Както си личи от темата започна да ми вие някакъв лагер....но не мога да разбера кой...Значи като завивам на дясно се чува поече, а като завивам на лявп виенето изчезва...Някой има ли си на идея кой лагер е за смяна.Гледах цените от axm...има два вида лагери...едните пише лагер маншон полуоска на цена 30 лева, а другия лагер главина абс към 110 лева....каква е разликата между тях и кой е проблемния при мене?Помагайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Виещ лагер
Collapse
X
-
Re: Виещ лагер
Geraka написа:Както си личи от темата започна да ми вие някакъв лагер....но не мога да разбера кой...Значи като завивам на дясно се чува поече, а като завивам на лявп виенето изчезва...Някой има ли си на идея кой лагер е за смяна.Гледах цените от axm...има два вида лагери...едните пише лагер маншон полуоска на цена 30 лева, а другия лагер главина абс към 110 лева....каква е разликата между тях и кой е проблемния при мене?ПомагайтеLANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
-
Geraka написа:Явно съм се объркал нещо със цената...иначе какъв бихте ми препоръчали....аз съм се насочил към SKF.LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
mitaka_71 написа:Geraka написа:Явно съм се объркал нещо със цената...иначе какъв бихте ми препоръчали....аз съм се насочил към SKF.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
http://axm-auto.com/index2.php?brand...nkl=2&show=1И аз само това видях за коли с абс....Иначе пише, че е за коли производство след 10.98Другото е http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Доколкото съм запознат САМО задните лагери се продават в комплект с главината, а не поотделно! Голямата разлика в цената на предните лагери идва при модела за автомобили с АБС след ноември 98-ма и такива без, или по-стари от това време. Разликата е, че единият е обикновен стандартен лагер, а другият от едната страна има магнитни елементи в себе си, който при въртене на колелото предават импулси на датчика. При старите коли датчика отчита импулси от карето, затова лагера при тях е стандартен.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Хм...Аз как да разбера коя година е произведена колата....понеже първата и регистрация е 06.98....И да разбирам ли, че ако е преди посочената дата моят лагер е стандартния тоест по-евтиния?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Хм...Аз как да разбера коя година е произведена колата....понеже първата и регистрация е 06.98....И да разбирам ли, че ако е преди посочената дата моят лагер е стандартния тоест по-евтиния?LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Значи лагер-главина са лагерите на задните колела (много сме го коментирали тоси въпрос), двуредовите лагери са на предните!Има метод за установяване на виещи лагери! Лесно е! Става и пред входа и е необходимо само едно крикче!Как става - изключва се от скорост и от ръчна (подпират се другите гуми с камъни )! И се вдигат една по една всички гуми, като всяка се завърта с ръка, така по-силничко, а другата ръка е хванала носача! Ако е разбит лагера - веднага ще се усетят вибрации в носача, а ако е много разбит - направо ще си се чува ромолене!Забележка: Ако има случайно изпуснал амортисьор, той автоматично довежда до износване на грайферите на гумата "на степени" и тогава пак се получава същия шум - като на заминал лагер!
Коментар
-
Сега си поиграх и вдигнах предната лява гума на крик....хванах носача и заеъртях колелото....Усетиха се стабилни вибрации, както и се чу леко стържена.Така че отпаднаха съмненията кой лагер е за смяна....Идната седмица отивам да купувам.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Сега си поиграх и вдигнах предната лява гума на крик....хванах носача и заеъртях колелото....Усетиха се стабилни вибрации, както и се чу леко стържена.Така че отпаднаха съмненията кой лагер е за смяна....Идната седмица отивам да купувам.LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
е не биваше точно бреда, ама дано да нямаш проблеми (аз предпочитам SNR, или SKF, ама да е истински, както колегата митко написа по-горе) можеш да смениш и десния - щом левият е разбит, почти сигурно е, че и другия не е в цветущо състояние. А при тази цена на лагер не си заслужава разправиите след време отново да си в същото положение, но с другия лагер."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар