Здравейте колеги доста време карах с прецакани чистачки и най-накрая се наканих и отворих кората отпред и останах изненадан от видяното, а именно:До колкото знам моторчето трява да има някакво реле на него, а това си е с 2 кабела, които както се вижда са пъхнати направо в буксата, която е за 4. Моля кажете какво представлява оригиналното моторче на бравото и дали са взаимозаменяеми между моделите на браво/а/марея. Между другото така и не успях да измъкна рамената на чистачките, има ли някакъв чалъм. Търсих в ахм-ауто ама там го няма това моторче и в мануала гледах, но не го намерих.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация за моторчето за чистачките.
Collapse
X
-
Със сигурност са взаимозаменяеми от браво и брава, но при марея нещата са по-различни - там освен нормалната работа на моторчето, има и едно импулсно реле, което подава ток когато пръскаш на стъклото. В тази част моторчета от брава и мареа са различни, НО ако имаш възможност пробвай такова от мареа. Единствено ще загубиш от това че не пуска чистачки с водата, както е в оригинал на Мариета, но ти в бравото така и така никога не си имал тази екстра, така че нема ядове Пробай - зимай.
Коментар
-
Наистина е странно да отиват само два кабела. Нека някой ми обясни как ПРИМЕРНО ако пуснеш едно връткане на чистачките (т.е. подадеш за кратко ток с лостчето и след това го прекъсваш естествено) , то чистачките си правят сами връткането и си застават в изходно положение. Или с други думи откъде взимат ток , от момента когато пуснеш лостчето. Има намеса от извънземни според мен.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
От извънземните е със сигурност :D забелязах, че един от кабелите подава постоянно ток, по-принцип моторчето е с реле на него и когато подадеш дори и кратък импулс от чистачките релето задейства чистачките за определено време и така.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
То при това връзване има ли изобщо бавни, бързи, по-бързи? Обикновено в тези моторчета има на колектора 3 броя четки. Едната е изведена на маса(корпус) и на клемата. Другите две излизат само на отделни гнезда на клемата. През тези две четки става промяната в оборотите. Вероятно има и други изпълнения, но тези които съм разглобявал са така. Извод: Само с две жички не може!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
stanleyhacker написа:Наистина е странно да отиват само два кабела. Нека някой ми обясни как ПРИМЕРНО ако пуснеш едно връткане на чистачките (т.е. подадеш за кратко ток с лостчето и след това го прекъсваш естествено) , то чистачките си правят сами връткането и си застават в изходно положение. Или с други думи откъде взимат ток , от момента когато пуснеш лостчето. Има намеса от извънземни според мен.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Да, описал си го много добре. Въпроса беше друг: както всяка система с краен изключвател и тази трябва да има 3 кабела: "+", маса и трети, с който се подава импулс от лостчето. А това с кръглите пластини, които описа е страшно ненадеждно решение и не мога да повярвам че някой изобщо е решил да го направи така. Тия пластини постоянно се търкат при работа, а освен това са целите потънали в грес. Имал съм две моторчета и двете имаха проблеми с прибирането на чистачките. На УНО-то беше по съвсем нормален начин: колелото има една пластмаса в едния си край и отваря едно котактче, което прекъсва тока, когато чистачките се върнат в изходно положение.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Да, описал си го много добре. Въпроса беше друг: както всяка система с краен изключвател и тази трябва да има 3 кабела: "+", маса и трети, с който се подава импулс от лостчето. А това с кръглите пластини, които описа е страшно ненадеждно решение и не мога да повярвам че някой изобщо е решил да го направи така. Тия пластини постоянно се търкат при работа, а освен това са целите потънали в грес. Имал съм две моторчета и двете имаха проблеми с прибирането на чистачките. На УНО-то беше по съвсем нормален начин: колелото има една пластмаса в едния си край и отваря едно котактче, което прекъсва тока, когато чистачките се върнат в изходно положение.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
stanleyhacker написа:Наистина е странно да отиват само два кабела. Нека някой ми обясни как ПРИМЕРНО ако пуснеш едно връткане на чистачките (т.е. подадеш за кратко ток с лостчето и след това го прекъсваш естествено) , то чистачките си правят сами връткането и си застават в изходно положение. Или с други думи откъде взимат ток , от момента когато пуснеш лостчето. Има намеса от извънземни според мен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар