Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вътрешно каре - въпрос?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вътрешно каре - въпрос?

    Колеги имам един въпрос и се надявам да ми помогнете с разяснение!От около месец при ускорение и рязко връщане на газта има един шум който наподобява биене(мотаене)!Първо си помислих за крива гума или джанта, но за мой късмет проблема не е там!Та днес се заиграх и хванах дясната полуоска и ми се струва, че има лек луфт с леко почукване от вътрешната страна....под мотора и си мисля че това е вътрешното каре!Дали това което описвам е наистина карето или е нещо друго!?И какви шумове издава обикновенно разбитото вътрешно каре!Става дума за Типо 2.0!
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    То по принцип си има минимален луфт ама ако е по-сериозно тракане не е на добре. Аз смятам, че първо външното трябва да се е разбило ама нищо не се знае. Сигурен ли си, че не лопат втулките на носачите?

    Коментар


      #3
      Последното което хлопаше бяха предните пружини.Смених ги, а докато ги сменя минах през три сервиза в които се чудиха кво и що , докато сам не установих че са прижините!И в трите сервиза гледаха и аз гледах и напъвах няма никакви луфтове, чукания....абе предницата е 6!Обаче сега тоя звук приличащ на мотаене Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Може и каре да е, но всеки определя различно шума, който чува, защото няма как да се предаде буквално в писмена форма . Например, при супер-разбитото ми, навремето, дясно външно каре шумът при пълен ляв беше тракане(това става с описание :P), но на право..., май точно нещо м/у изброените биене, виене и това определение, което от теб прочетох за първи път - мотаене :D . Виж тази тема от Алфа форума, може и да ти е полезна с нещо: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=3531
        AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
        AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

        Коментар


          #5
          Добра темичка, за което благодаря!Та при мен , на пълен ляв и пълен десен няма никакво тракане!Това биене го усещам на прав участък!А нито съм майстор и сервиз не мога да намеря и трябва да чакам една седмица....кофти тръпка!
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            Наистина прилича на каре, но ако чашката на карето има вътрешен шлиц може и той да е разбит. Не знам как е на Типо. Не е казано, че първо се разбива външно. При повечето коли на Сузуки си заминават първо вътрешните. Е луфт с чукане не е нормален. Вътрешните карета май точно така се проверяват - даваш рязко газ, после пускаш рязко. Ако има тропане(то сигурно от биенето се получава) нещтата са ясни.Успех!
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Danchojn написа:
              Наистина прилича на каре, но ако чашката на карето има вътрешен шлиц може и той да е разбит. Не знам как е на Типо. Не е казано, че първо се разбива външно. При повечето коли на Сузуки си заминават първо вътрешните. Е луфт с чукане не е нормален. Вътрешните карета май точно така се проверяват - даваш рязко газ, после пускаш рязко. Ако има тропане(то сигурно от биенето се получава) нещтата са ясни.Успех!
              Е това е истината!Рязко подаване на газ и се почва с мотаенето като при определени обороти изчезва, и при отпускане на газта се получава същото!Не е постоянно, проявява се при обороти от около 3000-4000 и не винаги!
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #8
                Ами отговора е ясен - вътрешно каре. Само остава въпроса чашката има ли вътрешен шлиц или е директно куплирана към диференциала с външен такъв?
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Понеже съм бос на тема карета, това което ми описваш се надявам да е свързано само със смяна на вътрешното каре или греша?
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    dimmX написа:
                    Понеже съм бос на тема карета, това което ми описваш се надявам да е свързано само със смяна на вътрешното каре или греша?
                    Не грешиш! :D Може да се окаже, че е разбит въпросния шлиц ако има такъв! Тогава трябва внимателно да се огледа елемента, към който се куплира. Дали и неговия шлиц не е пострадал.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Аха благодаря!Та сега говорих с едно момче, което ми сподели и за проблем с дългата полуоска(като вероятна причина) но иска да я покара та да види как е и какво се чува!
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        Шума който описваш мисля че е точно от вътрешното каре. Може да опиташ следното нещо за да си сигурен: вдигаш колата на крик така че да увиснат предните колела, след това я спускаш и подкарваш - шума би трябвало да изчезне но за временно! А иначе ето това е вътрешното каре комплект:
                        Прикачени файлове
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                        Porsche 944 S2
                        http://www.valmcrae.snimka.bg/
                        http://vbox7.com/user:val_mcrae
                        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                        Коментар


                          #13
                          Само идея.Погледни за всеки случай балансьора на полуоската/ако имаш-един тампон излят на нея/ дали не е отпуснал-ефекта е същият и почва да бие и "мотка".Ако е така режи смело с флекса без да се притесняваш-досега съм го имал 2 пъти този проблем-някога на едно Ритмо и миналата година на Делтата
                          LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                          LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                          LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                          Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                          Grande Punto 1.2 LPG

                          Коментар


                            #14
                            val_mcrae написа:
                            Шума който описваш мисля че е точно от вътрешното каре. Може да опиташ следното нещо за да си сигурен: вдигаш колата на крик така че да увиснат предните колела, след това я спускаш и подкарваш - шума би трябвало да изчезне но за временно! А иначе ето това е вътрешното каре комплект:
                            Мда точно за тоя чарк става дума и си мислех дали той е карето или не!Благодаря за снимката!Благодаря на всички колеги но за сега ще изчакам да се впиша в някой сервиз.След развитието ще пиша!
                            now. BMW E39 523i '98 170hp
                            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                            Коментар


                              #15
                              Едната полуоска наистина е по-дълга от другата и има един опорен лагер, който я придържа. Вижте първо него, защото май е по-вероятно първо този лагер да се повреди.
                              Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X