горе долу мога да си ги преведа но не съм сигурен колко ще ви коства .... мен ме притеснява онова там 360Нм това 36кг ли са то на рено полуоска се стяга на толкова... надали е каквото и да било на коляновия вал....
ако колелото на коляновия вал е с една гайка,а не с 3 или 6 болта е нормално на толко да се стяга
Да не те плаша колега ама ако не зи затворил картера ги стегни още мъничко. Стягането на основните лагери е на два етапа 1. 20 нм , 2. 100 градуса, а на биелните 20 нм и 40 градуса. На основните лагери при 2 рото стягане динамометричния ключ беше на 110 нм а на биелните на 55.
мерси много колега ме късно вече питах един приятел тука вика стягаш основните на 60НМ биелните на 30 НМ и затваряш тея на разпределителния вал на не повече от 25нм и така направих ако ще да се троши
В един сервиз преди време майсторът праща някакъв чирак да стегне гайките на джантата на камион. Чиракът го пита "Колко да ги стягам". Майсторът - "До скъсване и връщаш четвърт оборот". След малко пристига малкия, потен и запъхтян и вика "Бах маа му, само една ми се опря"
Мухахахахахаааааааааааааа . Пиша и още не-мога да се спра да се хиля
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
Коментар