Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тракаща предница и малко смях ;) Колко ли струва една шайба?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тракаща предница и малко смях ;) Колко ли струва една шайба?

    Здравейте! Когато си взимах фиатката е била леко почукната в бронята в следствие на което има незабележима цепнатина запълнена и боядисана старателно, НО след тукашните дупки и готини пътища като цяло започнаха да изкачат недостатъците на козметиката, а те са:Пластмасата (бронята) е хваната колкото да не се влачи по земята със всевъзможни рапидки, телове и свински опашки най-вече Има и леки поражения по ламарините на предницата, които държат бронята и евентуално поемат удар, демек вече са поели удара и са леко криви. След като започна да трака и вибрира нереално много цялата козметика и вече не се издържаше реших да сваля позачупените подкалници и да огледам с цел да я притегна където и както мога. Оказа се ,че има много не-захванати краища под фаровете и под радиатора, който също беше на свински опашки финно прикрити (ха ха ха), и в краищата на бронята.И започнах аз да гледам и да се чудя как и къде да я захващам и резултата след цялата работа беше почти задоволителен!За прикрепянето използвах винтоверт, няколко броя отверки, шайби и рапидки! Големия майтап падна когато ми трябваше една шайба с диаметър колкото 5 ст. и с помоща на винтоверта и няколкото налични боргии постигнах ето това --->v
    Прикачени файлове
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    #2
    Re: Тракаща предница и малко смях Колко ли струва една ша

    mancuzo написа:
    ....За прикрепянето използвах винтоверт, няколко броя отверки, шайби и рапидки! Големия майтап падна когато ми трябваше една шайба с диаметър колкото 5 ст. и с помоща на винтоверта и няколкото налични бургии постигнах ето това --->v
    Сигурно шайбата ще ти струва повече отколкото монетата. Като я гледам е от 1999г. т.е. от старите. И на мен ми се е налагало и съм ползвал за подобна цел 2лв. от същата година. Че той материала на монетата струва повече отколкото стайността и.чичо Нено
    Fiat Punto 1,1- 1996г.
    газ-бензин , "Lovato"

    Коментар


      #3
      При липсата на подходяща и невъзможността да отида да си купя ме осъни тази гениална идея Колата беше без гума, аз мръсен а близка железария нямаше. В колата винаги имам един тон ресто от по 1, 2, 5 и 10 стотинки които са идеален заместител, който не ръждясва и е с добра якост.Гледам темата, че е безинтересна и никой не пише за което се извинявам. Май освен на мен и чичо Нено на никой не се налага да импровизира.
      CSI in the CAR !!!
      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

      Коментар


        #4
        На момента не мога да се досетя за някоя импровизация ,но имам доста.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          На момента не мога да се досетя за някоя импровизация ,но имам доста.
          С радост бих научил, ако се сетиш! Никога не е излишно да си имаме едно наум за това и онова!
          CSI in the CAR !!!
          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

          Коментар


            #6
            ние така импровизирахме, че чак ни останаха болтове и рапидки след ремонта на бронята да беше казал - щяхме да ти заемем а иначе след близка среща със задницата на един Пасат бронята беше прегърнала гумата
            Manowar forever!

            Коментар


              #7
              mancuzo написа:
              ...Гледам темата, че е безинтересна и никой не пише ...
              Как ли пък не А ако си мислиш, че само ти имаш накичени жълтици по колата... моята е вече 2 години със старите двулевки под предната броня Друга доработка имам на дупката на края на деуцевката, точно където се събират двете тръбу в една. Та там има една тръба дето влиза, нещо останало от еко-работите на колата, съответно изгнила и скъсана и нямате идея колко ме дразнеше, точно под конзолата в купето се пада и пърди, и дига шум... а заварка - трудно, защото се пада нагоре и требе бая да се разкачи... та дупката е точно по мярка на болт 10 да влезе плътно без да се завие, а болт 12 не вла’а... та тука се включи гения. 10-ката е колкото батерийка от дистанционно за аларма и е меко - зацепи се перфектно с болта и дупката и си се зави та знае ли се Така е от почити 2 години и няма мърдане. Инак и аз съм кат’ Нено - има разбира се и други истъпления в сил "С тел и дъвка", за които не се сещам...

              Коментар


                #8
                Ние българите без чук, тел клещи и мамата неможем. На Пунтото като го взех му пърпореше гърнето, оказа се че има на тръбите, незнам з/о там, 2 дупки колкото цигара, закърпих ги с високотемпературен силикон и отгоре с латун естествено вързани с тел карах една година докато не се наложи да сменя гърнетата. А иначе на жигулите съм връзвал ауспуха с азбестов лист или платно.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  ненужно е да спомена че асбест е забранен от много години и е СИЛНО канцерогенен..даже както го опираш с пръститеиначе за гърнетата съм използвал смола такава каквто ползват на споилерите разни селяндури...2 години не са мръднали
                  фиат браво 1.4 12в
                  фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

                  Коментар

                  Working...
                  X