Здравейте колеги, бравото ми е с агу и въпроса ми е колко често да го карам на бензин че да не му се запушат дюзите и да не спре да работи на бензин.Засега съм минал около 2000км на газ и нямам проблем нито с газта нито с бензина.В момента прилагам тактиката след всяко зареждане с газ до горе аз така я зареждам я карам на бензин около 10-на км или 30-40мин в зависимост къде съм тръгнал и какви са задръстванията.И друг въпрос относно бензиновата помпа понеже четох да не оставя без бензин добре ли е че аз я държа с около 15литра бензин макар че нали той старее и си губи свойствата какво да го правя да го източвам и нов или да го изхабя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за каране на бензин
Collapse
X
-
Бих ти препоръчал на всеки 100 км. на газ, да изминаваш 10 км. на бензин или да не го оставяш на повече от 2-3 седмици бензина в резервоара и дотогава да си го изгорил. А именно да си направиш една рутина да слагаш, колкото изгаряш примерно всяка седмица по-малко Но задължително над резервата Дано съм помогналRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
-
Колега аз карам моята Мареа на газ вече повече от година, но съм с газов инжекцион и автоматичен ключ. От сервиза където ми монтираха уредбата ми казаха че колата като е студена се превключва след 3-4 мин сама на газ, което е достатъчно за нормалната работа, а ако е карана и е топъл мотора, веднага след като запали се включва на газ. Винаги пали на бензин. Имам направени над 14х.км. и всичко си е наред. На Мареата резервоара по каталог събира 63 литра и само два пъти съм го пълнил до горе жалко е но при таз цена на бензина е така. Сега я карам с 20 литра бензин и като ми стигне стрелката до резервата (10 литр) слагам пак 10 литра, стрелката на горивото е между 1/6 и 2/6. При мене няма време да изветрее бензина, щото тя си е ламя 11-12 на 100 градско, но аз я карам предимно студена на 2/3 от пътя до работа превключва на газ. Истината е да знаеш че като си сложил газ ще ти е по-евтинко и да караш смело.Мареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet
Коментар
-
Въпрос за каране на бензин
Моята не беше помирисвала бензин по обясними причини няколко години/4-5/.Но това не пречи по никакъв начин сега да си върви на бензин.Този месец вече се случи на три пъти.Но съвета на колегата да си поддържаш резервата на бензин е добър.Не изпразвай резервоара до край за да си запазиш бензиновата помпа изправна.Като палиш на бензин студения мотор, си запазваш мембраните на изпарителя по-дълго време и на газ ще ти работи по-икономично.
Коментар
-
Винаги палене на безнин когато е студен двигатела и работа на място поне около 1 -2 минути за да се позагрее охладителната течност и тогава на газ.С това хем си поддържате моноинжекциона или пълния хем щадите мембраните на изпаритела.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Аз като се връщам от някъде и 10 км. преди (примерно) София минавам на бенз, минавам на по ниска предавка и карам 2-3 мин във високите обороти - смятам, че е достатъчно. Естествено винаги паля + карам 5 мин на бенз (докато загрее) и винаги минавам на бенз непосредствен преди да спра.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Не оставяите да светва лампата за бензина- когато е изгасена значи помпата( постоянно си върти и на газ) е потопена в бензин, а тя се охлажда от бензина и не прегрява. Мисля че 30 км. месечно на бензин са достатъчни да се размърдат дюзите, както и задължително палене сътрин на бензин.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар