Значи първо да кажа, че карам Fiat Bravo 1.2 16v `99-та година. Обикалях си днеска наляво-надясно, прибирам се вечерта и всичко си беше наред с колата, но след около 2 часа трябваше пак да излезна с нея и влизам в колата натискам съединителя, той беше потъл изобщо не можах да освободя от скорост?! След това дадох на контакт освободих от скорост и запалих колата, но тя тръгна напред и трябваше да дръпна ръчната, за да мога да спра, пробвах да включа задна скорост, но колата претриса и изгасна.. пробвах 2 пъти и един и същи ефект, а съединителя си остава надолу, но като го бутна с крака на педала и като го пусна се връща нагоре.. и според мен не е пружинката ли .. или не знам какво.. и просто я оставих така на скорост и дръпнах ръчната, за да не паркирам в някоя друга кола .. Тааа..въпроса ми е следния - Дали се е скъсало жилото.. или е заминал целия съединител .. просто не знам.. много ми е криво.. П.П.: Извинявам се за грешния раздел, но целта ми е повече хора да я видят, за да знам утре какво да правя...Поздрави ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги голям проблем с Фиатката ... :(
Collapse
X
-
според мен съединителя е залепнал за притискателния диск! (по мое скромно мнение)Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
-
Подобно нещо ми се случи тази зима в планината при около -15 градуса. запалих колата без проблем, оставих я да загрее докато чистих стъклата, после влезнах вътре и съединителя го "нямаше". беше залепнал. чудех се какво да правя и накрая на ръка дръпнах педала нагоре и се оправи, но при теб обстоятелствата като че ли са малко по различни... за съжаление не знам какъв съвет да ти дам
Коментар
-
kosta написа:според мен съединителя е залепнал за притискателния диск! (по мое скромно мнение)Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....
...E90..incoming..!!
Коментар
-
Да, колега и аз имам проблем, който не мога да реша от повече от половин година, но не пускам темата тук. Ако всеки започне да действа по твоята логика? За проблема не знам какъв е, но дано намериш решение скоро.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Освобождаване на съединител: Натискаш яко спирачката, натискаш съединителя до край, включваш първа, включваш стартера няколко пъти за кратко. Пишеше го в книжката за уно на хайнес. Мислех си че никога няма да ми потрябва, но веднъж бях излял малко антифриз сърху съединителя и на другата сутрин същия случай. Не стана от първия път, но важното е че стана.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
На съединител с жило ако се скъса същото, педала трябва да те плесне по челото, заради пружината. Проблема вероятно е запецнал феродов диск към притискател. Не съм с хидравличен съединител, ако въпроса беше към мен.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Re: Колеги голям проблем с Фиатката ...
loop написа:натискам съединителя, той беше потъл изобщо не можах да освободя от скоростFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
Re: Колеги голям проблем с Фиатката ...
Tornado написа:loop написа:натискам съединителя, той беше потъл изобщо не можах да освободя от скорост
Коментар
-
Един отговор към всички "разбирачи", които ме критикуват, заради правописа и защо съм пуснал темата в Общи Приказки, а не в този раздел ...Таа това ми е първа кола, взех си я преди 2-3 дни и супер много имам мерак да карам, нормално нали?! И просто снощи, като стана така направо ми се ревеше.. просто исках по най-бързия начин да разбера какво и има, за да мога да го оправя колкото се може по-бързо. Просто нито проверих за правописни грешки и какво точно съм писал .. съжелявам!Потъл - не е Хари Потър, а просто означава ПОТЪНАЛ!.. неуместно е според мен да правите забележки за такива дребни грешки, или просто не можете да се сетите какво означават?! Нямам и за цел да почвам да се заяждам, ако ще си помислите това.Сега по темата - към колегите, които се опитаха да ми помогнат, мисля че съединителя ми е механичен, поне днеска едни приятели, като я гледаха казаха така, просто не разбирам нищо и затова се допитвам до вас, хората които карат такива коли за съвет. Таа.. хората, които ми оглеждаха колата ( не са автомонтьори ) ми казаха, че ми се е скъсало жилото. Значи според това, което чета по-нагоре не е скъсано жилото, защото ако е било скъсано педала е щял да бъде по-нагоре.. офф вече не знам какво да правя, утре ще я закарам на маистор и да видим той какво ще каже. А ако наистина феродовия диск е зацепил, това ли е процедурата, за да се оправи както ми я описа колегата по-нагоре - там със стартера и т.н.?!Пробвах и процедурата, която каза един колега малко по-нагоре, но нищо не се получи.П.П.: Не съм искал да убидя някой или да се дразня, просто мисля, че не е нужни всички да ме нападате, вместо да се опитате да ми помогнете.Поздрави.Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....
...E90..incoming..!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар