което се чува от зъбното колело на разпределителния вал. Субективното усещане е - все едно има незатегната шайба, която се удря насам-натам между болта и колелото и ту дрънчи, ту спира за секунди пак ии..така..най-вече при ниски обороти. С увеличаване на оборотите не се чува (или не съвсем ясно).Разбира се няма никакви незатегнати болтове..))). Не знам точно как лагерува вала и дали да се притеснявам..лагер?..повдигач на клапан?..Иначе всичко на колата си е О.К. - върви като змей..)). Дрънченето се чува ясно при свален капак на ангренажа - с капака почти не се чува, по скоро се усеща леееко като дизел...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.1 - тракане,
Collapse
X
-
имаш пул за смяна!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
Слушах дрънченето със слушалка и звука се чува ясно точно от оста на шайбата на разпр. вал - по-нататък (по капака на клапаните на дясно) се чува само леко тракане на клапаните...Нещо не намерих подобни теми във форума, с изключение на проблема на един колега с Типо 1.1, но не стана ясно какво му трака..))) Ако е вала..да не би пък 1.1 да има "по-слаби" валове..и - ако е износен вал - може ли той само да се "износи", пък всичко друго да е ОК на двг?..в смисъл - може би заминава целия двигател? От наблюденията ми върху FIRE все ми се струваше, че този двиг. е вечен!..)))И ако е пул или вал - въобще, има ли страшно да се кара известно време така?
Коментар
-
пич, не се хвърляй в излизашни размисли- едва ли не прие, че тряа сменяш двг. няма фабрична слабост на този двигател да търка валове. причините може да са много да изтърка пул/вал, което между другото и едното ако тръгне неминуемо и другото заминава циментацията му. като няма проблем с мазането вала обиновенно се получава такъв проблем при нерегулирани клапани след отваряне на двгLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Съгласен съм, прав си pakumba, няма да го хвърлям..)))..Това което ме подсещаш (че се получава след отваряне на двг), ме навежда на мисълта, че може да е сменяна гарнитура на главата..В момента не пипа вода и т.н. - нищо не се смесва, обаче на дъното на радиатора имаше неква тиня..Забравих да кажа, че колата е "нов внос" (и това изобщо не го чух като я купих..)))..), но все едно - ще карам известно време така, пък ще видим..
Коментар
-
Колега , Пакумба, ако тракането е от към клапаните съм сигурен защото знам от опит на моята колаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Totko написа:Съгласен съм, прав си pakumba, няма да го хвърлям..)))..Това което ме подсещаш (че се получава след отваряне на двг), ме навежда на мисълта, че може да е сменяна гарнитура на главата..В момента не пипа вода и т.н. - нищо не се смесва, обаче на дъното на радиатора имаше неква тиня..Забравих да кажа, че колата е "нов внос" (и това изобщо не го чух като я купих..)))..), но все едно - ще карам известно време така, пък ще видим..Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Punto75MPI написа:Колега , Пакумба, ако тракането е от към клапаните съм сигурен защото знам от опит на моята колаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
няма проблемPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар