е не биваше точно бреда, ама дано да нямаш проблеми (аз предпочитам SNR, или SKF, ама да е истински, както колегата митко написа по-горе) можеш да смениш и десния - щом левият е разбит, почти сигурно е, че и другия не е в цветущо състояние. А при тази цена на лагер не си заслужава разправиите след време отново да си в същото положение, но с другия лагер.
Ами и аз предпочитах да е SKF, ама нямаше такъв в магазина на axm в София...Човека в магазина каза, че няма да имам проблеми. Предполагам, че поне е истински, понеже със само с добри впечетления от тяхните части.А за смяната на двата лагера е добра идея....жалко че не се сетих по-рано...ама така като се замисля имаше само един лагер в магазина за моят модел
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
В Събота лагерът беше сменен...30 лева за работа....Както си трябва с хидравлична преса, а не с чука .....Майстора ми каза, че няма добри отзиви за тия лагери Бреда, ама както и да е....За сега съм минал около 300 километра и няма и помен от виене :P
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Да-а-а. Има лагери дето не изкарват и 1000 км. То и вносителите на SKF били вече 2 фирми. Едната не ставала, явно са менте. Много добри отзиви има за белоруските лагери! Аз обаче опит с тях нямам, само казвам какво съм чул. В Шкода клуба доста май ги ползват а не са скъпи.
Да-а-а. Има лагери дето не изкарват и 1000 км. То и вносителите на SKF били вече 2 фирми. Едната не ставала, явно са менте. Много добри отзиви има за белоруските лагери! Аз обаче опит с тях нямам, само казвам какво съм чул. В Шкода клуба доста май ги ползват а не са скъпи.
Според мен е много важен монтажа на лагера! Като изключим откровенните ментета, едва ли има лагери, който да се сменят през 4000км!? Ако лагерът се набива с чук е повече от ясно, че ще даде фира!
Коментар