Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто - заден габарит, изпотени стъкла, тегли наляво...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто - заден габарит, изпотени стъкла, тегли наляво...

    Привет,имам "няколко" въпросчета за Пунто ЕЛХ (94г. 1.2, 75коня, 5 врати, климатик)1. Не ми свети единия габарит отзад - някой знае ли точно каква крушка трябва да купя, за да не се налага да го разглобявам предварително (а и все още не знам как се разглобява... - ако ви се обяснява, пишете)2. Пунтото е с климатик - има едно копче за циркулация на въздуха в колата - въпросът ми е това копче само с климатика ли е свързано или може да се използва и при включено парно (а и не знам как точно да наглася парното,за да не се потят страничните задни стъкла (и то страшно много се потят) - за предните няма такъв проблем)3. Сменяха ми предни амортесьори, след което ходих на реглаж на предница. След реглажа обаче колата тегли доста наляво - върнах се в сервиза - раменяха предни гуми после ги връщаха обратно..... спред тях се дължало на криви гуми. Е да обаче сега съм с 4 чисто нови зимни гуми, няма крива джанта (проверени са всички), а колата продължава все така силно да тегли вляво - според вас трябва ли да отида пак на реглаж (ако да - препоръчайте ми моля добър такъв в София), а ако не - то тогава каква друга може да е причината?Мерси предварително за отговорите и ако може обяснете малко по-подробно...
    Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

    #2
    Re: Пунто - заден габарит, изпотени стъкла, тегли наляво...

    heraldita написа:
    Привет,имам "няколко" въпросчета за Пунто ЕЛХ (94г. 1.2, 75коня, 5 врати, климатик)1. Не ми свети единия габарит отзад - някой знае ли точно каква крушка трябва да купя, за да не се налага да го разглобявам предварително (а и все още не знам как се разглобява... - ако ви се обяснява, пишете)2. Пунтото е с климатик - има едно копче за циркулация на въздуха в колата - въпросът ми е това копче само с климатика ли е свързано или може да се използва и при включено парно (а и не знам как точно да наглася парното,за да не се потят страничните задни стъкла (и то страшно много се потят) - за предните няма такъв проблем)3. Сменяха ми предни амортесьори, след което ходих на реглаж на предница. След реглажа обаче колата тегли доста наляво - върнах се в сервиза - раменяха предни гуми после ги връщаха обратно..... спред тях се дължало на криви гуми. Е да обаче сега съм с 4 чисто нови зимни гуми, няма крива джанта (проверени са всички), а колата продължава все така силно да тегли вляво - според вас трябва ли да отида пак на реглаж (ако да - препоръчайте ми моля добър такъв в София), а ако не - то тогава каква друга може да е причината?
    1.12V 5W Baionet,вадят се тапите отзад на облицовката-отгоре и отдолу -със специалния ключ от кита в рез.гума се развива/ако го няма,става и с камък от гедоре/-вади се цялото задно тяло-сменя се крушката-това го има на снимка и обяснено в книжката към колата...2.Рециркулацията работи независимо от климатика-да не се изпотяват стъклата трябва да е изключена-зеления свето диод на бутона не свети/по темата е писано многократно-вж.архива...Провери поленовия филтър!3.Проблема е най-вероятно в неправилен монтаж-горното окачване на амортисьора-тампона с лагера може да е завъртян на 180°/практически е възможно !/,от там се нарушава страничния наклон, ако двата не са по един и същи начин !и колата тегли на една страна !Това обаче се хваща при реглажа !/ако има кой да го види...Пущам го на снимка: А-положение при кормилно управлене без серво-наклон 1°30’ В-положение при кормилно управление със серво-наклон 2°30’ С-посока на движение D-индикаторен изрезОбобщение:като се отвори капака на двигателя,двата индикаторни изреза трябва да са в една посока,в зависимост от това,кой е варианта на корм.управление.Това важи и за други модели на Фиат,ако в сервиза не знаят тази подробност/не са специализирани за Фиат,напълно възможно е да го объркат/имах такъв случай!!/Успех !
    Прикачени файлове
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Наскоро си смених амортисьорите и гледам че са завъртянни на 180° и двата но този белек D го няма при мене .Той на самата гума ли е или на шаибата че моита шаиба е нее елипсовдна.Иначе не дарпа наникаде
      FIAT PUNTO 1.2 MPI 75
      SKYPE: motiff

      Коментар


        #4
        някои има ли възможност да снима тези шайби с индикационните отвори и да ги качи. Аз гледах гледах на моито пунто и такова нещо неоткрих. Трябва ли да се свали нещо за да се види това?
        PUNTO 1.1 94г.

        Коментар


          #5
          Re:Пунто...

          velko_sz написа:
          някои има ли възможност да снима тези шайби с индикационните отвори и да ги качи. Аз гледах гледах на моито пунто и такова нещо неоткрих. Трябва ли да се свали нещо за да се види това?
          Колеги,индикаторния изрез-D-е на пластмасовата капачка,покриваща гайката отгоре,/втората снимка/-капачката не може да се завъти на 180 градуса ,поради особената си форма.На първата снимка-горната опора,монтирана на колата със снета капачка-трите отвора са равнозначни на индикаторния изрез-DУспех !
          Прикачени файлове
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #6
            Яко! И моята дърпа наляво и сигурно тука е ключа от палатката. Ако стоя пред колата и гледам към двигателняи отсек на левия амортесьор белега е в задната част, а на десния - в предната. Доколкото разбрах (тъй като нямам серво) и двата белега трябва да сочат към задната част на автомобила!?? Така ли е, че да ходя на сервиз да ми го оправят.Благодарско за полезната информация
            Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
            Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

            Коментар


              #7
              При мен това теглене вляво се дължеше на "добри майстори" и лош реглаж. След още един реглаж вече не тегли наникъде
              Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

              Коментар


                #8
                Sko написа:
                Яко! И моята дърпа наляво и сигурно тука е ключа от палатката. Ако стоя пред колата и гледам към двигателняи отсек на левия амортесьор белега е в задната част, а на десния - в предната. Доколкото разбрах (тъй като нямам серво) и двата белега трябва да сочат към задната част на автомобила!?? Така ли е, че да ходя на сервиз да ми го оправят.Благодарско за полезната информация
                Точно! Без серво и двата белега трябва да сочат назад !След обръщането задължителна проверка и регулировка на стенд...
                Ex. Grande Punto Driver

                Коментар


                  #9
                  А как стои въпроса с тези белези при Брава?Виждам че не е точно същото.

                  Коментар

                  Working...
                  X