Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво:смяна на Антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво:смяна на Антифриз

    Здравейте ,ако някой може да ми помогне с инфо за това как и откъде се източва Антифриза? Става въпрос за браво 2.0 Мерси предварително

    #2
    Dr. Bary

    Най лесно е от долния маркуч на радиатора. Събира 6,5 литра и трябва да се обезвъздуши. За подробности питаи Shefa-Явор, много е точен .

    Коментар


      #3
      На мен на типото така ми го "смениха" - от долния маркуч на радиатора, ама после не успяха да долеят и 4л, т.е. над 2.5л са си останали от стария. Тъй, че ако стария е разреждан и му се е качила температурата на замръзване - имай го предвид като сипваш другия - да не стане много разреден. Другия вариант е да допълниш само с вода, да палнеш двигателя да го поразбърка, пак източваш и така от стария ще е останало още по-малко количество, но ще иска още повече концентрат след това.
      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

      Коментар


        #4
        Re: Браво:смяна на Антифриз

        Vankata@ написа:
        Здравейте ,ако някой може да ми помогне с инфо за това как и откъде се източва Антифриза? Става въпрос за браво 2.0 Мерси предварително
        моя го сменях в сервиз, и човека качи бравото на крик, щото "нямало как да се бръкне". по добре дай 5лв. да не псуваш в тоя студ, докато го точиш!
        "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

        Коментар


          #5
          Аз карам Брава 1.8 - има пробки!

          Колега, в долния ляв ъгъл на радиатора - ако си застанал пред колата - има пластмасова пробка-капачка, която се развива и се маха, а на горното казанче - на радиатора отгоре в двата края има още две такива тапи, които също развиваш! длед като се източи всичкият антифриз, може да промиеш с вода и после завиваш долната пробка и пълниш. Като почне да тече отгоре през двете пробки - значи се е обезвъздушила системата - затваряш и тях, наливаш до МАХ и си готов!Поне аз така го направих.P.S. Горните пробки се виждат като махнеш пластмасовия филтър, който е над радиатора!

          Коментар

          Working...
          X