Зреавейте! Пускам тази тема с цел набиране на информация за Фиат Панда. Притежавам такава от години и имам купища неща за оправяне, като почна от радиото та до ролки на ангренаж. В момента имам "най-бързата" кола в квартала щот едвам смогва да бяга от ръждата, но въпреки всичко доста време чаках да се кача на нея да я карам и ми е мъка да се разделяме. Моля ако има някой от форума притежател на такъв автомобил да пише какви са неговите главоболия и съответно има ли лек за тях било то по сервизи или в слънчевите съботи и недели прекарани в легнало положение под колата.Пандата е 1000 кубика само с предно предаване, пет степенна скоростна кутия, 1993 година, моно инжекцион.Проблемите ми с нея са:1. Моноинжекцията се майтапи и не ще да пали понякога по нормелен начин. Пали след като махна капака над карбуратура и порукам с отверката по дюзата (ако въобще е дюза там) 2. Вторият проблем е, че влязох в една яма с нея та спуках предна и задна последователно поради причината че дупката бе;е много кофти, беше тъмно..... карах с 50 ни как да е от там ми излезе един чегъртащ проблем. При натискане на спирачката при по-натоварено състояние на автомобила (с трима души например) от предно дясно колело се чува едно чегъртане като че се едно няма феродо и чегъртането прекъсва като че е крив диска. Това се получи в следствие от дупката.3. Целият ми мотор е в масло, а смених гарнитурата преди година. Не знам дали е кой знае какъв проблем ама сутрин в по-хладните дни от ауспуха излиза един такъв синкав пушек.... грозна работа4. Четвъртият ми проблем по колата е ръждата..... не знам какво да правя вече. Дайте някакъв съвет да се избавя от нея защото почва да пробива а колата има като цяло запазено купе.Сигурно мислите, че съм луд да се занимавам с кола с такива проблеми ама в крайна сметка нито имам пари за нещо по-читаво нито искам да я сменям слабост си ми е Благодаря много на тези който ще се отзоват
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT Panda някаква информация проблеми имам безброй
Collapse
X
-
Ако се хванеш да я оправяш ще ти отиде 1000, за моното я карай на диагностика. От къде ти тече масло, от главата или капака наклапани. Сменяй спирачния диск. Ръждата с преобразувател за ръжда и после боядисване.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Колега, майка ми има такава и да ти кажа, че това е най-безпроблемния автомобил, който сме имали. Но нашата е 1,1 моно 4х4, края на 1992г. Но ръждата си е факт! Тия Панди гният много ама много. Но колата като цяло си е много здрава. Обаче явно твоята не е в същото състояние А и ако е моно-инжекция не казвай, че ръчкаш карбуратора Що се отнася за маслото по мотора, най-добре ще е да го измиеш и да видиш от къде излиза това масло и да сменяш гарнитури. За ръждата както каза колегата с преобразовател за ръжда, а аз лично видях и ползвах един Цинков спрей. Пръскаш с него и става все едно купето е галванизирано :D После може да я пръснеш със спрей и да се позадържи червея :D
Коментар
-
Смени си гумичките на клапаните заради пушека и виж откъде още губи масло. Аз също бих измил двигателя за да проверя. Ръждата няма оправия, и на татко рибарската Панда си ръждясва И въобще, закарай я на свестен майстор да ти прегледа окачването и спирачките. Тези коли поне частите им са без пари.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Преди 2 години я вкарахме в сервиз за смяна на водна помпа, съединител, ремък и съответно ролки на ремъка. След направения ремонт "новата" водна попма вие адски (преди не се чуваше въобще). Междувременно в същия сервиз сменяха накладки и от тогава задни спирачки нямам.... не знам каде да я закарам кадето някой ще се отнесе сериозно с нея. Втръсна ми от пишман майстори, а нямам време и достатъчно познания да се занимавам сам с нея На външен вид с преубразувател, шкурка , кит и грунд малко я позакърпих ... та кажете някой фиатаджийски сервиз дето ще я направят като хората тази кола, че сега не смея с нея до село да отида дето е на 30 километра.
Коментар
-
И на мене ми вие някъде от там ама никой не ще да я сменя щото била нова. Трябвало да изчакам да се скапе и тогава.Виж какви са тия течове.... да не си долял много масло и са де се чуди от къде да избие? Чак пък "целия ДВГ ми е в масло"Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Колегите са те ориентирали добре! Ще добавя нещо за водната помпа. Сменена с нова но вие. С каква охладителна течност е? В охладителната течност може да се сипе добавка - Polytron MTC. Не си спомням на каква кола беше, но със същия проблем. Сменена помпа а вие. Утихна и не се чува. Има обаче вероятност да е пренатегнат ремък.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ozzy_niki написа:Преди 2 години я вкарахме в сервиз за смяна на водна помпа, съединител, ремък и съответно ролки на ремъка. След направения ремонт "новата" водна попма вие адски (преди не се чуваше въобще). Междувременно в същия сервиз сменяха накладки и от тогава задни спирачки нямам.... не знам каде да я закарам кадето някой ще се отнесе сериозно с нея. Втръсна ми от пишман майстори, а нямам време и достатъчно познания да се занимавам сам с нея На външен вид с преубразувател, шкурка , кит и грунд малко я позакърпих ... та кажете някой фиатаджийски сервиз дето ще я направят като хората тази кола, че сега не смея с нея до село да отида дето е на 30 километра.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар