Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно бензин в омаслителната система

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно бензин в омаслителната система

    Здравейте на всички. От 10-15 дни забелязвам, че в маслената ми система, няма само масло, а и бензин, което е много неприятно. След 5-6 дни мисля на майстор да отида да ми оправи гарнитурата, защото и от там тече масло /да се надявам че и от там е проблема и с бензина ((). Искам да ви питам, в неделя ми се налага да пътувам около 70-80км, проблем ли ще е да пътувам с моята кола. Казаха ми, че двигателя така се изноствал, както карам и можел да ми се затегне. Много ще се радвам да ми кажете какво мога да направя.

    #2
    Имал съм такъв проблем преди години с един форд, дето като се задави от запушена дюза на моно-то и после докато се опитвам да запаля ги смесваше в картера. Бензина няма да пресече маслото, а също така и сам ще се махне от там. Лошо е, че ако се вдигне нивото много и все ще избие от някъде. При мен тогава изби от стойката на масления филтър и датчика на маслото.Дави ли се колата?
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Само дето не разбрахме каква е колата. С ел.помпа ли е, с механична ли? При всяко положение трябва да спреш притока на бензин в картера, откъдето и да идва. Вярно е, че маслото няма да се пресече, но пък за това колкото повече бензин в него - толкова по-малко смазочни качества му остават. От там пък повишено триене на частите, в твоя случай за 2 часа отиване и връщане. Не си струва риска.
      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

      Коментар


        #4
        Колата е VW Golf 3 /1.4 моноинжекц./. Нивото на маслото ми в момента е на максимума. Никога до сега не се е давела и винаги и все още пали от първия път. Добре, като сменя гарнитурата при маисторите, трябва ли да подменя маслото /на 3400км ми е това, сегашното/. И бихте ли ми казали с тази подмяна на гарнитурата проблема ще се премахне ли или не?

        Коментар


          #5
          Ауууу, Голф във форума на Фиат . Както и да е, ще отговаряме, щото такова ни е призванието. Според мен подмяната на каквато и да е гарнитура по двигателя ще спре течовете на масло извън него и течовете на охладителна течност /вода или антифриз/ от водната риза към цилиндрите / в зависимост от гарнитурата, разбира се /. Та доколкото познавам тези двигатели, май единственото място, откъдето може да влезе чист бензин в картера, е през моноинжекцията. Някой майстор да я отвори и да види, дали регулатора на налягането не е дал фира. Ако е, то при загасяне на двигателя, количеството бензин, което помпата е нагнетила, няма да бъде задържано от платното на регулатора, а изпуснато към цилиндрите. И понеже при спрял двигател процесът на горене липсва, то суровият бенз в течно състояние ще си се излее в колекторите, там покрай някой непълно затворен клапан и право в картера. За друго не се сещам. Един от колегите по-горе те пита дали се дави колата, може би поради тази логика. Иначе, ако маслото не е много разредено с бензин, може и да се ползва, ако се спре своевременно течът, защото бензът е по-летлив от маслото и при тези жеги в ДВГ -то ще се изпари. Преди години с един съветски автомобил съм си позволявал подобни волности, но не ти препоръчвам да го правиш с Голфа. Да не забравяме все пак, че руснаците спечелиха последната световна война именно с по-сигурната си и непретенциозна техника . Ако не ти се набутва за цялостна смяна, поне опресни маслото с един литър ново.
          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

          Коментар


            #6
            Аз имам и Фиат Пунто 1.1. Просто с VW имам проблем сега. Съжелявам, че пиша в този форум за голфа. Благодаря за отговорите. Ще видя какво да направя и ще имам дълбоко в предвид отоговорите ви, когато ида на майстор.

            Коментар

            Working...
            X