без да се притесняваш!(300 пъти натиснах искейп вместо ч) няма ънду м....а му мръснаFiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Виждам, че картинката вече е ясна. Само 1 дребна подробност от мен - ако някой не може и не иска да отдели време и нерви за тоя ремонт, може да постъпи като мен. Обилно пръскане и почистване на въпросната пеперуда с течна смазка (спрейове колко искате по магазините) съчетано със превключване на скоростите за да се движи механизма. След като поизсъхне -- защита с грес (аз ползвах и грес от спрей). С тая процедура спасявах положението за около 1 година -- после пак. Отделно стои въпроса, че съм абсолютно неспособен сам да си го направя този ремонт, а в един сервиз, въпреки детайлното описание, ми обясниха колко съм прост и да сменям скоростната кутияАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:Виждам, че картинката вече е ясна. Само 1 дребна подробност от мен - ако някой не може и не иска да отдели време и нерви за тоя ремонт, може да постъпи като мен. Обилно пръскане и почистване на въпросната пеперуда с течна смазка (спрейове колко искате по магазините) съчетано със превключване на скоростите за да се движи механизма. След като поизсъхне -- защита с грес (аз ползвах и грес от спрей). С тая процедура спасявах положението за около 1 година -- после пак. Отделно стои въпроса, че съм абсолютно неспособен сам да си го направя този ремонт, а в един сервиз, въпреки детайлното описание, ми обясниха колко съм прост и да сменям скоростната кутияFiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Аз вече не е много хубаво да давам акъл тъй ката вече съм про. в бранша........ всичко достатъчно добре е описано от колегите!Аз лично си спестявавам всяко възможно разглобяване, просто малко повече опит и търпение! А и при мен има една кутия......... който закъса да казва :D ......... Успехи!!!fiat divak
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар