Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трябва ми малко нАучна информация... :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трябва ми малко нАучна информация... :)

    Карам/карах браво 1.4 12V карах щото 3 дни е в основен ремонт.... 1 ден разглобяване и за сега 2 сглобяване изчистих всички части снабдих се с нови и т.н., но на сглобяването ми трябва малко помощ.Ако някои може да ми каже на колко да стягам:болтовете на планките които захващат коляновия валболтовете на главата -имам схема как се стягат,но не и на колко болта на коляновия вал които захваща зъбното колело за ангренажаболтовете за планките на биелитеболтовете за капака на клапанитеако има значение болтовете за колекторите и реда в които се стягатако някои се сеща нещо друго нека допълни.ще ви бъда много благодарен :D

    #2
    Поздрави за ентусиазма. Доста информация търсиш, така че най-добре да си изтеглиш менуала за твоя двигател - там има всичко, което ти е необходимо като данни.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Rokambol написа:
      Поздрави за ентусиазма. Доста информация търсиш, така че най-добре да си изтеглиш менуала за твоя двигател - там има всичко, което ти е необходимо като данни.
      какво точно да пиша "fiat bravo 1.4 12v manual"?дали ще има в някоя програмка от сорта на аутодата или пр то в аутодатата намерих някои около ангренажа на колко кг са ма др няма

      Коментар


        #4
        http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo...o_Brava_Marea/
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          http://www.fiat-bg.org/Downloads/Books/Bravo_Brava_Marea/
          ОУУУУ ТОЯ Е ГОРЕЩ ЛИНК мерси много Тornado dude

          Коментар


            #6
            кажете ми "тъп си "но немога да ги разбера... някои може ли да поясни ето пикче koe точно е болта на коляновия вал (на шайбата) и на планките дето захващат коляновия вал...и тея дето са на разпределителния вал тея 3 работи са ми най- важни.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Ако бе отворил един речник щеше да се справиш много бързо.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Не знам какво точно имаш ти предвид, но ще ти преведа какво изобщо пише за колянов вал:Болтове закрепящи обтегача към зъбното колело на коляновия вал..... 25 NmДатчик на коляновия вал.... 9 NmБолт на зъбното колело на коляновия вал (лява намотка)... 360 NmНе съм сигурен дали терминологията на български ми е изрядна, щото не съм техническо лице, но мисля, че се разбира за какво става дума.Това са единствените пунктове, където се споменава колянов вал в публикуваното тук.Надявам се съм помогнал поне малко.
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #9
                  горе долу мога да си ги преведа но не съм сигурен колко ще ви коства .... мен ме притеснява онова там 360Нм това 36кг ли са то на рено полуоска се стяга на толкова... надали е каквото и да било на коляновия вал....

                  Коментар


                    #10
                    gantcho написа:
                    Не знам какво точно имаш ти предвид, но ще ти преведа какво изобщо пише за колянов вал:Болтове закрепящи обтегача към зъбното колело на коляновия вал..... 25 NmДатчик на коляновия вал.... 9 NmБолт на зъбното колело на коляновия вал (лява намотка)... 360 NmНе съм сигурен дали терминологията на български ми е изрядна, щото не съм техническо лице, но мисля, че се разбира за какво става дума.Това са единствените пунктове, където се споменава колянов вал в публикуваното тук.Надявам се съм помогнал поне малко.
                    мерси много но все пак не ми идва и на идея на колко се стягат тея планки на коляновия вал

                    Коментар


                      #11
                      Търси ако трябва къде на друго място се споменава crankshaft и ако имаш проблеми с разбирането винаги мога да ти помогна на ЛС
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #12
                        gantcho написа:
                        Търси ако трябва къде на друго място се споменава crankshaft и ако имаш проблеми с разбирането винаги мога да ти помогна на ЛС
                        мерси много... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06

                        Коментар


                          #13
                          В един сервиз преди време майсторът праща някакъв чирак да стегне гайките на джантата на камион. Чиракът го пита "Колко да ги стягам". Майсторът - "До скъсване и връщаш четвърт оборот". След малко пристига малкия, потен и запъхтян и вика "Бах маа му, само една ми се опря"
                          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                          Коментар


                            #14
                            ivchotr написа:
                            В един сервиз преди време майсторът праща някакъв чирак да стегне гайките на джантата на камион. Чиракът го пита "Колко да ги стягам". Майсторът - "До скъсване и връщаш четвърт оборот". След малко пристига малкия, потен и запъхтян и вика "Бах маа му, само една ми се опря"
                            xaxa чувал съм го мерси за дозата сърказам вече макар и смалко травми спукана вена и уронен кураж до сглобих М****у д***а сещате се ....стегнах ги на 6 кг основните лагери и 3 кг биелните па ако иска да испада да пада писна ми Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

                            Коментар


                              #15
                              Да не те плаша колега ама ако не зи затворил картера ги стегни още мъничко. Стягането на основните лагери е на два етапа 1. 20 нм , 2. 100 градуса, а на биелните 20 нм и 40 градуса. На основните лагери при 2 рото стягане динамометричния ключ беше на 110 нм а на биелните на 55.

                              Коментар

                              Working...
                              X